یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

موضوعات و تاریخ ارایه کنفرانسها

دانشجویان کلیه ی دروس دارای پروژه کلاسی  که تا کنون موضوعات و تاریخ ارایه ی کنفرانسهای خود را مشخص نکرده اند از نمره ی کنفرانس ایشان یک نمره کسر گردیده است.

در صورت عدم تعیین موضوع و تاریخ تا انتهای این هفته یک نمره ی دیگر نیز از آنها کسر خواهد شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
لوک سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

کارت درسته استاد همش کم کم کم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به زیادش هم میرسیم

گمشده سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

استاد
پس ماله من کو؟؟؟؟
پیاممو میخوام میشه بذاریش تا بقیه ببینن تو رو خدا همین یه دفه رو بزار

این جور نوشتها رو هیچوقت منتشر نخواهم کرد

گمشده چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

استادی بازم داری از اون کارا میکنی ها بازم لجم داره در میاد آخه مگه چی گفتم گفتم همه حواسشون باشه نخوان خودشونو بزارن جا یکی دیگه همین
اگه میشه اینو بزارین ممنون اینجور نوشته ها رو چی ...
میگم چرا خودت هرچی دلت میخواد تو پاسخات مینوسی هیچ کس هم حق اعتراض نداره کسی هم نیست واست سانسور کنه راحت مینوسی ولی به ما که میرسه الکی سانسور میکنی والا بخدا اینجوری ندیده بودیم
استاد بهمنی اگه کسی از پاسخات ناراحت بشه باید بره پیشه کی شکایت کنه میشه راهنمایی کنید تا من برم پیشش ؟؟؟
من میخوام برم از شما شکایت کنم ؟؟؟
چرا به من گفتی پروانه ماشین ؟؟ مگه من به شما گفتم روغن ترمز ماشین ؟ که شما به من گفتین ؟؟؟؟
حالا میشه راهنمایی کنید برم پیشه کی ممنون میشم حداقل ایندفعه راست بگو ؟؟؟

اگر شما خودتون اون کامنت رو نگذاشته بودید...چرا به خودتون گرفتید؟؟؟

گمشده پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ

بخدا قسم سوگند به تمامه مقدسات که من اونو نذاشتم
استاد بخدا باور کن که من اونو نذاشتم خدا کورم کنه اگه دروغ بگم

چرا کورررررررررر؟
ارزش کور شدن نداره
همه ما یه وقتایی زیر آبی
میریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد