یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

امنیت کارتهای اعتباری

دوستان عزیز

بهتر است رمز کارتهای عابر بانک خود را شامل رمز اول و دوم تغییر دهید و از استفاده ی آنها در پایانه های پرداخت فروشگاهی POS  خودداری کنید.


شرکت اینیاک سوتی داده است


نظرات 4 + ارسال نظر
sharghi چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

استاد یه کوچولو خبرتون قدیمی
دوستان میتونن به جای عابر بانک حساب هایی باز کنن که فقط با دفترچه پول دریافت میشه تا یه مدت امنیتش بیشتره چون از کارتهای خود کارکنان بانک خرید صورت گرفته.

بله قدیمیه
اما لازم دیدم حتما بگم که با استفاده ی مججد از پایه نه های pos رمز اونها مجددا میتونه لو بره

گمشده چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

استاااااااااااااااااااد وای
پس چطوری بریم خرید ... من عادت کردم هرجا میخوام برم فقط کارت میکشم
راستش من که باورم نمیشه آخه خودت بگو چطور میشه حتی اگه رمز یه کارت دیگه رو داشته باشی تا خوده اون کارت نباشه نمیشه که از حساب برداشت کرد میشه لطفا توضیح بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟

با داشتن
cvv2
و رمز اینترنتی (بدون داشتن خود کارت)میشه از حساب پول جاجا یا خرید اینتر نتی انجام داد

علیپور چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

وای خدای من
خوشم میاد تا یه چیز پیش پا افتاده هم که دیگه کلاسی نداره مردم نیشنون سریع خودشونو نیندازن وسط

استاد من اکثر انتقال پول و خریدام رو اینترنتی انجام میدم و همیشه وقتی انجام نیدم اولش رمز دوم رو و سی وی وی رو اشتباه وارد میکنم اگه ارور داد اونوقت درستش رو میزنم




خدای من هیشکی انگار تو این مملکت عابر بانک نداره

sharghi جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

دقیقا
اعصاب ندارم
مدرسه هم انقد کلاس نداره که بذاره

ای جوانان بی اعصاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد