یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

شروع کلاسهای نیمسال دوم 90-91

درود

کلاسهای درسی بنده از این هفته آغاز خواهند گردید.شایان توجه است که کلیه ی ساعات عملی با هماهنگی بنده تا بعد از عید نوروز برگزار نخواهند شد.

همچنین به علت عدم حضور من از تاریخ ۴ اسفند لغایت ۱۶ اسفند در اهواز پیشاپیش از عدم تشکیل کلاسها در این ایام عذر خواهی کرده کلاسهای جبرانی مربوطه را پس از عید برقرار خواهم نمود.

با در نظر گرفتن  برنامه ی کلاسی اینجانب، اولین حضور کلاسی این حقیر روز چهارشنبه می باشد.

پیروز باشید.

نظرات 15 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

وا!!! استاد کجا به سلامتی؟؟؟؟ والله بچه های این ترم چقد شانس دارن ما که ترم گذشته از این اقبالها نداشتیم!!!!!

ترم گذشته هم دوهفته من بیمار شدم و دانشگاه نیامدم!!!شانس از این بهتر

تنبل تنبلا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها،ناخوداگاه لبخندی روی لبانت مینشاند.دوست دارم این لبخندهای بیگاه و ان بعضی هارا...

hi یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

صفر را بستند تا ما به بیرون زنگ نزنیم: از شما چه پنهان: ما از درون زنگ زده ایم ...! (حسین پناهی)

عصبانی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام شروع شد کلاسهای جبرانی؟ کجا چه خبره؟
ای داد بی داد؟ از دست .............

ای بابا
شما هم که زود آمپر مگیرید!!!!

گمشده یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

استاد عزیزم رحمان جان
خودت بگو من از کی بیام ؟؟؟؟
خواهشان میشه یکمی منو معاف کنی از اینکه زود بیام سرکلاست آخه من حق آب و گل دارم مگه نه از اون ترم تا حالا باهاتم اگه حقی بهم ندی بدجوری میخوره تو ذوقم

قوانین تا حد امکان برای همه یکسانند

گمشده یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

استاد جونه خودت یه چیزی میگم جوابمو بده خوب
مرسی
عزیز جان به نظرت من خودمو بهت معرفی کنم بهتره یا اینکه خودت بفهمی من کیم ؟؟؟ قبوله
اگه خودت فهمیدی که 25صدم بهم بده (طبق قوانین) ولی اگه نفهمیدی من خودمو بهت معرفی کردم 2 نمره بهم بده تا پایان اسفند هم بهت فرصت میدم قبوله
جونه خودت نمی دونی چقدر ذوق زده شدم از این پیشنهاد قبول کن بخدا خیلی حال میده تصور کن سرکلاس همه دنباله گمشده بگردن واااااااای موهام سیخ شدن .... واااااای ماممممممممانی

به نظر شما من غیب گو هستم یا به ماورا الطبیعه ارتباط دارم؟!!!
این شرط شما را قبول می کنم اما به شرطی که
تا آخر ترم زمان آن تمدید شود و شما هم کلاس درس یا درسهایی که با من دارید اعلام کنید و در آخر نوشتن خود را نیز اصلاح کنید
هرچند که حدس می زنم اینگونه پرخاش نویسی های پیشین ،زاییده ی سنتان است و چیزی در دلتان نیست
اما
انسان عاقل باید رعایت شرایط جمع را بنماید

علیپور یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

از نظر من اوج بدشا نسی یه که نیستین
هرکاری دارین و هرجا که هستین اهورامزدا یاورتان باد
بلادوره
خدا بزرگه هرچی تقدیره
تا میتونم واسه سلامتی ایشون دعا میکنم

علیپور دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

و خداوند زن را افرید که هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد.
سوره سکته
اییه دق
اصن استاد نمیشه نگم راه نداره

حالا شما باز گیر بده به این جامعه ی نسوان تا صدای همه را در بیاوری

گمشده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام استادم
قبوله
ولی باور کن من اصلا اهل پرخاشگری نیستم ولی از یه چیزایی زورم میگیره عصابم خرد میشه باورت نمیشه ولی ذاتا قلبه مهربونی دارم نمیخوام تعریف کنم ها ولی خیلی دلم میخواست جوابمو میذاشتی که بقیه بخونن یا چرا گذاشتی اون به من اون حرفارو بزنه منم یه ادمم دیگه ناراحت میشم
حالا مارو ببخش

جوانی همینه...
جوان پر از انرژیه و اینجور تصور می کنه که دنیا رو باید به چالش بکشه
در صورتیکه
خیلی چیزهای ظریف رو از کنارشون رد میشه بدون اینکه خوب به اونها دقت کنه
کمی دقت کنید به پدیدهای اطرافتون
ضرر نخواهید کرد
من نه از شما و نه از هیچ کس دیگر ناراحت نیستم
زندگی باید کرد

شروین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

استاد کلاسهای یزد از ۱۵ بهمن شروع شده و من همچنان نرفتم
یعنی هنوز انتخاب واحد نکردم
انشالله فردا حذف و اضافه انجام می دم- اگه خدا خواست می رم یزد
اما فکر می کنم هنوز زوده بخوام برم

چه اساتید صبوری

شروین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام آقای علیپور
شما خوب هستید؟؟
خبری نیست- می گذره
به شما که باید خیلی خوش گذشته باشه این مدت گشت و گذار و .....

sharghi دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

به به چه وبلاگ خوشکلی.

خوب چکار کنم حرفی نداشتم اینو گفتم که بدونید به یادتون هستیم

با این پیام همه فهمیدند
حرف ندارید

علیپور دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

ممنون شروین عزیز
شرقی بگو پییییییییییخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
استاد بچه میترسونی؟؟؟؟؟؟؟؟
اییییییییییی نفس کشششششششششش

beh سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام. . .
ایییییییننننننههههههههه.......
به این میگن اقتدار. . . . .
خوشمان امد. . .
استاد ایشاله این ترم هم همونطوری که دوست دارین بگذره....
شاد باشید...

ن.س جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

4اسفند کنکور دکتری است.دارید به این دلیل میرید.آره؟کجا؟پس ما چی؟

این و یک سری موارد دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد