یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

تبریک سال نو

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت بـادت انــدر شهـریـاری برقـرار و پـر دوام سال خـرم، فـال نیـکـو، مـال وافـر، حـال خـوش اصل ثابت، نسـل باقی، تخت عالی، بخت رام سال نو بر خود و خانواده تان مبارک
نظرات 19 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام استاد، سال نو مبارک
بورس و فرابورس چه تفاوتی با هم دارند؟

در این زمینه اطلاعات کافی ندارم....

یکی از دانشجویان قدیمی شما شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

استاد عزیز
سال نو بر سما و خانواده محترم مبارک باشد که سالی پربار و موفق داشته باشید.

همچنین برای شما

علیپور شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

خانم و آقای محترم مهمان!!!
آجیل رو نمیدیم پاکش کنید که!!!درهمه!!! تخمه هاش رو هم بخورید!!!...

٬٬٬٬ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام استاد سال نو مبارک اسمه کتابا فرا رو چرا نزدین

آدرس سایتش رو نوشتم
در سایتشان اسامی کتب هست

تنبل تنبلا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

تلخترین جمله ای که ممکن است از زبان عشقت بشنوی:
ما می تونیم دوستای خوبی برای هم باشیم!!!!!!

تنبل تنبلا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم، باهات قهرم، دیگه تموم، دیگه دوستت ندارم...!
و چقدر دلم میخواهد بشنوم:

کجا....؟ غلط میکنی که میری! مگه دست خودته؟رفتن به این راحتی نیست که!!!!!!!

شروین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

آقای علیپور شما خودتون هرجا میرید مهمانی اجیل ها رو جدا نمیکنید!! فقط تخمه می خورید!!!!
نه والا غیرتاً پرسیدم

شروین شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

وااای راستی فوت استاد جلال ذوالفنون نوازنده سه تار رو به جامعه موسیقی و هنر کشورمان تسلیت عرض میکنم، واقعاً متاثر شدم از شنیدن این خبر. دقیقاً یک روز قبل از عید....
اییی بابا
یعنی من هر وقت آلبوم آتش در نیستان استاد شهرام ناظری رو گوش می دم یه حالی بهم دست میده نگفتنی.......
پیشنهاد میکنم به احترام مرحوم ذوالفنون هم که شده به پاس تمام زخمتهایی که واسه موسیقی درحال فراموشی ما کشیده حداقل یک بار آلبوم آتش در نیستان رو گوش بدید، تکنوازی های استاد توی این کاست حرف نداره، البته این البوم تقریباً واسه جوانی استاد هستش.
به هر حال روحش شاد و متاسفم از اینکه افراد انگشت شماری که به موسیقی مملکت ما بها می دهند یکی یکی از میان ما میروند

مرگ حق است
مهم این است که قدر حیاتشان را می دانستیم
چقدر دانستیم؟بنده بی اطلاعم!

حسین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ

باسلام
اقای بهمنی عزیز سلام بنده به نوبه خودم سال نو را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می نمایم انشاالله سال خوبی داشته باشید . استاد موضوع کتابی که پیدا کردم به نام بیماریهای مدیریت میباشد می خواستم ببینم می تونم روی این کتاب کار کنم چون هیچ کدام از لیست کتاب های فرا را پیدا نکردم باتشکر حسین حسین زاده

سال نو شما نیز مبارک بادا
بله می توانید
عنوان مناسب است
اگر حجم بالایی داشت باید گروهی کار کنید
اگر کمتر از 120 صقحه بود یک نفره هم می توانید آن را ارایه دهید

علیپور یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

میگن تو قیامت هر کی به فکر خودشه !
هیچکی هیچکی و نمی شناسه !!
والا الانم همینطوره .

نه ولاح شروین جان من کلا جایی میرم چیزی نمیخورم

تنبل تنبلا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

خیلی سخت نگه داشتن بغض پشت تلفن . . .!

مخصوصا وقتی که میخوای نفهمه . . .
هی قورتش میدی . . .هی . . اما آخرم چیکه چیکه اشکات گونه ها تو خیس میکنه!
اون موقع اس که یهو تلفنُ قطع میکنی. . .
بعدشم میگی خودش قطع شد!

تنبل تنبلا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

ترک برداشت دلم !

آنقدر که تو گرم و سردش کردی...

تنبل تنبلا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

خسرو شکیبایی می گفت: بعضی وقت ها
یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن!
روحش شاد !
میگفت مهم نیست خونه کجا باشه مهم اینه که سبز باشه .

هفتم فروردین سالروز تولد عمو خسروی مهربون ایران
روحش سبز...

روحش شاد

+22 دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خبری ازاستاد وتمریناش نیست جل الخالق!!!!

استراحت به دانشجویان دادم

علیپور دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

علت بدبختیه ما اینه که هر سال عید بهم می گیم :
"صدسال به این سالها"
خوب نگو برادر من ؛ نگو خواهر من ...بگو الهی بهتر بشه !!
خوب وقتی هفتاد میلیون نفر یه دعا رو می کنن ، تو خدا ؛
اجابت نمی کنی ؟!!

رضازاده دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال نو را به حضرتعالی استاد عزیز تبریک می گویم.
با احترام رضازاده

امیدوارم شما و خانوده ی بزرگوارتون همیشه شاداب و سلامت باشید....نوروزتان پیروز

دانشجو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام استاد سال نو مبارک امیدوارم که سال خوبی داشته باشین ببخشین استاد میشه واسه کنفرانس از کتابهای انتشارات فرا نباشه

هم موضوع باشند و قواعد ارایه رعایت شده باشه مشکلی نیست

مرضیه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

جناب یا سرکار تنبل تنبلا
پ چته ........
درستو بخون که آخر ترم نشی تنبل تنبلا (البته ببخشیدا)

فلاحی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام استاد عزیز.سال جدید مبارک.البته دیر شد ببخشید.ایام عید وقت سرخاروندن هم نداشتم اسباب کشی داشتیم.ماکه رفتیم آبادان ولی اکه اومدین سری به ما هم بزنید.نذارید احساس غربت کنم. امیدوارم سال جدید توام با سلامتی وترفیع در تمام مراحل زندکیتان باشد.
استاد برای امتحان کلاسی آماده بشم یا هنوز نه.!موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد