یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

روز زن-مادر

نکته:ایرانیان عادت دارند تا در کنار تمامی پدیده های جهانی مدل ایرانی را نیز حتما ارایه کنند تا سر بودن و تک بودن  خود را بر همگان واضح و مبرهن گردانند.زین روست که روز زنمان هم بموازات روز جهانی زن تعریف شده.هرچند که این حقیر با هر بهانه ای برای شاد بودن موافقم حال ایرانی و غربی و بودایی و... .
 و اما...خانمها،مادران،دختران و تمام انسانهای وابسته به آنها امروز روزیست از برای  نوع مونث...بهانه ایست برای یاد کردن از عزیزان. 
مادران مهربان ترین آفریدهای پروردگارند
 در کنار ایشان امروز را خ و ش باشید...اگر شده حتی به اندازه یک بوسه...و گاهی افسوس باید خورد 
با یاد ایشان.
نظرات 8 + ارسال نظر
پورابوالقاسمی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ق.ظ

سلام
امیدوارم هرلحظه تون همراه با شادی باشد ( بدون هیچ بهانه ای )
با تشکر

مارال (۸۹۰۲۴۸۶۸۱) چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام استاد با اجازتون این چند خط رابه مادرای نازنین تقدیم کنم :درکنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وا میکنم دست حاجت را به عشق فاطمه روبه سوی نور بالا میکنم .با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم .ازبرای یمن روزت ای عزیزفرش یاس تا عرش برپا میکنم

حجت اله اسدی نسب چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

در مکتب تو همیشه شاگردم من
دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین
بی نور معلم این چنین زردم من

استاد عزیز پیشاپیش روزت مبارکباد

صادق خان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

استاد دلمون واستون تنگ شده

صادق خان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

استد میشه آهنگ وبلاگتون را اندازه شو بزرگ کنید یا اینکه بندری بذارید

سیه دخت هاجرو خوبه؟

sharghi پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

به به اینجا چقد قشنگ شده اگه حاشیه اطرافشم ابی نبود که دیگه کولاک میشد
استاد نداریم مثلتووووووووووووووووووووون

برو پرسپولیسی...................

صادق خان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ

واااااای استاد جان. خودشه!!

کی من؟
کی تو؟

صادق خان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ

استاد به قول اون برنامه باید ووووووووه داشته باشه

ووووووووووووووووووووووووووووووووه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد