یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

گرد و خاک

گرد و خاک

خیلی آزار دهند است

اما جالب می شود وقتی که

گرد و خاک هم بتواند گاهی

دل بعضی  را شاد کند

.

.

.

.

از گرد و خاک کمتر نباشیم...

(البته سواستفاده نکنید بگویید دل ما را شاد کن به قلم خویش!!!درستان را بخوانید...) 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیپور یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

نه که شما هم دلتون میسوزه
آخه استاد چرا نعامی رو انداختی؟؟؟
دیروز دیدمش دانشگاه اومده بود واسه امتحان معرفی به استادش با شما دلم ریش ریش شد
آخه استاد چرا؟؟؟
حالا بی خیال نعامی دقت کردین چقد شرقی از شما تشکرات غنی شده میکنه
یعنی رو اعصابه!!!!
یه وم نصیحتش کنین بیشتر درس بخونه که ترم بعد تو رشته بازرگانی ببینمش یه جورایی بدون بچه ها صنعتی تو بازرگانی احساس غریبی میکنم
بگین اون دوستش هم که لاف شوهرش آقا رضا رو میزنه هم بیاد آخه بدون اون کلاس فاز نمیده با کل کلاش با اساتید حال میکنم


ولی نعامی نیاد چون خیلی ضد حاله
به آسمان هم بگو بیاد آخه صبح ها نمیره سرکار هی واسه درس نخوندن بهونه میاره تازه معدلش 17 هم هستش

منم نصیحت نکن چون یه گوشم دره اون یکی دروازه

خیلی میخوامت
یعنی خراب اینم که جوهب همه استاتوس ها رو میدی هلا مال من
آخه گناه من چی یه که هیزمم تره
خو تر و خشک رو با هم بسوزون

من فقط جواب کامنتهایی که خطاب به خودم باشه میدم
مثل این کامنت.......اگر قرار باشه جواب تمام کامنتهایی که میگذارید رو بدم باید یک تایپیست استخدام کنم

sharghi دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

آقای علیپور این چند وقته انقد به کامنتای من گیر دادی که دیگه اگه ببینمتون سلامتونم نمیکنم
خیلی از دستتون شاکی شدم
ابراز علاقه شما به استاد مشکل نداره؟؟؟
دیگه الان که به نمره نیازی نداریم که بگین به خاطر نمرست
بعضی از ادمها لیاقت این که هر روز ازشون تشکر کنی رو دارن.
بهتون برنخوره آقای علیپور عادت بدی که دارم اینه که حتما باید جواب حرفی که مخاطبش منم رو بدم شرمنده.

sharghi دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

استاد از چی تعجب کردید؟؟؟

خشم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

آقای علیپور لطفا؛ قبل از اینکه کامنتاتو ارسال کنی غلطای املایی رو تصحیح کن

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد