یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

کلاس زبان 3 در روز شنبه

شنبه بخش زیادی از دانشگاه تعطیل می باشد .همچنین قرار است که من از دوستان زبان تخصصی 3 امتحان بگیرم(WRITING) .بنابراین هر دو کلاس 5-6 و 6-7 در ساعت 5-6 حضور یابند تا امتحان هر دو کلاس در یک سکشن برگذار شود.لازم به ذکر است که فقط در جلسه ی آینده امتحان خواهم گرفت و تدریس نخواهم نمود.
نظرات 15 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

امتحان چی استاد چیزی نگفتید هفته قبل

در سایت زدم

+22 پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

باسلام کلاس امروز پنجشنبه مدیریت کارخانه تشکیل شد؟

نخیررررررررررررررررر

باران جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام استاد.صبح روز جمعتون بخیر.

مال شما هم بخیر

+22 جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

شما را به ادامه درس خوندن دعوت میکنیم ستادضدحالىبه بچه های عزیز زبان!

نیلو جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

استاد زبان 3 ساختمون بهشتی برگزارمیشه یا جای دیگه ای سراغ دارین؟

در همان ساختمان بهشتی برگزار می شود

شهاب شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
درگذشت مبارز فشرده پای و خستگی ناپذیر راه زحمتکشان ,دانشمند و محققی بی همتا در ریاضیات و فلسفه و علوم آموزگاری عاشق و دلسوزوسرشار از روح انسانی را به شما تسلیت عرض می نمایم.

نیلو شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

استاد این 20 خطی که امروز واسه زبان 3 آوردیم و تکلیف هفته آینده جز 20 نمره اصلی درسه یا واسه جبران نمرات کم گذاشتین.

تشویقی است

علیپور یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

مشکل اینجاست که من اصلاً خونه ای ندارم که شانس بخواد درشُ ببزنه!!!!

یه همچین بیخانمانی ام من با ای نونام

نیلو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

استاد عذر میخوام که اینو میگم هوا گرم شده تو رو خدا دیگه این کتتو نو در بیارین وقتی شما رو میبینم خفه میشم
ناراحت که نشدین استاد؟

من تنها زمانی که کت نمی پوشم از نیمه ی خرداد است تا نیمه ی مهر...مابقی ایام سال در محل کار کت می پوشم....کپسول اکسیژن بیارید سر کلاس.
دوست ندارم از تنگی نفس دور از جان تلف شوید

k.m دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام استاد حقیقتا من هر کاری میکردم نمیتونستم به وبلاگ شما وارد شوم ومن هم ترم اولمه که باشما درس گرفتم .درضمن من فقط تو اداره نت دارم 5شنبه هم تعطیلی من بود .شیفت من نبود .من هم شنبه نیومدم امروز تونستم از وبلاگ استاد عباسی وارد وبلاگ شما شوم .حالا امتحان برگذار شد .

خوب تنها می توانم بگویم متاسفم...
من سر کلاس هم اعلام کرده بودم
نماینده و دوستان هم در جریان بودند
از آنها می پرسیدید

sharghi دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ


سلام اینجا چرا انقدر ساکته؟

دانشجو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

ای پسرانی که شلوارهای صورتی و سرخابیو سبز فسفری و بنفش از کتان و غیره بر تن مینمائید و از خود عکس میگیرید... آیا به راستی با خود می اندیشید , فردا روز که فرزندانتان این عکسها را میبینند , از شما دو زار حساب نمیبرند؟؟؟
بابای ما سیبیل داشت، خط اتوی شلوار پارچه ایه دمپاگشادش هندونه قاچ میکرد ، عاقبتمون این شد ... !!!!!

علیپور سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

ﺧﻮﺍﻫﺮﺯﺍﺩﻡ ﮐﻼ‌ﺱ ﺍﻭﻟﻪ ﺗﮑﻠﯿﻔﺸﻮﻥ ﺍﯾﻨﻪ ﺍﺯ ۱ ﺗﺎ ۹۰ ﺑﻨﻮﯾﺴﻦ، ﺣﺎﻼ‌ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺍﻫﺮﺯﺍﺩﻩ ﻣﺎ ﯾﻪ ﻋﺪﺩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻪ ﺩﺭﺍﺯﻣﯿﮑﺸﻪ ﯾﻪ ﻏﻠﺖ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﯾﻪ ﻋﺪﺩ ﺩﯾﮕﻪ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺗﻮﻥ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻣﯿﺸﻪ.
ﻣﯿﮕﻢ ﺩﺍﯾﯽ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﺎ ﺻﺒﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺧﺴﺘﻪ!

باران سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

رفتیم مبل بخریم.فروشنده میکه میخواین راحت باشه دیکه؟
پ ن پ خودازاری داریم. سیم خاردار هم روش داشته باشه.

علیپور پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺣﺮﻓﻢ ﺷﺪﻩ، ﻣﯿﮕﻪ: ﻭﺍﺱ ﺧﺎﻃﺮ ﭼﻬﻞ ﺗﻮﻣﻦ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﻟﺪﻧﮓ ﺭﻭ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﯿﻢ!
:-|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد