یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

فیس بوک

با درود

چند نفر از عزیزان از من پرسیده بودند صفحه ی فیس بوک دارم  یا خیر

با نام رحمان بهمنی من را در فیس بوک می یابید

به فارسی جستجو کنید

البته همیشه به یادگار هم سر خواهم زد

دفتری در امانیه با همکاری چند ان جی او در حال تدارک هستیم

برای مجموعه ی جلسات کتابخوانی

خوشحال میشم دوستان را زیارت کنم

نظرات 6 + ارسال نظر
حجت اله اسدی نسب شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

صدای بال و پر جبرئیل می آید
شب است و ماه به آغوش ایل می آید
لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد
که ساقی از طرف سلسبیل می آید
لباس خاطره را از حریر عشق بدوز
حلیمه !!!!! نزد تو فردی اصیل می آید
نگا ه آمنه از این به بعد می خندد
چرا که معجزه ای بی بدیل می آید
میلاد پیامبر رحمت،تاج آفرینش و میلاد
امام صادق (ع) بر شما خجسته و
مبارک باد

زیبا بود

صادق خان چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام استاد.. منم بیام؟؟
شنیدم دلتون برای من تنگ شده.. بابا ایولاااا. من که دلم یک ضره شده براتون،، واسه اون خودکارای رنگ ورنگ. بخدابهترین استاد دوره دانشگاهیم شما بودید و بهترین خاطرات هم باشما داشتیم. دلم برای کلاسات خیلی تنگ شده استاااااااااد عزیزم

بیا حاج صادق

م . الف پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

اقای رحمان بهمنی استاد محترم دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهواز لطفا با دانشجوی انصرافی خودتان در رشته مدیریت صنعتی به شماره تلفن 0939151.... تماس حاصل فرمایید . با تشکر

تماس گرفتم جواب ندادید

حجت اله اسدی نسب جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

باید مغرور بود...

دور از دسترس...

باید مبهم بود و سرسنگین...

خاکی که باشی آسفالتت می کنن و از رویت رد میشوند !!!!

محمد اسدپور شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ

استاد گرامی به عنوان آخرین خواهش از شما میخوام ببینمتون و ازتون حلالیت بطلبم . اگه زمانی یا مکانی رو برام مشخص کنید که بشه بسیار سپاسگذارم برای اخرین بار

حلالی آقا حلال

خاکستری یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

پ چرا فارسی؟ لری دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد