یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

پروژه پایانی

دانشجویانی که درس پروژه (کارآموزی)در این ترم با اینجانب دارند ،ذیل عنوان همین مطلب برای من ایمیل خود را با مشخصات کامل و موضوع مد نظر احتمالی خود قرار دهند تا مورد بررسی قرار دهم.

اگر کسی موضوعی مد نظر ندارد جهت کار آموزی به شرکت ایران حفاران و یا سایر سازمانهای صنعتی دارای خط تولید معرفی خواهند شد

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام عرض شد رسیدن بخیر؟

متشکرم

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم “زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد “ما همچنان در حال جستجو ایم!!!!!
یعنی سرچ کردم که میگما!!!
ولا به قران
با ای نوناشون

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی... همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه می فهمی چه غلطی کردی!
یعنی دیروز اینکار و کردم که میگم!!!

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

یه روز یه پیرمردی عزرائیل رو می بینه که داره از دور میادطرفش. ازترس جونش فرارمی کنه می ره داخل یه مهد کودک کنار بچه ها می شینه شروع می کنه به بیسکویت خوردن.
عزرائیل میادپیشش ومیگه: داری چیکار می کنی؟
پیرمرد با صدای بچه گانه میگه: دارم قاقا میخورم.
عزرئیل میگه: پس قاقاتو بخور بریم ددر!!!

... شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

جناب علیپو رتو می رسی درس بخونی؟

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

نه درس نمیخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد