یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

برنامه کلاسی ترم جدید

برنامه کلاسی من در ترم جدید 90912

ردیف

کد درس

نام درس

گروه

زیر گروه

پسر

دختر

زمان تشکیل

1

11175

مدیریت کارخانه

2

1

16

4

چهارشنبه -- 20:00 - 17:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

2

11175

مدیریت کارخانه

1

1

19

11

پنج شنبه -- 17:00 - 14:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

3

11181

مدیریت تولید

1

1

10

13

پنج شنبه -- 13:00 - 10:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

4

11165

سیستمهای خریدوانبارداری

1

1

15

9

چهارشنبه -- 17:00 - 14:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

5

11164

تحقیق درعملیات 2

1

1

10

17

دوشنبه -- 11:00 - 10:00 -- سایت کامپیوتر مهندسی - W142 پنج شنبه -- 10:00 - 08:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

6

11176

زبان تخصصی 3

1

1

11

12

شنبه -- 18:00 - 17:00 -- 617

7

11176

زبان تخصصی 3

3

1

9

2

شنبه -- 20:00 - 19:00 -- 617

8

11176

زبان تخصصی 3

2

1

8

4

شنبه -- 19:00 - 18:00 -- 617

9

11178

پروژه (کاراموزی)

3

1

10

7

 

نظرات 21 + ارسال نظر
تنبل تنبلا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

منم بیام سر کلاسات؟؟؟؟؟!!!!!!!
اجازه هست!

حضور برای مهمان آزاد است به شرط گنجایش کلاس

نسرین دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

پس منم می یام!!!!!!

شما سر کلاسهایی که باید بروید نمی روید آنوقت !!!سر خوشی هم عالمی دارد

تنبل تنبلا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

اقا اجازه ما صندلی از خونمون میاریم!!!
حالا میشه؟؟؟

حالا ما یک شوخی کردیم!!!

تنبل تنبلا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود
تاهروقت از سر دلتنگی به رویش دست می کشیدم
تو از درونش با ارزوی من بیرون می امدی...

در این چند وقته طبع شعرتان بسیار پیشرفت کرده ؟یا اینکه کپی پیست می کنید؟
در هر دو صورت علاقه ی شما به ادبیات ستودنیست

sharghi دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

چه کار خوبی کردید برنامه رو زدید
استاد یه سوال؟؟؟
به نظرشما واسه لیسانس که میخوایم امتحان بدیم اگه بازرگانی اهواز قبول شدیم یا صنعتی شهر دیگه قبول شدیم کدوم روبهتره انتخاب کنیم ؟؟؟

بازرگانی اهواز را انتخاب کنید
هرچند که بر اساس آخرین شایعات تا سال آینده می بایست کارشناسی صنعتی هم در اهواز بیاورند
اما شایعه است جدی نگیرید

دانشجوی حسابداری دانشگاه اهواز دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام وقت بخیر
استاد اگر اجازه بدین میخواستم یک سوال ازدانشجوها بپرسم:
"چگونه از آرمانهای و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم؟ پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، هنگامی محقق خواهد شد که آحاد ملت شریف ایران، با آگاهی از رویداد سی و سه ساله انقلاب اسلامی، بدانند هر یک چه نقشی را باید ایفا نمایند؟"
با کمال تشکر از شما و دانشجویان گرامی

اینگونه سوالها مناقشه بر انگیز است و امکان دارد من به هر جوابی اجازه ی درج ندهم
اما
باور بفرمایید اگر به قانون عمل کنیم
فرزندان خوب تربیت کنیم
با دوستان و آشنایان در مورد حقایق و بایدهای انقلاب گفتگو کنیم
و از تجربیات گذشته استفاده کنیم
بهترین خدمت را به انقلاب و اسلام و میهنمان خواهیم نمود
اما فعلا
به جای پیگیری سیاست
درس بخوانید و درس بخوانید و درس

گمشده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام استادم
ببین اونوقت هی غر میزنی رو سرم که چرا اینطور چرا اونطور ؟؟؟؟
آخه خوبه برنامه رو اعلام کردین ولی چرا آمار دخترو پسرا رو اعلام کردین ؟؟؟؟؟ همه نوعی دیده بودیم اینطوری خداییش ندیده بودیم حالا ما یبار آمارگیری کردیم واستون شما زود پاشودین رفتین آمار دختر و پسرا زدین که بگین ببین من اشتباه کردم قبوله من اشتباه کردم ولی باور کن خیلی خاطرخاتیم از طرف جمیع دختران درسخوان

گمشده دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

استادم
راستی یه چیزی گفتی که شرطمو قبول کردی یادته ولی گفتی تا آخر ترم مهلت میخوای منم قبول کردم گفتی باید بگم چه درسایی باهات گرفتم میخوام بهت بگم فقط میتونم یه درس بهت بگم چون اگه همه درسایی رو که باهات گرفتم بگم راحت پیدام میکنی قبوله فقط اسمه یه درسو بهت میگم که نتونی پیدام کنی اگه پیدام نکردی 2 نمره ازت میگیرم ها مردو قولش ها نزنی زیرش

1- من یک مثبت کلاسی را قبول دارم
2- تمامی دروس را باید بگویید
3-من که غیب گو نیستم این ترم دانشجویان زیادی با من چند درس دارند

علیپور سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

شرقی عزیز کارشناسی اهواز واسه بازرگانی پاره وقت رو هم حتما بزن صد در صد در میای من در اومدم اما اینجور که بوش میاد دیگه خبری از ادامه تحصیلم نیست

استاد حتما حتما سر یکی دو تا از کلاسات میام و گنجایش منجایش هم حالیم نیست
خودتون که منو میشناسین چقد بچه آرومی هستم
دردم بخوره تو سر نعامی نکبت

nafas سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

slm valentin m0barak ostad ye matlabam t0 sait vase valen bezanin hama6 dar3 dar3 dar3

در نقدش می زنم

beh سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

eeeee!!!!!.....
ostad!!!!.......
chera modiriate tolid ro baraye ma 2saAte gozashte boodan ama alan 3saAte???

به تعداد واحدها دقت کنید
این مربوط به گروه صنعتی است

لیلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ http://ourdestination.persianblog.ir

سلام


غُرغُر نامه :
اس ام اس تهدید امیز دانشگاه :
شروع کلاس ها ۱۷
زمان ارسال اس ام اس :۲۳
با چه مصیبتی و شرمنده گی مرخصی میگیری و هلک و تلک تشریف می بری دانشگاه :
می بینی : نه تنها خبری از هیچ کس (نه اساتید و نه بقیه دانشجوها) نیست
نه اینکه همه اساتید بعد از حذف و اضافه می آیند
نه
اما اونهایی که بعد از حذف واضافه می آیند هم کم نیستند و ماشاء ا... از ده نفر استاد ۹تا نصفی اینجوریند....
که چراغها رو هم خاموش کرده اند و در کلاس هم بسته است

به این میگویند روابط عمومی بالا
و تضمین اجرای برخورد طبق قوانین هم که الی ماشاء ا...
پایان ترم :
دانشجو:
هیچ کدوم از کلاسهای ترم رو نیامده ام
دیدم حذف نشده ام
گفتم بیام امتحان بدم
من توی دلم :
مطمئن هستم نمره ات هم از منی که تمام کلاسهایش را رفته ام بیشتر است
(می دونم استاد می دونم نمره گرا شده ایم
اما این چیزها هم درد کمی نیست ....)



می خواهم لینک شما را در لینک باکس بگذارم اما شکا را دقیق نمی شناسم!!!
هیچ سیستمی کامل نیست و همیشه جا برای بهبود وجود دارد

نسرین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ

آقای علیپور منم موافقم!!!!! هر وقت خواستین برین سرکلاس استاد بهمنی خبر بدین تا من و رشیدزاده و کیانپور و انصاری و ... هم بیایم!!!!!

از جانتان سیر شده اید

لیلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://ourdestination.persianblog.ir

خاطره:
یادمه ترم اول
با چه ذوق و شوقی تشریف مبارک رو بردیم سرکلاس

ده دقیقه بمون
بیست دقیقه
سی دقیقه
خبری از استاد نیست
بچه های ترم اول که بی خبر از همه جا تشریف اورده اند


با کمال افتخار می ری پیش مدیر گروه و با کلی حال عصب می گی
اه جناب ...
این استاد نیومده و الی اخر

با یک لبخند جانانه نگاهت می کنه و خیلی خونسرد خونسردتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید

بهت میگه : ترم اولی ؟!!

و حالا و شاید هم همون روزها فهمیدم که این
محترمانه ترین جمله ای که زده میشه که بهت حالی کنند هیچی حالیت نیست
ترم اولی: یعنی اینکه هیچی نمی دونی و فکر کردی خبریه

استاد میدونم همه اینجوری نیستند

مشکل همیشه هست
ایراد همیشه وجود دارد
به این فکر کنید که رفع کردن آن چگونه است

لیلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ http://ourdestination.persianblog.ir

جناب علیپور
رسیدن به خیر

شروین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

خدا رو شکر دقیقا به این دلیل اومدم کامنت بزارم که به استاد بگم انشالله به زورم که شده یه وقتی جور می کنم میام سر کلاستون- دیدم ماشالله همه درخواست دارن برن سر کلاس استاد.
به شرطی که دانشجوهای این ترم استاد رو از کلاس بیرون کنیم و خودمون بشینیم سر کلاس

خون و خون ریزی می شود

علیپور سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

ممنون لیلای عزیز
نسرین جون بگین در و همسایه هم بیان که دوره همی کلی خوش بگزره
استاد مدیریت بازرگانی ۷ ام حزف و اضافش بود

دانشجو پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام استاد از بچه های صنعتی هستم می خواستم درس سیستم های خرید را معرفی به استاد بگیرم شما ارائه می دهید؟

ارایه داده ام ولیکن مدیر گروه مشخص می کنند که با چه کسی بگیرید

ازما پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
چرا عمدتا کلاساتون صبحه یه فکری هم برا شاغلا کنین

محدودیتهای برنامه ای است دیگر

مرضیه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

درود بر شما
استاد خیلی حیف شد این ترم دیگه ما نیستیم

ارزش خاطرات به تکرار نا پذیر بودن آنهاست

تاجیک دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام استاد
من خیلی تعریف شما رو شنیده بودم فکر می‌کردم این ترم هم درس کامپیوتر رو ارایه می‌دهید اما وقتی برنامه رو دیدم خیلی ناراحت شدم. چرا این ترم درس کاربرد کامپیوتر رو ارایه نکردید ؟ حالا من چی کار کنم ؟

اساتید بهتری تشریف آورده اند
حجم واحدها بسیار زیاد تر از توان من بود
26 -27 در هر ترم واحد هم کیفیت آموزش را کاهش می دهد هم بنده را فرسوده می کند
من شک ندارم که ایشان خیلی بهتر از من عمل خواهند کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد