یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

بد قولی کردم

قرار بود علیرغم دوری از درس و دانشگاه ، به اینجا سر بزنم

اما از یلدای پیش تا الان هیچ پستی نگذاشته ام

امروز به یاد ایام قدیم سری به این وبلاگ زدم

خاطرات شیرینی در لابه لای صفحات آن می توان یافت

آخرین خبر در خصوص من...

خداوند به من و همسرم دخترکی ناز عطا کرده

تا امروز نود و چهار روز است که خانواده ی ما سه نفره شده

زندگیمان کلا زیر و زبرش جابجا گردیده

دوران خوبیست


نظرات 12 + ارسال نظر
فانتوم پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام استاد :
چه عجب یه خبری ازتون شد. مبارک باشه ان شاءالله اسمش چیه ؟ خوشحال شدم.همیشه سایتون بالا سرش باشه . یادتون چقدر به دخترای مردم گیر می دادین حالا داشته باش استاد عزیز.میگن دختر واسه بابا یه چسیز دیگست .راسته؟

اسمش مه سیما ست،الان دیگه دو سال و نیمشه،خیلی هم بابایی شده

علیخانی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:59 ب.ظ

جناب بهمنی عزیز
سلام

از صمیم دل قدم نو رسیده رو به شما تبریک میگم ؛ انشالله در کنار پدر و مادر محترمش ایام رو با سلامتی و موفقیت سپری کنه.

شب و روزتان سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت

پاینده و پایدار باشید

یاعلی

قربانت جناب علبخانی

علی نژاد چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

استاد بهمنی سلام خسته نباشید.استاد من بعداز شش وهفت ماه به سایت شما سر زدم.وقتی دیدم که خدا یک دختربهتون داده.خیلی خوشحال شدم.آن شاالله مبارکتون باشه وازطرف من هم به خانمتون هم تبریگ بگید.امیدوارم که همیشه خوشحال باشید.

سلام علی نژاد جان

سپاااااس فراوان

یونسی یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام استاد ببین این همه بهمون سخت گرفتی بلاخره کلاسا تموم شد و 1 سال از اتمام کلاسمون گذشت همه ما هم از دم بدون استثنا درسای تحقیق در عملیات رو فراموش کردیم ... دیگه هیچ موقع به هیچ دانشجویی سخت نگیر چون بعد از امتحان پایان ترم کلاً حافظه ما ریمو میشه

درس مال فراموشی چیزی که می مونه خاطر س

sarbaze vazife behrad sadeghi چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ق.ظ

salam....
khoda ro shokr.
in yeki az behtarin khabarhaie ke tuye khedmat behem reside
omidvaram hamishe shad bashid...

آموزشی سربازی دوران خوشیه

دانشجو شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

واقعا خدارو شکر ک دیگه تدریس نمی کنید.شما و امثال شما باید برن گاو چرونی و اونجا جیغ بکش...آخه نکبت نه جزوه درست حسابی داشتی..اونم از درس دادنت ک فقط جیغ میکشیدی..اونم از نمره دادنت ک هرکس باهات لاس میزد بهش نمره میدادی...تا آخر عمرم هر وقت اسم دانشگاه بیاد میگم خاک بر سربهمنی بنکبتش کنن..بی شرف...من الان دارم ارشد میخونم...ولی تف ب هرچی استاد مثل تو...خاک بر سر بی شرفت کنن

behrad sadeghi یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ

salam....
agha ya khanume daneshju.... tarif az khod nabashe ama bande ye lisanse daneshgahi daram o ye diplome khunegi .. lisansam hesabdarie o diplomam adab o akhlagh ... khodaro shokr hameja ham ghabulemun daran. be shoma ham pishnahad mikonam feghad be fekre balat bordane madrake daneshgahit nabashi, chizhaye digei ham hastan ke bayad erteghaeshun bedi.
adami ra adamiat lazem ast....
ba arze puzesh az ostad bahmani ke hamishe be ma mifarmudin javabe injur comment haro nadim... in yeki feghad yekam ehtiaj be rahnamai dasht.

بگذارید راحت باشه

دانشجو جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

آخه عوضی...تو رو چه به این حرفا...حتما رفتی پاچه خواریش کردی و بهت کیلویی نمره داده ک اینجوری سنگش ب سینه میزنی..آخه بهمنی عقده پاچه خواری داشته...یه مشت پاچه خوار هم مثل جنابعالی ک از این کارا میکردین بیشتر از این هم ازتون انتظار نیست...آخه مردک..نه جزوه درست حسابی داشت..نه بلد بود درس بده..اونم از امتحان گرفتنش...اونم از نمره دادنش...چرا زر الکی میزنی

ای کاش اسم خودتو می نوشتی،از خودت بودن می‌ترسی؟
حداقل شان دانشجو رو به سخره نگیر

870280913 شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ق.ظ

باسلام و احترام خدمت شما استاد محترم
ضمن تبریک بابت به دنیا اومدن دخترتون و همچنین به مناسبت عید نوروز را به شما و خانواده سه نفره تون تبریک میگم و امیدوارم سالم و تندرست باشین،توی سایت استاد عباسی بودم اسم شما رو دیدم گفتم یه سری به سایتتون بزنم ، که این خبر خوب رو دیدم،بعدکه نظرات رودیدم قصد جواب دادن نداشتم ولی نظر دانشجو رو که دیدم لازم دیدم جواب بدم ، بنده از اون دانشجوایی هستم که کاری به هیچکدوم از این حرفای که شما به همه نسبت میدید نیستم شکر خدا تا حالا نمره نه کلیوی گرفتم و نه پاچه ای؟و از درس استاد بهمنی که خیلی کم پیش اومده بود با هم صحبتی داشته باشیم شاغل هم بودم در دانشگاه به اندازه یه کلاس رفتن حضور داشتم و نمره بیست رو گرفتم خواهر بنده هم با من همزمان گرفته بودن ایشون نمره اش از من کمتر شده بود ، تا اونجا که میدونم و توی کلاس درسشون بودم با هیچکسی رودبایستی نداشتن پیر و جوان،زن و مرد هم تفاوت نداشت،من دانشجویی بودم که معمولا با تأخیر به سره کلاس میرسیدم چون شاغل بودم ، ولی استاد بهمنی بمن نظم رو یاد دادن واقعا ، البته یه یه مورد از چیزای خوبشه،ولی اگه شما یه ذره آدم باوجدان و خداترسی بودین ،یک درصد احتمال میداید که این حرفاتون و قضاوتاتون شاید اشباه باشه،اصلاً نمی گفتین.امیدوارم خداوند همگیمون را به راه راست هدایت کنه و سالی باشه که دلمون پاک بشه از هرگونه بدبینی و دلخوری و به همدیگه محبت و مهربانی کنیم . همگی در سایه حق تعالی تندرست،سالم،موفق،عاقبت بخیر و شادباشین.

متشکرم...دختر داشتن می تونه بهترین اتفاق زندگی هر مردی باشه

دانشجو یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ق.ظ

آخه..مرد گنده..تویی ک نظم و انضباط باید بهت دیکته کنن و یادت بدن..من چی بگم؟

اگر با این حرفت سبک میشی....راحت باش بازم بگو اونقدر بگو تا هیچ دردی در هیچ نقطه ای نداشته باشی

بهراد صادقی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام استاد.
سال نو بر شما و خانواده ی خوبتون مبارک باشه .
شادیه روز افزون و از ته دل رو برای شما آرزو می کنم.
موفق باشید...
ببخشید دیر اومدم... آماده باش بودیم و .....

سپاس بهراد جان
بسلامتی خدمت تمام شده؟
کجا مشغولی؟

سامان دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

آقا یا خانم دانشجو عاشقت شدم با این حاضرجوابی که داری .
منم با حرفات موافقم عقده ای بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد