یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

اسامی دانشجویان زبان سکشن 18-19

اسامی سکشن دوم به قرار زیرند:

شنبه -- 19:00 - 18:00

باقری پور الهام سیاحی طاعی سنا شریفی رویا صاحبی نژاد ندا نمدمالان مرضیه اسدپور محمد اشتاب جمشید البوغبیش جاسم امیری فرشاد پورممبینی کرمقلی تقی پور سیاوش حردانی عبدالله حسن پور بهروز حیدری محسن دقاق زاده محمد جواد رضازاده علیرضا سنجری محمد شیاسی غلامرضا علی موری آقا رضا کرد زنگنه سعید گشتیل حسین وفایی زاده محمد همتی مهدی هندالی جمشید یعقوبی دزفول هادی

نظرات 47 + ارسال نظر
تنبل تنبلا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

دوست داشتن یعنی
اونی که صد دفعه هم ناراحتش کنی.....
هربار میـگه این دفعه آخریه که می بخشمت.....

و دوباره با اخم بیاد توی بغلت..............!!!!!!

این شد یک نگاه پساپست مدرنیزم

نیلو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

تقدیم به استاد
روزها...
شبها...
سالها...
سپری میشوند...
اماتو...همان خوب دیروزی

آدمها تغییر می کنند

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

و سایر اقوام وابسته

خخخخخخخخ

sharghi شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

مرسی از جملات زیبات نیلو جان

مرسی مرسی

دانشجو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

ای دانشجویان بی جنبه لطف کنید با نام کس دیگری کامنت نگذارید به خدا این حرکتتون خیلی زشت و سطح فکر خیلی پایینتون را نشان می دهد.





۸۸۸--۸۸۸---۸۸۸---- شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام
بالاخره اومدی چرا دیر اومدی حالا که من نمیتونم بیام اومدی حالا من چه جوری بیام
لابد اگه نیام نمره کم میکنی
راستی این همه رفتی مرخصی چه جوری بهت گیر نمیدن؟

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

می گن تو جهنم یه سفره هست که طولش ۲-۳ کیلومتره !!! همیشه هم نوبت توست که پاکش کنی!!!
یعنی هست که میگما

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

دعای پاس کردن ترم=
الهی ادرکنی پاسن ترمی به نمرتن دهی و گاهن دوازدهی و حفضن من مشروطی و فلجن استادی و لغون امتحانی الهی امین

علیپور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

اولین سوال دخترا در شروع ترم: استاد منابع امتحانی چیا هست؟
اولین سوال پسرا از استاد در شروع ترم: استاد نه ونیمُ ده می‌دین؟؟

علیپور یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ق.ظ

شیطونه میگه پاشم درسمو بخونم...! . . .
ولی من که گول نمی خورم!!!!
یعنی یه همچین آدم گول نخوری ام من!!!!!

علیپور یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ق.ظ

داشتیم بامامانم وسایل انباری رامرتب میکردیم،یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی24رنگه قاب فلزی راازتوکارتون درآورد!
نگاش کردوزدزیرخنده وگفت:میدونی این چیه؟
اینوخریده بودم هروقت معدلت20شدبدم بهت،حیف واقعا!
خاک توسرت!!!
یه همچین مشوقایی داشتم من!!!!

دانشجوی قدیمی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام استاد خوبه
چطورید؟
بابا سال جدیده لطفاً این قالبو عوض کنید خیلی تکراریه . مرسی
راستی پیشاپیش سال نو مبارک. موفق و پیروز باشید.

هرچیزی زیر خاکیش بهتره

تنبل تنبلا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ

گاه یک سنجاقک
به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر
می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه
...از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است

علیپور یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ

بچه بودم بابام منو برده بود شهر بازی سوار تاب زنجیری شده بودیم ، هنوز دور نگرفته بود دستگاه که دیدم بابام داره از ترس داد و هوار میکنه..
طرف نگه داشته دستگاهو به بابام میگه چی شده ؟
میگه این پسر من میترسه مارو پیاده کن !
منو میگی؟!!

علیپور یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

داداشم وقتی ۳ سالش بود توی باغچه‌مون پشکل کاشته بود گوسفند برداشت کنه!
یه همچین داداشی دارم من!!!!

ΛΛΛ--ΛΛΛ---ΛΛΛ---- یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام چه وضعیه همه جاتعطیله جز اینجا!!محل کارمو میگم نه اینجا

تنبل تنبلا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

دلتنگیای زیاد خطرناکه
ادم به کمتر از حقش قانع میکنه!!!

نیلو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

خواهش میکنم شرقی جوووووووووون

نیلو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم...قلبهایمان جای حضور دوستانمان هستند.

-- دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام یک پیشنهادداشتم اگه ممکنه تو وبلاگتون موضوعهای مختلف بزارید هرموقع که میام سر به وبلاگتون میزنم انگاری اومدم سرکلاس همش درمورد درسو ومشقو تمرینو ... باتشکر

تیام دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

the most dear and beautiful in the world doesn't be seen and dosen't be touched
you should touch them just in your hart..

تیام دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

آرزویم همه این است :
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن ؛ آرام قدم برداری برای زندگی کردن...

چونکه هنوز شما را نمی شناسم

تیام دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

پای سگ بوسید مجنون ؛
خلق گفتند چه بود ؟
گفت : این سگ گه گاهی کوی لیلی رفته بود..

نیلو دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

به دکتر شریعتی گفتند استاد سیگارطول زندگی رو کوتاه میکنه؟ دکتر درجواب گفتند من به عرض زندگی فکرمیکنم!!!

نیلو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز ، گاهی هوس شنا درآن را می کنند.

تیام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

در کشور من ؛ مردم با نفرت بیشتری به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه می کنند تا صحنه اعدام ! و زیستن با این مردمان چه دردناک است . . . . .

نیلو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

درپی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29،روز22 اسفند یوم الشک واز23 تا29 هفته وحشت اعلام شد.

تیام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

گفتم :خدا از همه دلگیرم ؛ گفت : حتی از من ؟
گفتم : خدا دلمو ربودند ؛ گفت پیش از من ؟
گفتم : خدا چقدر دوری ؛ گفت تو یا من ؟
گفتم : خدا تنهای تنهام ؛ گفت : پس من ؟؟
گفتم : خدا کمک خواستم ؛ گفت :از غیر من ؟
گفتم : خدا دوستت دارم ؛ گفت : بیشتر از من ؟؟؟

نیلو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

با ازازدواج ،مرد روی گذشته اش خط می کشد و زن روی آینده اش.

تیام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ


ساحل شنی ست....

زیبا ترین نقش را

ارزان به موجی می سپارد!

وخود پر از شن می شود!

یاد سپیدی آزادی....

پر از ماسه و صدف

بازیچه کودکانی می شود

که عشقشان ساختن قلعه ای ست...

تا دوستی که مدادشان را برداشته،درآن اسیر کند...!

ما

مسموم بردگی هستیم........

تیام سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

بگذار تا شیطنت عشق چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید،شاید هرچند آنجا جز رنج و پریشانی نباشد اما کوری را بخاطر آرامش تحمل نکن.

تیام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

مگه بقیه رو می شناسید ؟؟؟؟؟؟؟

تقریبا بله
بجز چند نفر

تیام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

never walk on the traveled path ,because it only leads you where the others have been

تیام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

زیبایی زندگی این است که :
ندانی و دعایت کنند ؛ نبینی و نگاهت کنند ؛ نشنوی و صدایت کنند ؛بی خبر باشی و دوستت داشته باشند......

نیلو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

در زندگی اختیار بادها دست ما نیست اما اختیار بادبانها دست خودمان است.

نیلو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

بعضی آدمها باران را احساس می کنند؛ بقیه فقط خیس می شوند.

نیلو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سرراهمان قرار نده تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشیش برای دیگران.

نیلو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

استاد میشه شنبه و 5 شنبه رو بی خیالشید؟
دلتون میاد دلمو بشکنید!!!!

ای بابا
دل که سهل است
قلوه تان را هم خواهم شکاند

نیلو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

چرااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟!!!!!!

تیام پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

به دنیا زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان به کوتاهی قامتم گردد .

نیلو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

چه حکایت جالبیست:
زندگی ،با زن آغاز می شود و مردن با مرد!!!!

تیام پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

کودکی اندیشید که خدا چه می خورد ؛ چه می پوشد و در کجا منزل دارد ؟
ندایی آمد که : او غم بندگانش را می خورد ؛ گناهانشان را می پوشد و در قلب شکسته آنان ساکنست

نیلو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

استااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد !!!!

نیلو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

ازدستون عصبانی بودم گفتم جیق بزنم!!!!!!!!!!!!

... شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام استاد
برای دیدن لیست عنوان 120 کتاب کدوم قسمت سایت باید بریم؛ پروِِژه درس مدیریت کارخانه رو میگم.

طرح درس در قسمت صفحات دیگر...به سایت انتشارات فرا بروید

نیلو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

خدایا ، چه گم کرد آنکه تو را یافت ، و چه یافت آنکه تو را گم کرد.

... شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

استاد اون مراحلی که گفتید رو رفتم ؛ وقتی تو سایت ، لیست کتابها رو کلیک میکنم اسم کتاب میخواد ومن اسم اون کتاب کوچیکه رو ندارم .میخواستم ببینم مسیرودرست رفتم یانه و اگه میشه اسم کتاب رو برام بنویسید

اون کتابی که توی دست من بود در سایت نیست
یک خلاصه از کتب منتشره فرا در سایت وجود داره ولیکن کتابی که من داشتم نیست
شما باید از امکانات سایت استفاده کنید.فهرست در خود سایت هم وجود دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد