یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

فصل سوم و چهارم سیستمهای خرید

فصلهای مذکور در بخش مربوطه با نسخه ی پی دی اف بروز شدند

نظرات 5 + ارسال نظر
علیپور چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

عجیبتا حالادقت کردین وقتی داری درس میخونی و به یه صفحه عکس دارمیرسی چه حالی میکنی که اون صفحه نصفست…!(اوج خوشحالی من در زمان امتحانات بود))

بخصوص پی دی اف مدیریت کارخانه استاد عزیزمون

نیلو چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

خدایا!

آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم
وآن گونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

ایام امتحانات نزدیک است

دانشجو چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

دختر با ظاهری ساده و نه مذهبی در حال عبور کردن از خیابان بود پسری از پیاده رو داد زد سیبیییلو چطوری؟ دختر کاملا خونسرد تبسمی کرد و جواب داد وقتی تو زیر ابرو بر می داری من سیبیل می زارم تا این جامعه یه مرد هم داشته باشه پسر سرخ شد و چیزی نگفت...

من هم مانده ام اند حکایت مردان عصر جدید

باران پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

ااااااه.استاد عزیز سلام.ایکاش بجای بارون یکی ازاون خودکارای رنکی توی کیفتون بودم.میدونی چرا؟تا چندتا +تپل واسه خودم میذاشتم.استاد +امروزمو که منفی نکردید؟من کاملا از شماوکلاستون فیض میبرم وخسته نمیشم.اینو کفتم تا فکرنکنی میخواستم جیم بزنم.

جیمبووووووووووووووووووووووووووو

نیلو جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

استاد منو یاد امتحانا ننداز چون حالم خیلی بد میشه
اونم با اون جزوه مدیریت کارخانتون که نمی دونم چه جوری بخونمش
ترم آخری هستیم این شکنجه های شما رو تحمل میکنیم
کلا من ایام امتحانات ایمانم خیلی قوی میشه همیشه تواین روزا صندوق صدقاتمون پرمیشه .اگه خیلی هم به من فشار بیاد زن سبزی فروش محله هم بی نصیب نمی مونه
بعد از خدا امیدمون به شماست

امیدتون به خدا باشه و درستون رو بخونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد