یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

کلاسهای 26 و 27 بهمن

به علت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد کلاسهای این دو روز برگزار نمی گردند

انشالله از شنبه در خدمتتان هستم

نظرات 20 + ارسال نظر
لوک خوش بخت چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام استاد
خیلی خوشحالمون شد دمت گرم

از دانشجویان قدیمی شما چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

تمام دانشکده ها تعطیل است یا فقط دانشکده اقتصاد تعطیل است؟

احتمالا بخشی از دانشکده ها

علیپور چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

استاد لباس به اون شیکی
چرا گیر الکی میدین
به زنم به تخته خوشتیپیم دیگه

sharghi چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

چه بد
فردا دانشگاه کار داشتیم گفتیم شما روهم میبینیم

البته من احتمال بسیار زیاد هم امروز به دانشگاه می روم هم فردا
اما باتوجه به وضعیت آزمون ناچارم که کلاس برگزار ننمایم

sharghi چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

پس امیدی هست
ولی وقتی کلاس نیست شما رو کجا میتونیم ببینیم استاد

در اتاق گروه احتمالا

صلوات بر محمد و ال محمد پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

باسلام
استاد سلام از اینکه درس مدیریت تولید را باجناب الی گرفتم خوشحالم اقای بهمنی بنده زمان حذ و اضافی که دانشگاه برام معین کرده ۴/۱۲/۹۰ روز پنج شنبه ساعت ۳الی ۵/۴ می باشد و مصادف باروزی است که من با شما ساعت ۲الی ۵ بعد اظهر کلاس دارم استاد باتشکر حسین حسین زاده هلاله

کلاس تشریف بیاورید
جلسه ی ابتدایی کمی کوتاه تر است می توانید به حذف و اضاف برسید

علیپور پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

شرقی جان خیلی لوسی
منم حساسسسسس
میگم واقعا اقا رضا خوش قد و بالاست یا بلف زدین

خخخخخخخخ

sharghi پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

تبریک استاد
شنیدیم احتمال داره مدیر گروه بشید

شاید
اما ترجیح می دهم نشوم
به اندازه ی کافی سرم شلوغ است
بیشتر از این فعلا مقدور نیست

دانشجوی شجاع پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام استادگرامی/
یک سوالی داشتم یکی ازدوستان فرمودند کلاسهاتون از۲تا ۱۵اسفندتعطیل هستن خواستم بدونم که مدیرریت کارخانه هم جزوشونه؟باتشکر

2 تا 15 نه
4 تا 15
احتمالا روز 4 رو هم بیایم
تا دوشنبه مشخص می شود
اجازه بفرمایید

شروین جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

• به آتش نگاهش اعتماد نکن
لمس نکن
به جهتی بگریز که بادها خالی از عطر اویند
به سرزمینی بی رنگ
بی بو
ساکت
آری
بگریز
و پشت ِ ابدیتِ مرگ پنهان شو
اگر خواستار جاودانگیِ عشقی
(حسین پناهی)

قشنگ بود و ....

شروین جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

از جداییمان برای هر کسی گفتم ... حق را به من داد ...
اما ... اینها نمی دانند من حق را نمیخواهم ...
حق که برای من تو نمی شود ....

شروین جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

عشق تو
شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد!
زیبا بود
اما...
اما شوخی بود!
حالا
تو بی تقصیری
خدای تو هم بی تقصیر است.
من تاوان اشتباه خود را ژس می دهم.
تمام این تنهایی
تاوان «جدی گرفتن آن شوخی» است!!

زیاد بود
برای
تاوان شوخی

hi جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام استاد
معلومه شما هم دنبال بهانه واسه نیومدن سر کلاس بودید چون دانشکده پرستاری که تعطیل نبود. تو سایت دانشگاه هم زده بود نمیتونید بهانه ای بیارید پس تسلیم بشید

خیر
من سه شنبه و چهارشنبه آمدم
اما حتی اجازه ی ثبت حاضری هم به ما ندادند
چون سالنها پلمپ بودندو........هرچند که دانشجوهاهم نیامدند
به هر حال
ترجیح دادم از شنبه شروع کنم که همه ی کلاسها یکنواخت بر گزار شوند

یخ فروش جهنم جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

3 لام اقای بهمنی قبل ازعید رو ول کن بیخیال از سیزده فروردین استارت کن

بله!!!
شما باید دنبال تشکیل شدن کلاسها باشید!!!
دنیا برعکس شده؟!
پولتان را داده اید!
عمرتان را می گذارید!
بعد هم می خواهید بپیچانید؟!
خدا وکیلی چرا می آیید دنبال کاری که به آن هیچ اعتقاد و علاقه ای ندارید
این همه موقعیت در زندگی وجود دارد
از آنها لذت ببرید
خود را اسیر من و ما نکنید

لیلا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://ourdestination.persianblog.ir

باتوجه به تجارب تلخ گذشته
محاله قبل از حذف و اضافه برم دانشگاه

شاید اگر چند تا استاد مثل شما پیدا میشه

از همون فردای انتخاب واحد می رفتم

امروز به دانشگاه می روم

sharghi شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

ای بابا آقای علیپور از صاحبش بپرس من بیگناهم چی بگم؟؟؟

... یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

sharghi jan in agha reza ro moarefi mikoni ma ham beshnasim vaghean khosh ghado balast man yeki mishnasam mikham bedonam hamone

هر گردی که گردو نیست
حالا اگر هم بود
که اینقدر حساسیت ندارد!!!!
زندگی کنید

sharghi یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

جهت اطلاع آقا رضا همسر دوستمه که دوستم پیش آقای علیپور تعریفشو داد منم تایید کردم

جوابم واسه کنجکاویتون کافی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کافی نبود؟ حالا بود؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

وا استاد
با منید یا با ...

جمله ی من سوالی بودااا

... دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

sharghi aziz asabaniyat nadare faghat ye soal bod hamin asab nadariya

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد