یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

دو امتحان اول

صد بار گفته ام

تقلب مکتوب با خود سر جلسه ی امتحان نیاورید

اما از قرار معلوم نرود میخ آهنین در سنگ

در روز اول شر این مساله دامان یکی از دوستانتان را گرفت

...

سوالات امتحان از نظر شما در چه سطحی بودند؟

زمان امتحان کافی بود؟

پراکنش سوالات در فصلها چطور بود؟


نظرات 36 + ارسال نظر
@ پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

بد نبود ولی با کلی سیاست طرح شده بود فکرشده بود درموردشون و خیلی از مسائل دیگه حالا کی تصحیح میشه ؟

هنوز در مورد تصحیح اوراق تصمیم خاصی نگرفتم

ن.س پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

زیان تقلب و وصف متقلب:
هیچ تعقل نمی کنی؛
هیچ تامل نمی کنی؛
هیچ تحمل نمی کنی؛
هیچ تدبر نمی کنی؛
اصلا توقف نمی کنی؛
تا تعمق کنی.
حتی تصور هم نمی کنی؛
توقع نیز داری
و دائم در تنزلی
و این همه از برای تقلب است؛
تقلب، و تقلب... از یارو

خودشون آسیب می بینن

+22 پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

از ۲۰نمره بهتون 15میدم چون ازحواشی جزوه سوال اوردین نمودارمیتونستین بگین انرارسم کنید وازنظرزمانی ۱۵دقیقه اضافش میکردین خیلی بهترمیشد؛ولی خوبیش در این بودکه تعدادسوالهازیادبود

خوبه...انتظار 8 و 9 داشتم

نفس جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

سوالها سخت بودن اصلا ۰/۲۵ ارزش جواب دادن نداره اونم جواب طولانی
زمان کافی بود
پراکنش هم توپ بود

سوال بیست و پنج صدمی نصف خط جواب می خواهد..چرا ارزش نداشته باشد؟؟؟

لوک بد شانس جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
مدیریت کارخانه مارا پکوندوندی ؟

تنبلها

448 جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

نگاه که هرزه باشد.......
حجاب هم که داشته باشی آنجور که میخواهد تو را تصور میکند.........
پس فکری به حال مغز های فاحشه کن نه حجاب من !!

فکر کنم فشار امتحانات زیاد بوده
بهتر است کمی نفس عمیق بکشید
همه ی نگاههای هرزه اگر با اراده ی قاطع مواجه شوند ره به جایی نخواهند برد
هرچند که یک بازی دو سر باخت است

ن.س جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

درس بخونید خب. توجیه و بهانه چرا؟ من که خونده بودم امتحان هم خوب دادم . پراکنش وسطح سوالا هم خوب بود سرساعت هم تمام کردم.
گاهی نخوندن باعث میشه که باگفتن یک سری جملات فکر نشده کم کاری توی درس خوندن رو گردن استاد و سوالا و زمان و صندلی و مراقب و ... بندازیم. که این چیزی نیست جز فشار روحی حاصل شده از عدم آمادگی برای امتحانات.پس بهتره اول به تلاش شخصیمون فکر کنیم نه حاشیه ها.
موفق باشیدد..

صادق خان جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

استاد خدایش خیلی خسیس هستید دلم پره ، میخوای نمره کم کنید اشکال نداره کم کنید، یعنی خدایش0/25 دیگه این دوره زمونه ارزش داره که درموردش میخوای سوال تایپ کنی ، بدترین روزم همون روز امتحان بود ،آخه دو روز پیشش مادربزرگم فوت کردن و گیر فاتحه بودیم فقط شب امتحان خدایش هم تا صبح بیدار موندم و درس خوندم ، بعد هم موقع امتحان گیج گیج شدم ، سوالاتو باهم قاطی کردم ... بعد به استاد میگم راهنمایم کن میگه نفس عمیق بکش ، آخه سفید برفی من زمانی که نفسم بند اومده بود چطوری میتونم نفس عمیق بکشم...

اون نمره کم می کنم رو که شوخی کردم...اینجا آزادیدید تا جایی که توهین نباشه بگیددددد...
سفید برفی هم خودتی...
خوب آدم درسش رو نباید بذاره برای شب امتحان
یه ترم من یاسین خوندم و شما خندیدید
کفتم برای همه چیز برنامه داشته باشید
بابت مادربزرگ تسلیت عرض می کنم خدمتتان
هرچی خاک اونه بقای عمر خانوادش باشه

... جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

حقیقتش هیچ خوب نبودانتظار چنین سوالایی رو نداشتم 90% بچه ها شاکی بودن شاید باورتون نشه بااینکه 5دور خوندم تا سوالا رو دیدممغزم هنگ کرد امروز که دراز کشیده بودم جوابا به ذهنم اومدن اما...

چند سوالرو جواب ندادم واونایی که جواب دادم چنگی به دل نمیزنن از ناراحتی نمیدونستم چکار کنم واسه نمره 18 به بالااومده بودم ولی افسوس...
دیگه نمیشه کاریش کرد استاد محترم

افسسسسسسسوس

لو رفته جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

استاد تقلب نبود کم کننده اسارس یود

بلاش دامن خودتون رو میگره

شروین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

یاد یکی از امتحانات خودم افتادم- توی نماز خونه نشسته بودیم با بچه ها من داشتم روی پام تقلب می نوشتم- کلی هم شوخی و خنده یه خانم چادری هم نشسته بود روبروی من و داشت منو نگاه می کرد
رفیتم سر جلسه امتحان
آقا کی اومد داخل!! همون خانم چادری... مراقب بود
ولی بهم چیزی نگفت

آخه تو کجای پات داشتی تقلب می نوشتی
واقعا خدا دادی استعداد دارید در خلق روشهای محیر العقول

گمشده شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

استاد سلام دستتان واقعا درد نکنه فکر کنم من بیست میگیرم
استاد کمش که نمیکنید یعنی تا حالا به کسی بیست هم دادین
تازه استاد عزیز به حرف دیگران گوش نکنید لطفا استاد من ادم صادقی هستم
خواهشا بع بعضی حرفا درموده من گوش ندین خواهش میکنم

من تا الان از کسی نمره کم نکردم
و بعید می دونم از کسی هم کم کنم
نهایتا نمره ی خود شخص رو بهش می دم نه بیشتر
انشالله موفق باشید

دانشجو شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

با سلام_ استاد گرامی سطح امتحان رو بالا میگیرید و بعضی از سؤالات تولید رو مبهم داده بودید تو را بخدا قسمتون میدم که این رویه رو برای تحقیق دو بکار نگیرید چون کلا" خودش سخته_با تشکر

واقعا؟!
من سعی کردم از همه جا سوال بدم...

sharghi شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
واسه کاری اومدیم دانشگاه شما نبودید
بعد نگید ما بیمعرفتیم

آخی
حیف شد

@ شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

استاد سلام برگه هارو کی تصحیح میکنید کارخانه؟

نمرات را تا پایان تیر ماه ثبت خواهم کرد

@ شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

پ چه خبره میخوای چیکار کنی آپلو هوا کنی

نخیر دنبال فضولش می گشتم که شکر خدا پیداش کردم

شاگردتون شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام استادبهمنى لطف شماهمیشه شامل حال ماشده وازشمامیخوام دوباره لطفی درحقمون کنیدونمرات درس کارخانه رو زوداعلام کنیدچون من ۶واحد رو گذاشتم معرفی به استادواگرخدایی نکرده ازاین درس نمره نیارم مجبورمیشم برم شهرستان ترم تابستان واحدبگیرم چون نیازمبرم به این مدرک دارم واسه استخدامی فقط مونده مدرک بایدارایه بدم وزیادفرصت ندارم امیدوارم که همکاری بکنید باتشکر فراوان

سعی می کنم

صادق خان یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

استاد بعد از امتحان که تموم شد بعضی از دوستان که امتحان را بد دادن میگفتن استاد ما حاضریم که خونتونو تمیز کنیم فقط به ما کمک کنید ... باید بگم استاد بخدا قسم من حاضرم تمامی خریدهای خونتون را انجام بدم فقط کمکم کنید ، خدایش زورم میاد چون ترم آخرمه ، استاد کممممکم کنید ،دستم به پیرهنت

اونها که داشتن شوخی می کردند... وگرنه آن ناخنهای مانیکور شده نشان از عدم انجام هرگونه کار منزل دارد!
مگر خانه زندگیم را از سر راه آورده ام بدهم این جماعت آموزش ندیده خورد و خاک شیرش کنند؟!
تو هم احتمالا قیمت خرید همه چیز رو 3 برابر اعلام می کنی تا مخارج تصادف ماشینت رو از چشم من معلم آس و پاس در بیاری...نخواستیم
شما هم ول کن پیرهن رو...دِ ول کن سفید برفی!!!

sharghi یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

یعنی استاد دارم فکر میکنم شما اگه این زبونو نداشتین بین بچه های دانشگاه آزاد چطوری دوام میاوردین

جواب آخری خیلی باحال بود

زبان بریده به کنجی نشسته صمم بُکم

دانشجو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

استاد این موزیک وبلاگتو عوض کن یاد دروس افتادمون میندازه

د نه د
اتفاقا الان وقت همین موزیکه....

باران یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

استاد سلام.
پایان تیر ماه که خیلی دیره.اکه وقت داشتید زودتر تصحیح کنید. آخه شاهکارامونو میخوایم نقش جهان کنیم بزیم رودیوار.خصوصا کارخانه.

خدا عمر بدهد و حصولمان هم بیاد
چشم
عجیب است ترم که تمام میشود
فقط دوست دارم بروم به خواب تابستانی!!!javascript:void(0);

گمشده یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

استاد نمیشه شما استعفا بدین برین یه دانشگاه بالاتر
مثلا برین تهران ، آکسفورد نمی دونم بالاخره یه جایی برید تز بدین حتما قبولتون میکنن الان چند وقتی فرار مغزا مد شده
شما چرا نمی رید ؟

دقیقا برای گرفتن حال امثال جنابعالی
...
باز خوش به حال من که تزم رو اونجاها قبول می کنند
بد به حال شما که تزهاتون رو خودتون هم قبول نمی کنید

گریه هووووووووووووووو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام استاد خوبم
استاد من بهتون 18 میدم دو نمره کم کردم واسه بعی از سولات مبهم. اما هزاران نمره میدم به شخصیتتون شعور و درکتون.جدی میگم بی هیچ اغراقی.استاد تولید که گذست یه راه واسه سیستم که واقعا سریع از یاد نره بهم میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی

خلاصه نویسی کنید
و اون نت های برداشته شده را از 2 ساعت قبل از امتحان فقط ملاحظه کنید

دانشجو یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام ای استاد ای ابر قدرت ای بزرگ مرد رحمی به حال همه نمایید
ودر راه خدا نفری 2نمره کمک کنید مطمئن باشید به زودی پاداش دنیوی واخروی را خواهی گرفت..
منتظریم

چوبکاری می فرمایید...شما لطف دارید...شما عزیز دل هستید...شما اند محبت هستید
.
.
.
.
.
.
.
عمرا

ن.س دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

+22 دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

چرا جوابم رو ندادی

آخه یکی نیست بگه سر کوچتون وای می ایستم گردنه بگیری می کنم که اینجور مخاطب قرارم داده بودید؟؟؟
عزیز من اینجا ۱۸ سال به پایین هم میاد شما اینقدر ۲۲ به بالا نظر می دهید که عفت عمومی جریحه دار می شود
به قرآن

م.ج سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

من که این ترم دانشجوت نیستم ولی خیلی عقده داری بخدا
بیچاره دانشجوها...ترم پیش با همین ۳ واحد بد ضربه ایی زدی بهم با اون قوانین مسخره..دیر اومدن به کلاس ۲۵صدم کم میشه غیبت ۱ نمره غیبت جلسه آخر باشه ۲ نمره فلان بشه ۴ نمره...دلت به همینا خوش باشه

جناب جلالی بسسسسسسسوزید
دل شما به چه چیزیی خوش است؟
باز هم خدا را شکر من ۲ تا دوست که سرشان به تنشان بی ارزد دارم...شما که واسه یک افتادن یا پاس کردن همه چیز را می خواهید زیر پا بگذارید هیچ وقت در زندگیتان طعم لذت را نخواهید چشید...

به امید اینکه بدانید دنیا ارزش این حرص خوردنها را ندارد

ربیعی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

بچه ها چرا میترسید بی خود؟
بخدا بهترازاستاد بهمنی گیر نمیاد/من که خیلی درس پاس کردن باش دوست دارم ای کاش درس های بیشتری اراءه بده؟
به همتون کمک میکنه نگران نباشی؟

نه ربیعی جان
یک ضرب المثل معروف داریم
اون قاقا رو لولو برد
این ترم می خواهم جوی خون راه بیندازم

+22 پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام اخه استادعزیز اون جمله کجاش اشکال داشت که شمابهش میگیدعفت عمومی روجریحه دارمیکنه،ادم بایدظرفیت بالایی داشته باشه که وقتی بایک شوخی روبروشه هرچند که یه زره اشتباه قاطیش باشه بتونید بامتانت به طرف مقابلتون بگید،خداروشکرشما هم ادم باظرفیتی هستین ولی فکرکنم خستگی ترم واین امتحاناتی که ازمامیگیرید شما روازلحاظ روی روانی خستتون کرده باشه ،استاداگه وقت کردین تابستون یکجای خوش اب وهوای برید

جناب +ـ۲۲ به خدا من با شوخی مشکل خاصی ندارم.
اما خیلی از دوستان هستند که وهم برشون می داره و با دیدن اونجور نوشته ها یک عنایاتی به جد و آباد ما می کنند که دیگه...
علی ایحال فقط شرایط خودتان را در نظر نگیرید
اگر بدانید که برخی از همین دوستان مخلص با ظرفیت کیف بنده را کف رفته اند باز هم سعی می کردید میزان تساهل را high level نگه دارید؟

ن.س پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

واقعا؟؟؟؟ کیفتون رو کف رفتن!!!!!!!!
خدای من
واقعا Wow داره

از خودم نا امید شدم

ن.س شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

نه منظورم این بود که واقعا باید از این دانشجوها به خاطر بعضی کاراشون تعجب کرد.!
Wow مدل تعجب بود. سوء تفاهم نشه..

woW
اینهایی که از این دست کارها می کنند یا حرفهای نامربوط می زنند معمولا باید از پدر و مادرشان پرسید
آخر چرا.........؟!
کار دیگه ای نمی توان کرد.

ن.س یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

I agree with you..

خجسته در به در سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام استاد منم خجسته داغون ،خجسته دربه در جان مادرت قبولم کن دستم به شلوارت من بایددر درسم تموم بشه که برم سراغ زندکیم من برا خودم هیجوقت دعا نکردم ولی برا تو حتما دعا میکنم که بهت یه دختر و بسر تبلی بده که نتونی بلندشون کنی خوب دیکه من مزاحمت نمیشم هر جند من همیشه مراحمم نه مزاحم بای

ماندانا فروتن چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام استاد
من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و از جوابهایی که به بچه ها میدین لذت میبرم ، استاد شما نمونه اید یه زمانی فکر میکردم خیلی سخت گیر و خشن هستین ولی الان که فکر میکنم میبینم دلسوز تر از شما توی دانشگاه نیست
امیدوارم موفق باشید

سسسسسسسسلام
یه چند وقت بود کامنت نمی گذاشتید
گفتم شاید با هامون قهر کردید
.
.
.
الان فصل متهم کردنه...ببینید نمرها راکه بزنم چه طوفانی از خشم بین تنبلها بپا می شود
اونموقع ست که غیر از ناسزا نمی گویند.
الان که دارند مراعات حالمان را می کنند.
من دیگه عادت کردم
اگر هم جایی برای کسی طولانی جواب می نویسم و غرغر می کنم از سر عصبانیت نیست...
بیشتر دلخوری است از فرهنگ خواستن ِ کلفتی نان و باریکی کار!

ماندانا فروتن جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

استاد من همیشه به یادتون هستم و هیچوقت لطفتونو فراموش نمیکنم

یک هیچ به نفع شما

خجسته در به در یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام استاد نمرات رو کی میخواید بزنید من میخوام ترم تابستونه بکیرم راستی یه جیز دیکه جرا روزی یکی دوتا مطلب طنز در عین حال آموزنده نمیزارید تو سایت راستی آخرین جیز واقعا دلمون براتون تنک شده هر جند ما دل نداریم یه باره آجره

من تا الان فقط برگه های کارخانه رو کامل تصحیح کردم
الان دارم تولید رو تصحیح می کنم
که احتمالا تا پس فردا تمام می شوند
بعد سیستم
و در آخر زبان...فکر کنم اواسط هفته ی آینده تمام نمرات را وارد کنم...
شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد