یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

تکالیف زبان3

امروز پنج شنبه از ساعت 16 جهت دریافت  تکالیف دانشگاه هستم.

نظرات 9 + ارسال نظر
علیپور جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

پسر گـــــــــلم یه دقیقه میای کارت دارم...
پسرم خـــــــــــدا خیرت بده یه دقیقه بیا...
چه پسسسری دارم من، مامان جان بیا یه دقیقه...
و...
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و با توجه به خطر جـــــــــــدی خونه تکونی در صورت شنیدن هر کدام از این الفاظ توسط مادرتان سریعا محل را ترک نموده (حتی شده از پنجره بپرین پایین) و ترجیحا تا 1 هفته به محل مذکور مراجعه نفرمایید!!!
لطفا این اخطار را جدی بگیرید یکی جدی نگرفت تا الان 4 تا فرش شسته!!!

شـــــــــــــــــــــسته که میگمااااااااااا

علیپور جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت. یه همچی پسر منطقیی هستم من
خخخخ

///// شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام به کی رای دادین

من سعادت شرکت در انتخابات را به دلیل عدم حضور در ایران ،نداشتم

علیپور یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین ، گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!!؟!"!؟

علیپور یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

پیرزنه تو اوتوبوس هی می گفته: نی نای نا نای نی نای نای همه هم دست میزدن براش.
بعد یهو دست می کنه تو کیفش دندوناشو در میاره میگه: نیاوران نگه دار

علیپور یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

حسادت می کنم به اونایی که تو انگلیس دنیا اومدن وبی هیچ زحمتی زبونشون بین المللی نکبتا
اصن تو روحشون
:-|

شروین دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

آقای علیپور به جان خودم اگه یه سفر نیای یزد نصف عمرت بر فناست.
این یزدی ها باب مرام خودت هستن- یعنی سوژه هستن واست در حد .....
خدایی حرفم رو گوش کنید یه سفر بیاید یزد یه کم بخندید و البته از یه دید دیگه جای افسوس داره

علیپور دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

نه قربونت شروین جان من خودم سوژه ام
تو خدمت یه یزدی داشتیم آخر لهجه بود بعد یزدی صحبت میکرد غلیظ اصن درست متوجه اش نمیشدم منم دیگه سگ کفری میشدم میزدم کانال دو و لری میدادم بهش بنده خدا آخریا دیگه زدی رو با لهجه لری حرف میزد.

علیپور دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول وقسم میخوردیم جمعا نیایم مدرسه!
فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده. یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!!
یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد