یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمونه پروژه کلاسی مدیریت کارخانه و مدیریت تولید

با درود

فایل پیوست طرح توجیحی کارخانه روغن نباتی می باشد.دقت کنید که نیاز به تدوین کلیه بخشهای پروژه نمونه نیست.

در کلاس در مورد بخشهایی که نیاز به تهیه ندارند توضیح می دهم.

در مقابل بخشهایی نیز نیاز به اضافه شدن دارند.مانند نقشه های پلان کارگاه که در کلاس برایتان توضیح دادم

همچنین نقشه های مربوط به محصول که شما بجای آن می توانیداز عکس گرفتن با موبایل خود استفاده کنید.

بخش دیگری که نیاز به افزودن دارد نمودارهای انسان ماشین و شناسایی حرکات اپراتورها می باشد



دانلود پروژه

نظرات 1 + ارسال نظر
باکلاس چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام استاد میدونی یکی از بچه ها بهم میگه این ترم فقط خدا به ما رحم کند گفتم چرا گفت آخه استاد بهمنی ترم پیش میگفت من شمرم اما این ترم میگه من خدام

یعنی خودم بهشون رحم کنم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد