یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

دیدار

درایامی که گذشت،از خط یادگار عبور نکرده بودم

وقتی آمدم و پیامهای شما عزیزان را دیدم

گل از گلم شکفت...

شما که فارغ از همه ی سختیها و مشکلات زندگی

هنوز بیاد دوست قدیمی خود هستید

بهترین گوهر عمرید

از برای من

دلم برای یکایکتان می تپد

در کش و قوس تقدیر و تلاشم

تا...خدا چه خواهد

سپاس از همراهیتان

دوستتان دارم

 

نظرات 12 + ارسال نظر
گرگ بارون دیده دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://http://www.nightwolf.blogfa.com/

مهر تو را دل حزین بافته بر قماش جان

رشته به رشته، نخ به نخ، تار به تار و پو به پو

رشته به رشته نخ به نخ
تار به تار و پو به پو
می شوم از برای تو
شرحه به شرحه آنه تو

فرهاد محمدی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام استاد عزیزو گرامی
باور کنیدحدالقل هفته ای یک بار به سایتتون سر میزنم

جون دوستدارم از حال واحوالتون با خبر شم

راستی این اهنگی که توسایت گداشتین را خیلی دوست دارم.
انشااله هرکجا که هستید سالم و موفق و سربلند باشید

ارادت من رو هر روز تو سررسید تون تیک بزنید

بدرود استاد. دوستداشتنی. ما شما رو فراموش نخواهیم کرد.

ارادتمند جناب محمدی
شما دنیای معرفتید
مثل شما در این دنیا کم اند

انوشه پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام استاد خیلی مخلصیم .

مسافرمون چطوره ؟؟؟

behrad پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام...
خسته نباشید استاد.
استاد هرچیزی یه دلیلی داره.
اینکه دوستان همیشه جویایه احوالتان هستند و بعد از مدت ها هنوز هم به اینجا میان تا با شما باشن هم دلیل داره... دلیلش هم رفتار خوبه خودتونه...
امیدوارم همیشه شاد باشید استاد....
تا بعد...

خوبید جناب بهراد
من رو در فیس بوک پیدا کنید
کارتون دارم

عقیلی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

باسلام حالتون خوبه امیدوارم هرکجا هستی خوب و خوش پایدارباشی
مخلصیم

به به
می بینم که در فوتبال قهرمان می شوید
بابا روماریووووو

مرضیه امیری سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

درود بر شما استاد گرانقدر و کلیه دوستان محترم

استاد ما که حسابی افتادیم توی تار و پود زندگی و بافته شدیم بهش
با به دنیا اومدن دخترم احساس میکنم که کمتر میتونم به ادامه تحصیل فکر کنم اما سعی میکنم کم کم به این احساس غلبه میکنم
میبینم که قالب یادگار همونطوریه و دستی به سر و روی این وب نکشیدین
اما همه چیز قدیمیش بهتره و این قالب هم من رو به یاد روزای تحصیل میندازه گفتم شاید برای بقیه دوستان و خود شما هم همینطوری باشه (البته نمیدونم رمز یادگار رو عوض کردین یا نه من که حدود یک سالی میشه که اصلا پای نت نیومدم چون خیلی گرفتار بودم)

راستی استاد نمیدونم تا الان شما و استاد عباسی پدر شدین یا نه کنجکاو شدم یهو
در هر دو حالتش چه پدر شده یا نشده باشین امیدوارم که پدر بشین
در پناه حق
پایدار باشید

درود بر شما خانم امیری
خیلی خوشحالم که شما رو دوباره زیارت می کنم
دل ما براتون تنگ شده بود
زیاااااد
قالبهای یادگار،یادگاری شما هستند برای ما
به همین دلیل هیچ تغییری در اونها نمیدم
در مورد سوالتون هم
بنده که خیر
و اگر خدا قسمت کنه
با همین فرمان می روم به جلو
اما استاد عباسی رو باید از خودشون بپرسید

حسین باغبانیان جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://hosseinbaghban.blogfa.com

با سلام خدمت تمام دوستان به خصوص استاد دوست داشتنی و دوستای خوبم خیلی دلم تنگ شده واسه روزای با هم بودن حیف شد که تموم شد انشالله که دوباره همدیگرو از نزدیک ببینیم به امید دیداری دوباره.

پیامک دادم بهت که از دلتنگی در بیای گل پسر

حجت اله اسدی نسب شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ http://accountingmanagement.blogfa.com

سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم.
یلدا مبارک

یلدای شما نیز مبارک

fantom دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

با سلام:
امسال شب یلدا بیاد پارسال افتادم که شب یلدا رفته بودم شهرستان و نتونستن برا امتحان میان ترم اصول مدیریت بخونم شما هم لج باز ..... هیچی یکی از میان ترمها صفر شدم اون روزچقدر ناراحت شدم . اما حالا فقط یه خاطره شیرین شده این باعث شد هر سال شب یلدا یاد اون روز بیوفتم

چقد در دلتان نفرین نثار بنده کردید؟؟؟؟

انوشه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام .
مسافرمون با دعای خیر شما خوبه ، به امید خدا تا 3 هفته دیگه چشمهاشو بدینا باز می کنه ، خیلی برامون دعا کن . و خیلی مراقب خوبیایت باش .

مبارکا باشه دیگه وقتشه...تبریک می گم بشما و همسرتون

fantom یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

باور کنید هیچ وقت نفرینتون نکردم از بس شما از هر چیزی سوژه میگیرین هر وقت یادم می یاد فقط میخندم

ای بابا
نفرین هم بکنید باز عزیزید

Emad Abiyat یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

ســـلام استاااااااااااااااااد
حالو هواتون چطوره..؟؟ خوبید انشاالله..؟؟
استاد بخدا جایِ خالیتووون تو دانشگاه حسااااابی حِـس میشه
یادش بخیر ترم پیش،کلاسِ آشپــزی چقد خوووووش گذش..کاشکی دوباره بیاین دانشگاه تا باهاتون کلاس بگیریم

یادش به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد