یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

جزوها

کلیه ی فصلهای جزوه های مدیریت تولید،مدیریت کارخانه و سیستمهای خرید در بخشهای مربوطه آپلود شده و آماده ی استفاده هستند.

دوستانی که به هر دلیل فایلها را نمی توانند دانلود کنند یا فایلها را بصورت در هم مشاهده می کنند جزوه ها را از طریق دوستان خود تهیه نمایند.

اینگونه ایرادات مربوط به کمبودهای نرم افزاری کامپیوتر شما و یا عدم سرعت دانلود کافی و شاید داشتن ویروس در سیستم عامل شما باشد.

کلیه ی فایلها تست شده و سالم می باشند.

نظرات 12 + ارسال نظر
+22 پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

کلاس زبان غضنفرمیره کلاس انگلیسی ازش میپرسن اسمت چیه؟میگه Power god new day میپرسن معنیش چیه؟ میگه قدرت الله نوروزی

+22 پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

جناب بهمنی عزیزبیا به مناسبت فرارسیدن روز پدر همین الان توسایتتون اعلام کنید به همه مردهای کلاس نیم نمره بده وبه خانومهاکه ناراحت نشن به قید قرعه به 10نفرشون یکی یک مثبت بده استاد یه حالی بهمون بده تو این شرایط سخت کلی حالمون جامیاد

فکر خوبیه
..
اما دیر گفتید
جلسه آخر مثبتی که به حاضرین دادم به همین منظور بود

باران پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام استاد.امیدوارم دیشبو خوب خوابیده باشید.آخه دیروز خیلی خسته بودید.دلم سوخت.خصوصا اینکه اون دانشجو اعصابتونو بهم ریخت.استاد جان. نمره هوش رویادم رفته بود براخودمم لحاظ کنم.واکه هم امکان داره تمام دونمره حضورغیابو کامل کم نکنید.آخه حضور من بابقیه کمی فرق داشت.من باید چندین کیلومتر رو طی میکردم.دیروز ظه راه افتادم وقتی رسیدم خانم میزبان ناهارشو خورده بود ومن طوی رودروایسی کفتم که ناهار خوردم.منم کرسنه بودم تا شب.پس لااقل بخاطر سختی آب وهوا نمره ارفاق بنمویید.[:S004:]

واقعا خسته بودم

دانشجو پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام استاد
لطفا نمرات کلاسی حتما محاسبه کنید تو سایت بزنید تا اگه خدای ناکرده اشتباه کرده باشید درحق کسی اجحاف نشه متشکرم

نمرات رو به نمایندگان دادم...هر نمره ای که دست اونها است دست من هم هست...

+22 جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

استاد شماخیلی لطفتون شامل حال ماشده خیلی زحمت میکشید واسه ارتقاسطح علمی دانشجو خواستم ازاین فرصت استفاده کنم ازشماصمیمانه تشکرکنم وبادرس خوندن یه جورایی نزاریم زحماتون هدر بره باز هم تشکر میکنم امیدوارم درتمامی مراحل زندگیتون موفق باشید

از بزرگواری تونه
متشکرم

صادق خان جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

استاد دلمون واستون خیلی تنگ شد


صادق جان منم هم همینطور....سعی می کنم حتما بندازمت که ترم آینده هم روی ماهت رو ببینم...

‏@‏‏@‏ شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

استاد لطفا نمرات کلاسی بزنید تو سایت مرسی

@ شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

صادق خان عاقبت پاچه خواری همین میشه دیگه

صادق خان پسر بسیار مودب و محترمیست
اگر چیزی می نویسد از دریچه ی مزاح و احترام است
من تا به حال هیچ گفتار بدی از ایشان ندیده ام
هرچند که در درس خواندن کمی سستی می کند
که انشالله این تعطیلات خوب جبران خواهد کرد

صادق خان یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

استاد الان که دارم فکر میکنم میبینم ترم آینده هم 12 واحد دارم که 8 واحد را با شما میگیرم.. قول میدم ، فقط مرا نندازید

افتادن نقد به از درس خوندن نسیه

@ دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

بر منکرش لعنت صادق دوست داریم

صادق صادق صادق

صادق خان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ق.ظ

@ چرا؟

صادق خان چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

@ جاااااااان اگه این درس را افتادم امیدوااااااارم باهم دیگه این درس را بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد