یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یک ترم مرخصی

لازم بود

دمی باید آسایید...

البته لطف دوستان  باعث این تصمیم شده.

توفیق است در هر صورت

.

.

.

پیروز باشید

نظرات 21 + ارسال نظر
افشین کرد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

اندکى دیگر صبر سحرى دیگر نزدیک است

همه چیز می گذرد...دیرو و زود داره سوخت و سوز نداره

باکلاس یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ

استاد سلام : واله خوش به حال درس مدیریت کارخانه شد ترم پیش با آن پروژه ای که شما به ما دادید باعث شدید به هر کس و ناکسی رو بزنیم آخه چرا استاد ما که در کلاس شما خوش بودیم چرا نذاشتی فقط کابوس امتحان گرفتنت باشه ما که حلال کردیم شما هم حلالمان کنید.

کلای من برای تنبلها کابوس بود
ایرانی ها خو گرفته اند با تنبلی
کمی باید خودمان را تکان بدهیم
البته نه تکان تکان

ماندانا فروتن دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://goftemanedaneshjoee.blogfa.com

سلام استاد
وقتی شنیدم این ترم کلاس نگرفتید خیلی ناراحت شدم
من درس مدیریت تولید رو با شما داشتم به جرات میتونم بگم بهترین خاطراتم از دانشگاه مربوط به کلاسای شماست
براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم .

به سلام خانم فروتن
خاطراتتون بیشتر بخاطر دوران زندگیتون بوده
بود یا نبود بنده تاثیر زیادی در خاطرات این دوران نداره
دوران دانشجویی در جوانی بسیار خاطره انگیزه
شما لطف دارید
سپاس

مارال دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام استاد خوب هستید.چرا کلاس نگرفتید استاد من قصدم بود بیام بهتون سر بزن وببینمتون . از خدا پرسیدم خیلی سخت میگذرد ، چه باید کرد ؟؟؟ گفت : خودت که میگویی سخت "میگذرد"؟،سخت که نمیماند . پس خدا را سپاس میکنم ، که میگذرد و نمیماند....

هیچوقت سخت نمی ماند
وقت بسیار است
باید خواست
بخواهی درست می شود

حجت اله اسدی نسب سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

آرزو دارم شبی طوفان شود ، کلبه غمهای تو ویران شود ، آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود،سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود...

چقدر آرزوهای خوب
من هم برای شما بهترینها را از خدا می خواهم

870280871 چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

استاد سلام حال شماخوبه.استاد هنوز منو یادتون هست من کی هستم که برای نمره دادن خیلی اذیتش کردید.استاد حیف است که دیگه نمیخواهین درس بدین با این معلوماتی که دارین بچه ها استفاده نکنن ازمعلوماته شما.استاد هیچ وقت ازیادم نمییرید دزسته برای نمره دادن خیلی سخت گیری میکردید ولی هیچ وقت جو خوبه کلاسهاتون یادم نمییره.امیدوارم همیشه موفق باشید وبتونید به مقاطع بالاتر برسید.

مرسی
البته
...
اینجوری تا وقتی که فکر ددوران تحصیلتون می افتید من رو بیاد میارید

لیلا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ http://paeizaneh7.mihanblog.com

سلام
چرا
باورم نمیشه

خوب دیگه
واسه سلامتی لازمه

۸۷۰۲۸۰۹۱۲ پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام و عرض ادب
خدمت استاد محترم بهمنی

خوشحالم که واقعا بچه قدرشمارو میدونن مابچه های گذشته هنوز به یاد کلاسهای پرازاسترس ولی پربارخدایش هستیم.یادش بخیر

لطف داری شما

انوشه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام استاد ، واقعاً رفتید مرخصی من پروژه کارآموزی ترم آخرم را با شما گرفتم چیکار باید بکنم.

تعویض استاددددد

عموآقائی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام استاد
امیدوارم هر کجا که هستید چه در مرخصی و چه در سرکار همیشه سلامت ، تندرست و موفق باشید . من هیچ وقت محبت و بزرگواریی که شما در بدترین شرایط زندگیم به من داشتید رو فراموش نکرده و از خداوند می خواهم همون طوری که دل یک داغ دیده رو شاد کردید همیشه دلشاد و سلامت باشید.
انشالله

غم و غصه از شما دور باشه انشالله

فرهاد محمدی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

باعرض سلام ارادت خدمت شما استاد عزیز و بزرگوار من تازه فهمیدم که شما این ترم رو مرخصی گرفتین ،و واقعا ناراحت شدم که این ترم شمارو نمی تونم زیارت کنم،باور کنید دلم واسه اون شوخی های با مزه ومعنا دارتون تنگ میشه.
مخلص شما هم هستیم هر کجا هستید سالم و شاد باشید به امید دیدار مجدد شما

شما لطف دارید
همیشه اس ام اساتون بمن روحیه میده

behrad سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام...
گاهی وقتااا
باید ایستاد
و
پشت سر و روبرو رو نگاه کرد. . .


امیدوارم شاد باشید.

من که همیشه سعی می کنم به این نصیحتتان گوش کنم بهراد خان

عبداله عقیلی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

امیدوارم موفق وپیروز باشید.

همچنین شما...مرسی از پیامکاتون

حجت اله اسدی نسب پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

فرقی نمیکنه حکم چی باشه رفیق ... تو همیشه لازمی ...

البته در شلم شرایط فرق می کنه

لوک جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام استاد
کارشناسی مدیریت صنعتی اهواز نیومد پوکستیم مسیر شوشتر

نخیرررررررررررررررررررر...به ترکیدن ادامه دهید

behrad یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام . . .
اختیار دارین استاد. . . . من کی باشم که بخوام نصیحت کنم... فقط تجربم رو در میون گذاشتم....

شما همیشه بمن لطف داشتید

900528598 چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

استادسرکلاس خیلی باحال بودید؛حداقل آدرس محل کارتون بدیدبیام ازنزدیک ملاقاتتون کنم

نه تو رو خداااااا...همون سر کلاس بس بود

انوشه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

استاد هر جا باشی استاد . دوست و رفیقیم .همیشه سلامت پاینده و پایدار باشی ....آمین

سپاس بیکران

حجت اله اسدی نسب چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که "علی" نور بود سایه ندارد ...
عید غدیر مبارک

به دانشجوها عیدی بدید

sharghi یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

سلام استاد وقتی شما مرخصی بگیری دیگه در دانشگاه رو باید تخته کرد بدرد نمیخوره دیگه

درست میشه...

ز.ت دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
خداروشکررررررررررررررررررررر
بخدا یکی از بدترین استادای دوران دانشگاهم بودید که وقتی اسمتون میاد چقدر .............
خیلی بد بودید دیگه هیچ وقت برنگردید.
خیلی حرف می زنید و جزوه مدیریت کارخانه که مزخرففف
نمره دهی هم که وجدان ندارید
من که حلالت نمی کنم
همیشه می گم خدا ازت نگذره
درضمن دلتون خوش نباشه به اینای که تعریفتون می کنن
باید دید یه آدم درست حسابی ازت تعریف میکنه که بعید می دونم

من عذر میخوام از شما بابت بدی هام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد