یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

برای آن که یاوه می گوید

از کوزه همان برون تراود که در اوست

بگو...فریاد کن...خودت را خالی کن...آسوده کن وجود خود را به ادبیاتی که آموختی از والدینت...در تعفن بی اخلاقیت بغلت و فرو رو در شخصیت رو به زوالت. دل من برای آن کودکی می سوزد که باید از تو متانت٬شخصیت٬ایرانیت و وقار بیاموزد.گوهرانی که گرچه در وجود هر انسانی هستند لیک درخشش آنان به سیرت آدمی وابسته است و صورت را یارای ارایه ی این زیور نیست.

آن روز که مصمم شدم از این بوم خارج نشوم و به دیار دیگر کوچ نکنم٬خود را برای بسیار تلخ تر از گفته های تو مهیا کردم.بگو با تمام وجودت بگو٬فریاد کن که این هیمه که می افروزی سیاوش گون کند مارا...

در آخر یک نکته را نصیحت وار به تو می گویم.

دست بالای دست بسیار است.

دنیا محل حساب هم ٬هست.

نظرات 21 + ارسال نظر
رضازاده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

استاد ارجمند
با سلام
با این نوشته شما دلمان به درد آمد و خیلی ناراحت از این نوع برخورد که با شما شده است، شما با این همه زحمت و مشقت و دلسوزی تدریس می کنید بعد آخر این جواب را می گیرد. فقط به خدا بسپارید.

اتفاقا من اصلا ناراحت نیستم
امثال این موجود
فرهنگشان این است
تربیتشان این است
از پدر و مادر خویش آموخته اند
ابدا ذره ای دل چرکین نمی شوم
بگذار تا بسوزد
بگذار تا بپیچد
بگذار تا ذره ذره وجودش در نفرت بپوسد
این انسانها شایسته ی همین حالند

sharghi دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام.
استاد حیف شما و وقتتون نیست که حتی یه جمله چه برسه به این چند سطری که نوشتید رو به جواب دادن به کسی که به خاطر نمره همه چی رو زیر سوال میبره بپردازید .

حیف وبلاگ خوشکلتون نیست که یه متنی رو واسه جواب به حرفای بی ارزش اختصاص میدین.

شما درست می گویید
هر کسی ارزش وقت تلف کردن ندارد

صاحبی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام استادا خسته نباشیداز تصیح برگه هامون.وبلاگ جدید هم مبارک.استاد از کی کلاساتون شروع میشه؟

قبل از حذف و اضاف انشالله

گمشده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

استاد بازم چی شده چرا هی فقط مینالی خداییش چقدر دلت بچه میخواد من که میدونم تو هر پیامی هی میگی به کودک سلام برسانید بازم کی دلتو سوزونده بگو تا خودم حسابشو برشم بگو تا خودم واست لهش کنم استاد آماره تلفاتو میدین تا بدونم چقدر از دست رفته داشتین ابیته حالا ناز نکن برو خودتو واسه .. لوس کن اینجا خریدار نداری استاد حالا اگه یکی عصبانیت کرد تو هم باید عصبانی بشی یا باید نرمتر بشی کدومشون راحتتری ؟؟ نمی خواد به من جواب بدی به خودت جواب بده بهتره ابی آبی آبی آبی هرچی کنه بازم سوبله چوبله است

این پست فقط نصیحتی بود به گوش یک حلال زاده(البته شاید)

شروین دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام استاد عزیز
شاید به من ربط نداشته باشه اما استاد به نظر من اصلا نباید کامنت هاش رو بخونید تا اسمش رو دیدید بدون اینکه بخونید چی نوشته پاکشون کنید.
ایشون یه مدت هم توی وبلاگ استاد عباسی بودند. اونجا هم کامنت می گذاشت اما چون کسی جوابش رو نمی داد یا به عبارت خودمونی تر کسی تحویلش نمی گرفت اومد اینجا.
ما زیادی حساس شدیم و بهش بها دادیم ایشون هم چیزی که می خواسته (توجه) به دست آورده و موندگار شده همینجا.
به نظر من مطالب رو نخونده پاک کنید. بعضی ها آدم بشو که نیستن هیچ بزرگ بشو هم نیستن.

این که برایش متنی نوشتم کس دیگریست
البته در انسان بودنش شک دارم
به بچه ی انسان حرف حساب را یکبار می زنند
اگر گوش نداد
یا آن حرف حرف حساب نیست
یا آن بچه بچه ی آدم نیست
مهم نیست...بگذریم

سلام دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

استاد عزیز فکر نکنکم کسی از شما بدش بیاید
من هر جا که شنیدم همه تعریف کرده اند دوست
داریم خوش وخرم باشید.

شما لطف دارید

نسرین دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

استاد نمی دونم چی بگم!ولی اینا دیگه بی ادبی را به حد کمال رسوندن! من اگه جای شما بودم سیستمشون رو هک می کردم پیداشون می کردم و به طور جدی حالشون رو می گرفتم! واقعا دیگه هر چیزی حدی داره!!

این نیز بگذرد

hi سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

اوستا از کی کلاسات تشکیل میشه بزن توسایت تاریخشو فردا دنگ در نیاری غیبت زدم واستون

از هر وقت که دانشگاه اعلام کنه

فلاحی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام استاد.خسته نباشید .
میخواستم ازتون سباسکذاری کنم بابت زحماتی که درطول ترم کشیدید.استاد شما از معدود اساتیدی هستید که درحین سختgiriامتیازهای خاصی رو برای دانشجویان قاىل میشین که اعیاد هم جزءی از این امتیازها بود 10 نمره کلاسی امتیازی بود که میتونستیم حداقل یکسومش رو بدست بیاریم.قبول کنیم که بعضی وقتا کم کاری ازطرف خودمونه.داریم استادایی که مو رو از ماست بیرون. میکشن.نمره نیاوردن خیلی سخته میدونم ولی امیدوارم خدا به همه کمک کنه که بتونن موفق بشن.استاد ممنون.

درس خواندن همیشه راحت ترین کاره

beh سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ

با سلام. . .
آن روز که مصمم شدم از این بوم خارج نشوم و به دیار دیگر کوچ نکنم٬خود را برای بسیار تلخ تر از گفته های تو مهیا کردم. . . . خوش به حالتون که می تونین با اینجور چیزا کنار بیاین. اخه من اینطور نیستم وقتی بی فرهنگی و بی خردی و کم شعوری هموطنم رو میبینم، آتیش می گیرم...
استاد متاسفانه بعضی از دانشجوها (به ظاهر دانشجوها) فکر می کنن استاد فقط قراره به ما علم رو یاد بده... نیمیدونن بعضی از اساتید چیزی فراتر و گرانمایه تر از علم رو اموزش میدن.
( به قول خسرو شکیبایی : این درده. . . )

زندگی پستی و بلندی فراوان داره

تنبل تنبلا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سهم هر انسان از هستی به وسعت قلب مهربان اوست،
بی شک تمام هستی از ان توست.....

شروین سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

همیشه خندون باشید

وحید سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

استاد آواتارو کف کن
محل نزار استاد پیر میشی ها به جان خودم

فتو ژنیک

لیلا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://ourdestination.persianblog.ir

سلام
بهترین جواب برای این جور آدمها
همون تیتر مطلبتونه

یاوه می گوید

دقیقا

گمشده سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

استاد عزیز
سلام
استاد خواستم یه چیزی بگم واسه روشن شدنه ذهنه شما استاد خودت خوب میدونی که چون شمارو دوست دارم اینجا پیام واستون گذاشتم تازه واقعا خواستم ازتون بپرسم این حرفایی که میزنی طرفت منم یعنی این پیامها واسه منه که متوجه چیزی بشم و باید بهتون بگم اگه منظورتون من نیستم که هیچ
ولی اگه منظورتون منم باید بعرضتون برسونم که واقعا متاسفم شما استاد هستین باید یه فرقی داشته باشین باید قوه تشخیصتون قوی باشه ولی اگه منظورتون من بودم باید بگم واقعا قوه تشخیصتون پایینه چون من نه بخاطره نمره و نه بخاطره جلب توجه اینجا اومدم فقط اومدم شمارو بشناسم ظرفیتتونو بشناسم و در مقابل شما هم درک صحیحی از خودتون پیدا کنید باور کن درکت پایینه اگه منظورت منم من بدونه هیچ غرضی فقط واسه شما پیام گذاشتم و میذارم نه واسه کسه دیگه ای شما رو هم خوب شناختم ادم خوبی هستین ولی ناقصین باور کن در حد و اندازه یه استاد بزرگ باید بشین چون شمارو با بقیه متفاوت دیدم اومدم سراغت حالا اگه میخوای میرم کاری بهت ندارم فقط میخوام بدونم منظورتون من بودم یا نه ؟؟؟؟ لطفا اگه من بودم و باعث ناراحتیتون شدم معذرت میخوام اصلا قصد نداشتم توهین کنم هرچند شما با این پیامها و پاسخها به من توهین کردین ولی من هیچ وقت جوابه توهینو با توهین نمی دم این بهترین راه مقابله کردنه قطعا هنوز مطمئن نیستم که منظورت من بودم یا نه ؟؟؟؟ اگه شما جوابمو بدین که آیا منظورتون من بودم یا کس دیگه ای ؟؟؟؟ اونوقت میتونم یه چیزی بهتون بگم ؟؟ پس لطفا پاسخ بدین وری گوود

هرچه می خواهد دل تنگت بگو.......
باز هم قضاوت کردید در مورد دیگران
قبل از اینکه به اندازه ی کافی بدانید
البته چون در مورد من قضاوت کردید مشکلی نیست
همه می توانند بخوانند
این پست برای کسی ست که دارد با اسامی مختلف رکیک ترین توهین های ممکن را به بنده و خانواده ام می کند...
نه شما هستید و نه کسی از دوستان قدیم
شخصیست که بنده از درج مطالبش شرم دارم،نه اینکه آن فحاشی ها را وصله ی خود بدانم(که برازنده ی گوینده هستند)
.
.
.
دایره ای دارد حیا که این توهین ها (در صورت اجازه ی نمایش)من را شرمگین شما می سازد
بالاخره هر مکانی حرمتی دارد
هویت جمعی ما هم حول محور دانشگاه شکل گرفته است که مکانی ست برای کسب دانش و شعور و اخلاق و همیت اجتماعی
به نظر من در این فضا درج کلماتی که شایسته ی روسپی خانه ها هم نیست،
صحیح نمی باشد
وگرنه آنها را درج می کردم تا شما هم شک به این نبرید که طرف کلام من هستید
شما کمی زود قضاوت می کنید و در مورد دیگران نظراتی می دهید اما تا کنون توهین نکرده اید...هرچند که نقد تیز هم به اشخاصی بر می خورد...
به من بر نمی خورد...نقد کنید

880249448 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشی خسته نباشی
میخوام که از شما بابت زحماتی که در طول ترم کشیدین تشکر کنم اولش خیلی خورد تو ذوقم وقتی هنگام انتخاب واحد درس زبان و کارخانه فقط اسم شما بود
البته الان بابت اون ذهنیت خیلی شرمندم ...خب تغصیر منم نبود از بس که تنبلا بد شمارو گفتن اینجور قضاوت کرده بودم...
اما حالا که آخر پاییز شده تازه فهمیدم چه استاد خوبی داریم وهمه قدر نمیدونن...
به هر حال مارو حلال کن و به بزرگی خودتون ببخشین بابت هر کوتاهی و درشتی...

شما حلال کنید

م.ج سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

هرکی بوده هرچی گفته شما چرا جلو جمع همه چبز مگی بهش خوب بذار که همه ببینن چی گفته
یاوه؟؟؟؟

باور بفرمایید نمی شود درج کرد

مرضیه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

درود بر شما استاد محترم
استاد خوبم خیلی متأسفم - زبانم بند آمده از گفتن
شوکه شدم از دیدن این مطلب
اصلا مهم نیست همه شما را میشناسند
فقط میگویم:
دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله سختی گرفت و بستری شد.
نامزد وی به عیادتش رفت و در میان صحبتهایش از درد چشم خود نالید..
بیماری زن شدت گرفت و آبله تمام صورتش را پوشاند. مرد جوان عصازنان به عیادت نامزدش میرفت و از درد چشم مینالید. موعد عروسی فرا رسید.
زن نگران صورت خود که آبله آنرا از شکل انداخته بود و شوهر هم که کور شده بود. مردم میگفتند چه خوب عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش نابینا باشد.
20 سال بعد از ازدواج زن از دنیا رفت، مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود. همه تعجب کردند.
مرد گفت: "من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم".
و
چه باز هم خوب گفت صادق هدایت در وصف این انسان نماها
بدرود

مرضیه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

استاد خوبم درود بر شما
آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که می شوی هدیه تو به خداوند ، پس بی نظیر باش
اینها همه
جای پا هستند، بر انها قدم بگذارید تا به اوج برسید
استاد حالا احتراما به استحضار میرساند که در صورت امکان خواهشمند است یه مطلب خوشکل بزارین توی وبتون که بدونیم ناراحت نیسین که ما هم از این حال و هوا در بیایم.
مرسی (قبلا از همکاری شما سپاسگزاری میگردد)

لبخند بزن
.
.
.
من به این سادگیها ناراحت نمی شوم

مرضیه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

حالا شد استاد
امیدوارم همیشه خودتون و خانوادتون خوشحال و شاد باشید
راستی بابت عکسا ممنون پس عکسای فضای سبزمون چی شد استاد
استاد نصفمون زیر زمین بودا

علیپور یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

چه حبوون پستی
مرد باش از پشت خنجر نزن
استاد من تا دلت بخواد فحش بلدم اما این اشغالی که شما گفتین خودش فحشه ارزش فحش رو میاره پایین پس بیخیالش

این قصه همان آغاز نشده به پایان رسید
این جماعت بخشی از جامعه ی ما هستند
دکتر مهندس نظامی مدیر معلم دانشجو و....
در تمام این لایه های طبقه ی متوسط جامعه ی ما از اینگونه خصلتها پیدا می شود
این خصوصیت ریشه در فرهنگ و نوع جهان بینی انسان دارد و وابسته به سواد و موقعیت او نیست
بالاخره باید بپذیریم که چنین افراد بی اخلاقی هم در طبقات مختلف جامعه حضور دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد