یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

مدیریت کارخانه سکشن ۲۰-۱۷روز چهارشنبه

سلام دوستانی که مایل به ارائه پروژه هستند می توانند تاریخ ونوع پروژه راارسال نمایند.



نمره پروژه

تاریخ ارا ئه

نام دانشجو

عنوان پروژه

توضیح

4

1391/01/16

(همتی وحردانی)

 

 

4

1391/01/23

تقی پور-صیاحی گشتیل پور-اسدپور-خودم

رهبری اثربخش-مدیریت برخود

کلاس جبرانی

3.5

1391/01/30

-فلاحی- قاسمی-رضا نجار

 مدیریت بر قلبها-استراتژی بازار یابی

کلاس جبرانی

3

1391/02/13

وفایی زاده-الاسوند

 مدیریت زمان

 

2.5

1391/02/20

 

 

امتحان کلاسی

2

1391/02/27

 

 

 

2

1391/03/03

 

 

 

1.5

1391/03/10

 

 

امتحان کلاسی

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
تنبل تنبـــــــــــــــلا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

گاهی حجم دلتنگیهایم آنقدر زیاد میشود . .
که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . . !
دلــــــــتـــنــگـــــــــــم . . . !
دلتنگ کسی که گردش روزگارش
به من که رسید از حرکت ایستاد . . . !
... دلتنگ کسی که دلتنگیهایم را ندید . . .
دلتنگ خودم . . .
خودی که مدتهاست گم کرده ام . . . !

ن.س جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

علیپور شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

(بابا)چیست؟فردی عجیب الخلقه که یارانه رامیخورد،کتکمان میزندوهمیشه حق با اوست!

لوک شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

علیپور شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

بچه که بودم یه بار شیطون گولم زد،رفتم از جیب بابام 25 تومن (25 تا یه تومنی) ورداشتم رفتم پفک اینا خریدم،اما عصرش عذاب وجدان گرفتم!برای همین رفتم از کیف مامانم 50 تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام...
یه همچین آدم با وجدانی بودم

علی خانی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به

استقبال بهار میروند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس

غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و

با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه

ها را بر گذار می نمایند و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی

بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها و درختان بشارت میدهد

تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند

و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند


فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید

جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

نفس شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

وقتی که دیگر نبود
من به بودنش نیازمند شدم
وقتی که دیگر رفت
من به انتظار آمدنش نشستم
وقتی که دیگر نمی‌توانست مرا دوست بدارد
من او را دوست داشتم
وقتی که او تمام کرد
من شروع کردم
وقتی که او تمام شد
من آغاز کردم
چه سخت است تنها متولد شدن
مثل تنها زندگی کردن است
مثل تنها مردن

دکتر علی شریعتی

A.c.H شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

مثل ماهی زندن مثل سبزه زیبا مثل سمنوشیرین


مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنک مثل سیرشفابخش

ومثل سکه باارزش باشید.

یادت نره قبل ازتحویل سال اولین کسی بودم

که سفره (هفت) سینوبرات معنی کردم

تنبل تنبلا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

تنهایی یعنی ،
بین آدمایی باشی که میــــــــــــــــــــــگن دوست دارن....
ولــــــــــی!!!!!!

کنار دلتنگیات نیستن.

دانشجو چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

استاد عزیز سلام - یعنی عضو هیئت علمی شدن اینقدر ارزش دارد که به دانشجویان فشار و سخت بگیرید که خودتان را نشان دهید-البته این حرف ها تأثیری در شما ندارد چون ارزش عضو هیئت علمی شدن خیلی بیشتر است.

علیک سلام عزیزم
من قبل از اینها عضو هیات علمی شدم
ربطی به سخت گرفتن هم ندارد
از روز اول بنده برای تدریسم روش داشته ام که شاید به نظر شما سخت گیرانه باشد
به هر حال
من برای خوشایند این و آن کاری را را انجام نمی دهم
درستان را بخوانید و مطمین باشید که حقتان پایمال نمی شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد