یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمرات کلاسی

تجربه ی گذشته ثابت کردندی که درج نمرات کلاسی توسط بنده قبل از برگزاری امتحان باعث شودندی اغلب دانشجویان در تلاش خود برای امتحان سست شدندی  و کاهلی پیشه کنندندی .از این روست که نمرات را منتشر نخواهم کردندی

والسلام

نظرات 13 + ارسال نظر
گمشده سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

استادی واقعا مرا جای بس تأسف است که مدیران گروه ما اینچنینی یکطرفه قاضی میروند و میگویند با نظر فلانی موافقم بدون درنظر گرفتن سایر جوانب امر
جای بس تأسف است که والا نباشی و تظاهر به والایی کند شخصی
اما هر چه که می گذرد چند صباحی آمده ایم خواهیم رفت
اما به گمانم این طرز نوشته نشان از آن دارد که در فکری هستی تا سبک جدیدی از گفتمان را به میان این بادی بی در و پیکر کنید
اگر قصدتان این است که مبارک است ادامه دهید پیروان خوبی نیز پیدا خواهی کرد زیرا که مردمانی که آنجا هستند بی انگیزگانی هستند در جهت باد ..
پس ارزوی موفقیت برای شما استاد فعال
اینگونه گفتم ندی را شاید اینرا پسندیدندی .. این شاءا...

واقعا...پس من مزاحمتون نمیشم....به تاسف خوردن ادامه بدهید

شروین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

این والسلام آخرش خیلی ابهت داشت

اصولا من با ابهتم....می دونید که

@ سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

نه استاد شما هم تبل شدی قبول کن .لاقل میان ترم نمراتشو اعلام کن

نوچ

+۲۲ سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

باریکلا به تو ای مرد جوان
از شما یک سوال میبرسم این افعال رو صرف کن
کنندندی/شدندی/شودندی

مال ادبیات دوران خوارزم شاهیانه....
فکر کنم ما که دیپلم قدیم بودیم تو ادبیاتمون یه بخش مربوط به اون دوران داشتیم
اما شما
آب دوغ خیاری فارسی یاد گرفتید

مریم رضایی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام استاد خوبم .می خواستم ببینم نمره ام چند شده وامیدوارم همیشه شادوسختگیرباشید

bemand سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام بلک راس میگی یا حال نداری 0/25 جمع بزنی

آخه سیاه تر از تو هم هست صادق...یک نمره به خاطر بی احترامی به استاد ازت کم شد

دانشجو چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

استاد صادق نبود من میشناسمش بعدا بهت میگم
تازه نباید بهتون بر بخوره بلک رنگ عشقه

بابا شوخی کردم

آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است

من توهم سفید برفی بودن که ندارم

اما ششششششششششششعور هم بد چیزی نیست
ولی من شوخی کردم با صادق چون می دونم با ظرفیته

صادق خان چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

استاد سلام ، ببخشید شما با کدوم صادق بودید ، اگر فکر کردید اینbemanad من هستم باید عرض کنم در شأن من نیست که چنین حرفهای تایپ کنم ،بخدا من نیستم... من دیگه با شما قهرم.. آخه به من گفتی بلک در ضمن مشکی هم رنگه عشقه

ای بابا سر جلسه هم بهت گفتم
شوخی کردم

+22 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

جنگ جنگ تاقبولی شکستت میدم بهمنی

حمللللللللللللللله

+22 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

بچه هافرض کنید شمادر اینده استاد دانشگاه شدین بعدپسراستادبهمنی هم شاگردتون بشه چه کارش میکنید؟ اگه من استادشدم بعدبسرش هم شاگردم بشه هرجلسه بهش میگم باید کنفرانس بدی ازش هرجلسه درس میپرسم اگه ۳۰ثانیه دیرسرکلاس بیاد دوجلسه واسش غیبت میزنم اگه ازم بپرسه چرااین کارو میکنی بهش میگم دوسسسسسسس دارم

بیچسه من مث خودم سه متر زبون داره ....خر خونم هست اساسی...ولی خیلی حال میده ها
ایول سخت بگیرید بهش تا پوستش بکنه

صادق خان پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ

@ بهت میاد که تنبل باشی تا ببینی میان ترمت چنده و زیاد نخونی فقط به اندازه قبولی

آره به خدا ا ا ا

پیگیر پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ق.ظ

سلام استاد نمرات دروس پیش در معدل کل تاثیر داده میشه ؟

اساسا نباید داشته باشد
اما از اساس خیلی از کارها درست انجام نمی شود
برای اینکه خیالتان راحت شود از مسول آموزش بپرسید
زمان ما محاسبه می شد
اما می گویند حالا نمی شود

870280871 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

استاد سلام.ایمیلو فرستادم

براتون ارسالش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد