یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

شهریور

تعطیلات در حال پایان است

خوب استفاده کنید از این فرصت رو به اتمام

این ترم برنامه های سختی برای عزیزان دارم

دوستانی که هنوز گزارش کار آموزی ارایه نداده اند گزارشات خود را آماده کنند

به زودی تاریخ ارایه را مشخص می کنم

از همه بجز خانم قربانی تلفن تماس دارم.اگر کسی با ایشان ارتباط دارد به ایشان بگوید با بنده تماس بگیرند.

سپاس

نظرات 12 + ارسال نظر
حسین باغبانیان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ق.ظ http://hosseinbaghban.blogfa.com

سلام استاد
خدارو صد هزار مرتبه شکر که از دست شما خلاص شدیم
و الا این ترم الفرار از دست شما
استاد خوبیت نداره اینقده گیر میدی به این دانشجوها
بابا هزار کار وزندگی دارن,شاغل هم هستن
ولی خدایی استاد جان همین کارارو میکنی که تکی
به امید دیدار.

خاکستری شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ

برنامه سخت؟ شینیم بینیم بابا

ببینم چند مرده حلاجید

خاکستری شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

با افکار و منطق شما هیچ مرده حلاجیم. منطق زور و اجبار و...

اجبار خوبه موافقم

مارال یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام خداقوت استاد جان حالتون خوبه نیستید کم پیدائید حته به وبلاگ خودتون سر نمیزنید.بدرود

والا سر می زنم اما هفته ای یکبار
دنبال یک تیم همکار می گردم ادارش کنه

sharghi یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام استاد
کسایی که تو کارشناسی ارشد قبول شدن یه شهر دیگه میتونن تو تکمیل ظرفیت هم دوباره انتخاب واحد کنن شهر خودشون رو بزنن ؟؟؟؟یا فقط واسه کسایی که قبول نشدن؟

توی شرایط می نویسه کسایی که قبول نشدن می تونن تکمیل ظرفیت بزنن
اما سال پیش یکی از دانشجوهای قدیمی که ارشد قشم قبول شده بود ازم پرسید تکمیل ظرفیت بزنم من گفتم بزن اونم زد و زد و قبول شد!
بعدش انصراف داد رفت اونجا واحداش رو هم انتقال داد اما یک مقداری واحد قشم اذیتش کرد...می گفت انصراف قبول نمی کنیم و از این حرفا ...اما نمی تونن جلوی انصرافتون رو بگیرن

فانتوم یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

با سلام :
من هم دیگه با شما کلاس ندارم . هرچند کلاسهای شما رو هیچ وقت فراموش نمی کنم .امیدوارم ما رو حلال کنید .

از من بحلید(متن معروفیست در حسنک وزیر...نگید بهمنی چی گفته)

حجت اله اسدی نسب یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

زندگی آنجایش خنده دار است که من انتظار فرداهای "شیرین" را در فال قهوه ای "تلخ" جستجو میکردم ...

جناب اسدی نسب شما هم

مارال دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

سلامممممممم استاددددد کجائیدکه جواب نمیدین دلمون براتون تنگ شده .دیگه کسی سربسرمون نمیزاره کسی به من حرف زوروبامزه نمیزنه پس کجایی جواب بده لطفا .نکنه بهتون گفتن فقط از صبح تاشب کارکنی تا درامد بره بالا پولداربشی

ببین دختر خوب اگر حرف زوره کجاش بامزش اگر بامزش که زور نمیشه...میشه؟آخه میشه؟
نه!نمیشه...
هستم اما این روزا سرم بشدت شلوغه...دارم به این فکر می کنم بیخیال دانشگاه بشم

حسین باغبانیان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://hosseinbaghban.blogfa.com

سلام ااااااااااااستاد جون کجایید؟

خیلی دلمون واستون تنگ شده.

چقدر تنگ...خیلی تنگ کم تنگ

باکلاس چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

کجایی استاد خوبم ؟ تصمیم گرفتی واسه یه مدتی قید همه مون را بزنی آخه چرا به چه گناهی با ما اینطوری می کنی شما که اینطور نبودین چه چیزی باعث شده اینقدر تغییر کنین

زمانه آقا زمانه

sharghi چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

مرسی استاد از جواب مفصلتون باور کنید راضی نبودیم

ای بابا
شما کی شده راضی بشی بمن بگووووو

رضا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام . دیدن موفقیت دوستان چه قدر لذت داره البته اگه آدم حسودی نباشی !!! از اینکه می بینم دوست خوبم استاد دانشگاه هست و بین دانشجوهاش محبوب خوشحالم . در زمان بازدید از وبلاگت آهنگ قشنگی پخش می شد که باعث شد یاد خاطرات خوبم با تو بیفتم :

بسته ارسالی پدر بزرگوار از اهواز
موبایل نوکیا مدل 3310
مامان این اقاهه دامن پوشیده !!
تیتراژ سریال ناوارو و شخصیت محبوب سریال !!!
مراحل دریافت گواهی نامه
روش مخصوص سالاد خوردن ( زدن سالاد در آبلیمو نه ریختن آبلیمو رو سالاد )
روش خاص خوردن هندوانه و اعتراض من !!!
شیراز و ....

دوست خوبم سعی کن بیشتر موفق باشی

به به آقا رضای گل گلاب
اوضاع احوالت
بابا شما کجا اینجا کجا
آخرین بار امیری آبادان صد در صد تصادفی دیدمت
اینجا رو چجور پیدا کردی؟
تصادفی؟
اون شیراز و.... رو خوب اومدی
ایام شیراز خوب بووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد