یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

شعر ی زیبا به نقل از یک دوست

مـن که تسبیح نبودم تـو مرا چرخاندی
مـُشت بَر مهرهء تنهایــی من پیچاندی
مهر ِ دستان ِ تو دنبال ِ دعایی می گشت
بارها دور زدی ذهن ِ مرا گرداندی
ذکرها گفتی و بر گفتهء خود خندیدی
از همین نغمه تاریک مــرا ترساندی
بر لبت نام خدا بود، خدا شاهد ِ ماست
بر لبت نام ِ خدا بود و مرا رقصاندی
دستِ ویرانگــر ِ تو، عــادت ِ چرخیدن داشت
عادَتت را به غلط ، چرخهء ایمــان خواندی
قلبِ صد پاره من مهرهء صد دانه نبود
تو ولی گشتی و این گـــُمشده را لــرزاندی
جمع کن رشتهء ایمــان ِ دلم پاره شده ست
مــن که تسبیح نبودم تـــو چــــرا چرخــاندی؟

نظرات 6 + ارسال نظر
شروین چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

به به به
عجب شعر قشنگی
چه شعر پر مغز و پر مفهومی
کدوم آدم با سواد و معلوماتی این شعر به این زیبایی رو واستون فرستاده؟؟؟

اصلن حرف نداره بخدا
دیدیدش
یْک عجوبه ایست
ماه

شروین پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

استاد من قبل از اینکه تعریف و تمجید شما رو بخونم از یزد واستون قطاب آورده بودم- بعدا نزارید به حساب اینکه ازم تعریف کردید و من جو گیر شدم
آمدم اهواز حتما می رسم خدمتتون-

قطاب قطاب قطاب

ن.س پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

ما هم قطاب و باقلوا می خوایم خوب یعنی چه..

گمشده شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

استاد راستی من تا الان این شعر رو نخونده بودم همیشه سرسری میگذشتم ولی حالا که خوندمش حال کردم
منظور شاعر از گمشده من بودم ؟
میدونی که من واسه همه یه گمشدم

گم و گور شده

من: انسان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

نه ببین اشتباه نکن. ایهام داره ... توجه ننمودی؟

احسسسسسسسسنت بر صنایع ادبی

گمشده یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

یعنی چی ؟؟؟
این چی بود دیگه ؟؟؟
گم و گور شده یعنی چی ؟؟؟

خوب ترکیب اضافی است دیگر از دوستان ادیب وبلاگ بپرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد