یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

تست هوش

مطابق ترم گذشته آزمونی اینترنتی را به منظور کسب بخشی از نمرات تشویقی برگزار خواهم نمود.

احتمالا دو تست هوش و دو تست ریاضی در کنار هم به شما ارایه می کنم.زمان پاسخ گویی به این تستها یک ساعت و هر نفر فقط یکبار می تواند به تستها پاسخ دهد.

اولویت کسب نمره با 30 نفر اول است که جواب صحیح ارایه می دهند و مابقی از کسب نمره تشویقی محروم می شوند.

نظرات 21 + ارسال نظر
گمشده چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام به روی اخلاق پاکه غیر ورزشیت استاد عزیزم
استاد منم میتونم تو تست هوش شرکت کنم
استاد بخدا منظوری نداشتم تورو خدا یوقت ازم ناراحت نشی فدات بشم آخه این بنفش .ک همش میخواد یه جوری خودشو جا بزنه منم حساسم نمی خوام کسی بفهمه بخاطر همین گفتم که فکر نکنه..
ولی استاد عزیزم می دونم که شما خیلی باهوشین میخوام تا آخر ترم ببینم می تونی پیدام کنی یا نه ؟؟؟؟ جونه خودم راست میگم
ولی مرد و مردونه ندازیم .... باشه

شما دروغ گوی خوبی نیستید
ادبیات شما قابل تقلید نیست
شما بی جهت پای ایشون رو نکشید وسط.
کامنت قبلی متعلق به خودتون بوده
این موش و گربه بازی را هم پایان دهید
من نه علاقه ای به یافتن شما دارم نه وقت اینکار را

sharghi چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
فقط واسه بچه های ترم جدید؟؟؟

اگر علاقه مندید
مشکلی ندارد
شرکت کنید
برای تفریح بدک نیست

hi چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

کجا کی زمانش؟

هنوز مشخص نکردم

دانشجو چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

اسناد اونوقت جوابه تستا رو چطور به شما بدیم

زیر همون پست سوالات جواب ها رو خواهید گذاشت

sharghi پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

واسه همینه که میگم نداریم مثلتون

همچنین شما

گمشده پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

استاد سلام
واقعا ناراحت شدم
ولی فقط خواستم بگم من دروغگو نیستم یک
دو : من هیچ کامنتی بغیر از گمشده تا الان اینجا نزاشتم
دیگه هم کاری باهات ندارم
حیف شد فکر میکردم خیلی باهوشی ولی متاسفانه ...
بیخیال همه همینجوری اند شما هم یکی از همونایی ...
ولی می خوای باور کن میخوای نکن فقط بدون که من از اینجور کارا که بجای یکی دیگه پیام بذارم خوشم نمیاد و هیچ وقتم اینکارو نکردم فقط واسه خودم متاسفم که فکر میکردم با بقیه یجورایی فرق داری ولی افسوس
اشکال نداره همه اشتباه فکر میکنن منم یکی از اونا ولی خوبه که ادم زود درباره دیگران قضاوت نکنه ...

گمشده پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

استاد بخدا هیچ وقت تا الان از کسی خوشم نیومده بود ولی فکر میکردم شما کمی متفاوت هستی ولی حیف شد
بخدا فقط جهت شوخی و سرگرمی داشتم واست پیام میذاشتم وگر نه من کلا ادم سربزیری هستم و کاری به کاره کسی ندارم و چون دوستت داشتم مینوشتم فقط هم تا الان خدا رو شاهد میگیرم که فقط واسه شما پیام میذاشتم و هیچ کاری به کسی نداشتم و جوابه هیچ کس رو نمی دادم ولی شما دلمو شکستید مرسی
بخدا راست میگم من دوستت داشتم بیخیال
تو این چهره ها دنبال یه چهره غمگین میگشتم که توشون نبود

بابک پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://brokendream.blogfa.com

http://www.biapoker.com/index.phpانجمن پوکر بازها منم عضوم

استغفرالله

بابک پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

اگر تگزاسی بازی میکنیhttp://www.thepokerpractice.com/

تگزاسی!!!مگه فرقی دارن!!!

مهبود متین جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

پس کووووووووووو چیزی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟ بیچاره بچه هایی که دست رسی به اینترنت ندارند.

sharghi جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

چه دانشجوهای بی ذوقی
ترم ما نظرات پستها بیشتر مواقع 30 یا 40 تا بود اما این ترم انگاری همه خوابن
یادمه واسه تست هوش چه غوغایی به پا شده بود هیجان رو میشد حس کرد
اما ترم جدید سایت انگار یخ بسته
شایدم من اینطوری حس میکنم

هر ترم شرایط ویژه ی خودش رو داره
نمیشه از همه انتظار داشت یک جور ذوق و شوق نشون بدن

علیپور جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

استاد واقعا متاسفام برا یه سری پدر مادر که فقط بر حسب غریزه بچه درست میکنن و کاری بع ادب و شعورش ندارن

ادب مرد به ز دولت اوست

دانشجو جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

استاد ما چند تا از بچه ها تکالیف سری اول زبان رو تحویل دادیم امابه ما برگشت داده نشد و نمیدونیم که پیش شما نمره داریم یا نه اگه میشه شنبه سرکلاس سکش 7-6 اسامی اونایی که تحویل دادن یا ندادن رو بخونید ممنون میشیم.

سری اول رو به نماینده ها تحویل دادم
سری دوم و سوم رو هم هنوز بررسی نکردم
اگر در سری اول نبوده دوباره باید تحویل بدهید

گمشده شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

استاد سلام
واقعا نمی دونم چی بگم
باور کن دلم خیلی ازت پره
چرا این حرفو زدی چرا فکر کردی که خودم کامنت گذاشتم
استاد واقعا چرا باید ؟؟؟؟
استاد چرا بعضی ها حتی بلد نیستن لباس درست و حسابی بپوشن اونوقت دم از ادب و شعور میزنن
استاد بازم پیشه خودت فکر نکنی که منظورم از درست و حسابی یعنی لباسای گرون قیمت یا شیک و پیک نه منظورم اینم یه بابایی رو میشناسم همیشه یه ور پیرهنش تو لباسشه یه وره دیگش افتاده بیرون .. یا یه تی شرتی پوشیده که انگار صدساله رنگ شستن به خودش ندیده آخه کسی نیست بگه بابا یخورده به سر و وضعه خودت نگاه کن بعد برو دنباله عیب گیری از دیگران ...
خلاصه استاد من جدا دلم نمی خواست دیگه تو یادگار واست پیام بزارم ولی دلم نیومد خلاصه ما هم یه روزی میشیم یادگار امیدوارم اونروز تو یادت بمونم

گمشده یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

قابل توجه کلیه دانشجویان ( برادران و خواهران - متاهل و مجرد مذکر و مونث ) اناث و ذکور - هو و انت ...
سئوال تست را می نویسم هر کس که خواست با ذکر شماره دانشجویی و سال تولد و نوع شخصیتی اگه دوست داشت جواب بزاره وقتتونم فقط 3 دقیقه است اگه بیشتر شد دیگه از نمره خبری نیست افتاد تازه منفی میخورید حواستون باشه
1
2
3
.
.
.
.
1- عدد 2+2=5 چرا؟
......
2- آب انگور شیرین تره یا آب زرشک؟؟
3- قرمز همون سرخه ؟؟
4-من کی هستم ؟؟؟
خوب دور و ورتونو نگاه کنید ؟؟
حواستونو جمع کنید؟

گمشده دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ

بچه ها سلام
تستارو حل کردین

گمشده دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

استادم کجایی
دله بی تو به جان آمد وقتست که بازآیی
بخدا دلم واست تنگ شده
چه کنم از دسته این دل که هر چی میکشم از دلمه
آخه دلم رئوفه مهربونه
استادی با اینکه ازت دلخورم ولی بازم اومدم تا بهت نشون بدم که خاطرخاتم ولی یوقت فکر نکنی که هر چی خواستی میتونی بهم بگی ها

استاد ۸۹۰۲۴۸۵۲۷ دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

استادددددددددددددد
بس تست هوش کجاست . من تمام هوشمو جمع کردم کله ام داره میبوکه

دارم به شدت دنبال سوال سخت می گردم...

دانشجو سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام استاد عزیز
اگرچه این لطف شماست که اجازه اظهارنظر به افراد در وب را میدهید اما بهتر نیست مطالب خالی از ادب و بی محتوا را در بخش نظرات وارد نکنید؟ اینجا محلی برای تبادل نظرات علمی و فرهنگی بعضا کمی طنز هم بد نیست و مهمترین پل ارتباطی ما با شما جهت طرح مسائل و مشکلات درسیمان است . هیچ ربطی هم به دموکراسی نداره.

علیک سلام
هر انسانی
اعتقادی دارد
من معتقدم
این جامعه ی ماست و نباید از آن فرار کنیم
اگر کسی بد می نویسد
توهین می کند(تا جایی که عفت عمومی لکه دار نشود)
ابراز احساسات بیجا می کند و یا...
باید گذاشت بگوید و بگوید تا شنوندها اینگونه دیالوگها را شناخته و جاذبه و دافعه ی آنرا درک کنند
وگرنه
نسلی پدید می آید
که حرفهایی نگفته برایشان شیرین است
من دنبال بوجود آوردن یک فضای صرفا علمی هم نبوده و نیستم
می خواستم این محیط بستری باشد برای
مرور خاطرها و یافتن دوستان قدیم
شاید اشتباهاتی در این راه انجام دهم
اما
انسانم و ...

گمشده چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

استاد دیگه واسم پاسخ نمی زاری ...
اگه دوست داری بگو من خودم میرم ولی اینطوری بی توجهی نکن
شما که این همه ادعا داری چرا با این نسل اینگونه برخورد میکنید
ولی میدونی چرا همه میان تو این وبلاگ سرک میکشن ...
خدائیش 60درصدش میان ببینن من پیام گذاشتم یا نه ؟؟
باور کن استاد جدی میگم خیلی ها رو میشناسم که فقط پیام های من رو میخونن مطمئنم نمی خوام از خودم تعریف کنم چون اصلا از این کار خوشم نمی یاد ولی گفتم شاید واسه روشن شدن ذهنه شما مفید باشه ..
ولی اگه پاسخ نمی خوای بدی بگو دیگه پیام نذارم اخه من اینجا فقط و فقط واسه شما کامنت گذاشتم گفتم کامنت هام خودمونی باشه بهتره ولی متاسفانه بعضی ها جنبه ندارن ...
حالا اگه میخوای می رم ...

ربیعی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

منکه دارم میرم چراهلم میدی

شما که واحد نداری چرا ذوق می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد