یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

صدای بارون

گوش بدید

صدایی هست که کم می شنویم

خوب گوش بدید

.

.

.

.

به سن و سال شرقی که بودم

همیشه چنین اوقاتی

میرفتم زیر بارون

قدم می زدم تا موش آب کشیده می شدم

بعد یک سرماخوردگی توپ نصیبم می شد

اما

باز هم سال بعد همین آش و همین کاسه بود

نظرات 21 + ارسال نظر
sharghi پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

جالب این جاست هیچ کدوم از بارونای امسال آدم رو مثل موش آب کشیده نمیکنند
پس خبری از سرماخوردگی نیست

امروز فرق داره
آرام و پیوسته

گمشده پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

عزیز یه سئوال جواب میدی؟؟؟
استاد چرا رنگ پوستتون تو عکس اینقدر قرمزه نمیشه یه عکس خوشکلتر بندازی آخه یکم نارحت نشی ها لری باور کن ریشاتو بزن عکس با کیفیت سفید بنداز حالا رنگ پوستت میدونم یجورایی سیاه ولی میشه سفیدش کرد
میشه عکستو عوض کنی ؟؟؟؟

بنظر من زیبایی رخسار یک موهبت الهی است که برخی از آن بهره ی فراوان می برند و برخی میزان کمتری و یا ابدا از آن بهرمند نیستند...
و باز هم فکر می کنم که سهم این مزیت در مقابل سایر مزایای شخصیتی یک انسان زیاد نیست.
مرتب و پاکیزه و خوش خو بودن را بسیار پر جاذبه تر از چهره ی شیرین می دانم...
تصویر کنید مردی در نهایت زیبایی مردانه اما دروغگو و بد دهن!
در هر صورت
لر و عرب و آذری بودن شوشتری یا دزفولی بودن فارس و ترکمن بودن بلوچ و کرد بود هیچکدام در پایه مزیتی برای انسان نیستند...که تمام ادیان آسمانی انسانها رادر آفرینش برابر می دانند...تنها مکاتب زمینی از نوع افراط گرایانه (چه مذهبی چه غیر مذهبی)بر نژاد وقومیت تاکید می ورزند...فکر می کنم شما هنوز اندر خم پیچ قومیت کمی گیر کردید ودر همین راستا در سایر موارد هم کمی بیشتر از کمی!گیر کرده اید!!! برخی از شوخی ها یا نقدهایتان(نه تنها با بنده بلکه با سایر دوستان هم همینگونه است) که احتمالا به نیت ایجاد روابط سازنده است و به بیراهه می رود!!!
من از دوره ای به بعد هیچوقت از داشته هایم فرار نکرده ام و آنها را پذیرفته ام،مزید اطلاعاتان چشمهای من ریز است،بینیم بزرگ و بر پیشانیم خط اخم مانده،لبهای من باریک و موهایم کمی در جلوی سرم خالیست ،فکم پهن و خلاصه از نظر زیبا شناسی چهره در میانه به پایین و شاید با کمی چشم پوشی در حد میانه بهره برده ام...
اما هیچکدام اینها ثانیه ای جلوی رشد و لذت بردن من،از زندگیم را نگرفته اند...
عکسمان خوب است
اگر ناراحتتان میکند...نگاهش نکنید

گمشده پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

استاد من یه آمارگیری کردم به یه نتیجه رسیدم
خواستم بگم بهتون شاید خوشت بیاد استاد از هر ده خانم تو کلاستون 9 نفر طرفدارتونن از هر 100 خانم 98 نفر طرفدارتونن از هر 1000 آقا 10نفر طرفدارتونن از 100 اقا یه نفر طرفدارتونن آخه چرا اینهمه طرفدار میخوای چه کار ؟؟؟؟
هر کس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدا دوست جدا میشکند
بیگانه اگر میشکند حرفی نیست
من در عجبم دوست چرا میشکند ؟؟؟؟؟؟؟؟
ای دوستی که منو میشناسی واقعا فکر کردی چرا ؟؟ باتوهم اینو واسه تو نوشتم قهر ماله دورانه کودکیه .... استاد شما بش بگین قهر خوبه یا بده ؟؟؟؟

مرجع نظر سنجی شما کجاست!!!
اتفاقا برداشت سایر دانشجویانی که با بنده واحد داشته اندخلاف برداشت شماست
اگر بخاطر بازدید کنندگان سایت می گویید...اکثر آقایان به دلایل شغلی کمتر می توانند به سایت سری بزنند
و خانمها معمولا در دنیای مجازی پر رنگ تر از آقایان ظاهر می شوند...
نمی دانم
شاید شما نظر سنجی کرده باشید و بند از آن بی خبر باشم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نسرین پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

منم زیر بارون قدم زدن رو خیلی دوست دارم!!! روز چهارشنبه حدود ساعت 30/12 یه بارون شدید گرفت! منم داشتم از جایی بر می گشتم تصمیم گرفتم تمام مسیر رو زیر بارون راه برم!!! کلی خیس شدم ولی احساس کردم کلی سبک شدم!!!!همه هم اینطوری نگام می کردند! خدا رو شکر تا الانم خبر از مریضی نبوده!!!!

جلل الخالق
احتمالا بنیه ی قویی دارید
اگر من بودم یه سینه پهلو زده بودم اساسی

علیپور پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

دروووووووود
استاد خوبین ایشالاه
دلم براتون تنگ شده اساسی
شرمنده که نمیتونم بیام آخه گوشیم دستم نیست حالا هم با گوشی دوستم اومدم
به هر حال مهم اینه که جاتون تو قلبم محفوظه
دیروز دوستم دیدتم میگه معروف شدی میگم چرا بعد صفحه سیستمش رو نشون میده تا عکس دسته جمعی مدیریت کارخانه رو زده رو اسکرین سیورش و میگم شما رو از کجا میشناسه تا نگو دوست مشترک دارین
میگم استاد حیف شد که نشد که بشه که بیشتر باهاتون باشیم
اما هرچه بیشتر کمتر بهتون فکر میکنم کمتر بیشتر دلم براتون تنگ میشه
خداییش خیلی مردی حالا نه واسه خاطر سه چهار نمره ای که واسه هر درس بهم دادین نه فقط به خاطر منش و ادب و وقارتون میگم

ایشالاه تا دو سه هفته دیگه گوشیم میاد دستم بیشتر مزاحمتون میشم


شرقی جان چطوری خوبی؟؟
لیلا خانوم شما چطورین؟؟
شروین شما چه خبر؟؟؟
آسمان عزیز دلم براتون تنگ شده اساسی آجی گلم

چاکر بقیه دوستان هم هستیم تا ته بنبست

sharghi پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

استاد اجازه داریم جواب کامنت بالا رو بدیم یا نه؟؟؟
شما صلاح میدونید یا اینکه تحمل کنیم هیچی نگیم؟

وقتی به من حرفی بزنند
مشکلی نیست
بگذارید بگویند
شاید کمی تند بروند
اما مطمیناً عمدی نیست
درست می شود

مهدی کریمی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
با عرض ادب و تقدیم بهترین خوبیها.
جناب بهمنی امیدوارم همیشه سرحال و سرزنده باشید . هدف عرض ادب و احترام بود امیدوارم همیشه موفق باشید.

سرتون سلامت باشه
متشکرم

sharghi جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

چشم استاد
سلام اقای علیپور عجبی تشریف فرما شدین
نیستین تو پیستین یا اینکه توریستین

مسعود ح جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

استاد هم سن های شرقی زمان شما با این زمان خیلی فرق دارن...موبایل و اس ام اس و فیس بوک و کلوب و ...هزارتا حاشیه ی منفی تو زندگیا ایجاد کرده که خودمون حواسمون نیست چی به سرمون اومده

تنبل تنبلا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

یادم باشد به کسی حرفی نزنم که ناراحت شود
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
راهی نروم که بیراهه باشد
خطی ننویسم که ازار دهد کسی را
یادم باشد روز و روزگار خوش است
همه چیز روبه راه است وخوب...
تنها...
تنها دل ما دل نیست

علیپور جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

یه شویی تا سحر هی اینوشتم
و حال و روزگار و سرنوشتم
یه شو اومم و عشقت بنویسم
مو او شو نینوشتم ایبرشتم


تقدیم به خومون و خوتون و خوشون

علیبور شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

درووود
میبینم که کلی از نظراتم رو دلیت کردی سالار
اشکال نداره فدا سرت
آی لاو یو مای دییر فرند
دستاااااااد،میفرمودی یه

دانشجوی شجاع یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام ،حالتون چطوره استاد خوش می گذره ؟یه سوال داشتم خبردارید حذف واضافه کی است؟ممنون میشم اگه جواب بدین

علیپور یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ


تا یه مدت دیگه بستری میشم تیمارستان
ولا به خدا با ای نوناشون

دانشجوی شجاع یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

باعث افتخاربوداگه جواب میدادین

عذر تقصیر بنده را بپذیرید
اطلاعی از زمان دقیق حذف و اضاف ندارم
اما بر اساس قاعده ی سالهای گذشته
باید بین 25 بهمن تا 5 اسفند برگزار شود

وحید یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

خدایا اون بالا من این پایین تنها ترینم ،وقتی از خواب میپرم خودمو تنها میبینم،
منم باختم حالا دیگه چیزی که برا من سخته کممه، دلخوشیمم این زندگیه که لذتش به زخم تنمه،
عشق ینی نرسیدن به بخشی از روحت که کنده شده دست یه شخصی

شروین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

من واسه بارون اهواز نبودم-
اصلا امسال یه بارون ندیدم
۴ /۵ ساله دیگه از اون بارونهای دم اسبی خبری نیست- وای می بارید می بارید. آب تا زانوهامون می یومد.
چقدر کیف می کردم از اون بارونها
همیشه هم با مامانم بحثم می شد. مامان می گفت نرو کلاس کسی نمی یاد تو این بارون...
من اما لج می کردم واسه اینکه برم زیر بارون می گفتم تشکیل می شه... خداییش همیشه از کلاس فراری بودما. اما بارون که می شد باید می رفتم کلاس

از معایب مارکوپولو بودن این است

شروین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

وای استاد شما چقدر باهوشیدددد- همه به من میگن مارکوپولو شما از کجا حدس زدید لغب من اینه!!!!!!
البته یه لغب دیگه هم دارم که بین فامیل خیلی شایع شده
بهم میگن وروجک آقای نجاری

وروجک
وروجکک
وروجککک

مریم سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام
من دانشجوی استاد بهمنی نیستم ولی در عجبم از این اظهار فضل های برخی دوستان جناب گمشده بهتر نیست بیشتر به اندیشه و اخلاق و رفتار معلمت
توجه کنی تا ظاهرش . بعدهم هرکسی جوانه ای از نسل گذشته خویش است با این حرفها شما به نیاکان دیگران اهانت میکنی خودت رو تو آینه ببین یا شبیه پدر یا مادر یا اجدادت هستی پس سخن کوتاه کن و نیکو بیندیش.

رحمان بهمنی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ

دوستان عزیز توجه بفرمایید که در سرور بلاگ اسکای من امکان ویرایش نظرات را ندارم
پس قوانین را رعایت کنید و کسی را در کامنتها متهم نکنید
در چنین مواردی ناچار هستم کامنت را منتشر نکنم
بویژه سر کار خانم مریم که نقدی بر نوشته های گمشده داشتند
نباید
اسم ایشان را در کامنتهایشان بیاورند

مارال پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

چه استاد رمانتیکی

رمانتیک!
یه روز که تشریف آوردید سر کلاس نظرتان عوض می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد