یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

شروع کلاسها و کارآموزی

شروع کلاسها از چهارشنبه ی هفته ی آینده خواهد بود.

با توجه به آغاز دیر هنگام کلاسها برای غیبت دوستان بهانه ای را نخواهم پذیرفت.

دانشجویان کارآموزی در پنجشنبه ی هفته ی آینده جهت ارایه گزارشات خود حضور به هم رسانند.

فراموش نکنید که ارایه و پرسش و پاسخ هر دو در تعیین نمره شما مد نظر قرار خواهند گرفت.

مدت زمان ارایه حداقل 10 دقیقه و حداکثر 15 دقیقه می باشد.

از هر شخص 10 تا 20 سوال از متن گزارش ارایه شده پرسیده می شود.میزان دقت و تسلط پاسخ به سوالات ملاک دیگر تعیین نمره نهایی است.

نظرات 11 + ارسال نظر
ربیعی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام جگر
هنوز استاد 25٪کم میکنید برای غیبت؟
استاد لیست تون شلوغ بلوغ میشه ها؟
بگذریم
استاد خوبید سلامتید خوشید انشاالله در همه مراحل موفق باشید
خواستم حال احوال بپرسم اخه با بچه های حسابداری کم کلاس میگیری؟حیف
مواظب خوبی یاتون باشید

سلام ...
خوبید شما؟
سلامت باشید انشالله.
این همه راه میاید تو وبلاگ که با ماشینمون سلام علیک کنید؟
...بگذریم
والا من اصلا دیگه با دوستان حسابداری واحد نمی گیرم.فقط و فقط با مدیریت واحد می گیرم.
لیستا هم هرچی شلوغ تر باشن قشنگ ترن...

وحید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ق.ظ

استاد سلام خوبی سلامتی مشکل کلاسام حل شد خدا رو شکر فقط یه چیز دیگه
استاد فک کن تو حموم داری حمو م میکنی بد داد میزنی حوله
بد یه دقیقه در حمام باز میشه یه دست حوله رو بت میده بد که خودتو خشک کردی میفهمی کسی خونه نبوده همه مسافرت بودن
چه میکنی ؟

یکی می زنم تو گوش خودم تا از خواب بپرم

مارال سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام استاد خوبید .استاد دلم براتون تنگ شده دوست دارم زودتر ۵شنبه بشه بیام تو کلاستون آخه آدم خیلی بامعرفت وخوش قلب و شادی هستی .پیروزوسربلند باشید.

این ترم نظرتون عوض میشه

سردرد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام استاد امروز خودمونیم ها خوب مارو سرکار گذاشتی واسه اینکه ساعت 2برسیم دانشگاه بدو بدو با وجود سردرد شدید رفتم گفتم سرکلاس مدیریت غیبت نخورم خودم را گشتم تا ساعت2آنجا باشم آخه چرا استاد شما که آدم آزار نبودید بامرام

من از ساعت 8 صبح در دانشگاه بودم
کلاس اول دو نفر آمدند
کلاس دوم 3 نفر
بچه های پروژه کارآموزی 2 نفر آمدند
منهم در پاسخ به این حرکت از همه نیم نمره کم کردم و خودم هم به خانه آمدم
تمام کسانی که به دانشگاه آمده بودند به من زنگ زدند و من برای آنها حضور گذاشتم

سحر جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام مرسی ازوبلاگتون اما من فصلهای کتاب خریدوانبارداریو دانلود کردم نمیخونه.

نوفونت



هفته دیگه هم استخدامی دارم لطفامیشه راهنمائیم کنید؟مرسی

آزمون شرکت گاز؟
دروس عمومی در حد دبیرستان هستند
مثل زبان ریاضی کامپیوتر ورد و اکسل) و زیان و ادبیات از هر کدام معمولا 20 تست می آید
دروس تخصصی هم در حد کارشناسی از ساده ترین تستهای ممکن می آیند
بهترین کار این است که تست بزنید
تستهای کنکور و یا آزمونهای استخدامی در بازار موجودند از آنها استفاده کنید...

با مرام شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام استاد
azmoon.nioc.ir

لیلا یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://paeizaneh7.mihanblog.com/

سلام استاد خسته نباشید

این کامنت بچه هاتون رو داشتم می خوندم
صحبت تفکیک و این چیزها

فکر کنم مشکل برطرف شده

چقدر بده ادم دیگه درس نخونه حوصله اش سر میره
انگار زندگیش هم رکود پیدا می کنه
خوش به حال اونایی که ترم اولین !!!ی شروع تازه

تاریخ مطلبتون 25 بهمن ه امروز 6 اسفنده
یعنی شما کجایین !!! خوبین !

سحر دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام کاش واسه ارشدم شمااستادمون بشیدمعلومه که استادخوبی هستید

مرسی.بله استخدامی گاز،3تاکتاب استخدامی دارم چندباراستخدامی دادم1سوال ازتستانیومد.همه گفتن کتابارو بخونم.تازه کتاب خریدوانبارداری نه کتابش گیرم اومد نه تست واگرنه تونت دنبالش نمیگشتم

حالاچکارکنم!

سحر سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

وااااااااایییییییی
بایه نرمافزاردیگه بازکردم خوند فایلارو.مررررررسسسسییی
فقط خداکنه ازخلاصه مطالب شماتوامتحان زیادبیاد

باکلاس شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

استاد تو را جدت قسم این پروژه را حذف کنید آخه چرا اینقدر اذیتمان می کنید

مرضیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همه دوستان محترم

استاد یه کاری کنید کارشناسی رشتمونو بیارن تو رو خدا
خب آخه به کی بگیم کارشناسی صنعتی میخوایم
کچل شدیم از بسکه گفتیم

دیرو زود داره اما سوخت و سوز نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد