یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

با تشکر از سرکار خانم امیری

 چقدر راضی کردن یه عده ای مشکله

این قالب و موزیک رو هر کی دوست نداشت ، نداشته باشه دیگه میتونه stop کنه ... 

نظرات 24 + ارسال نظر
ن.س شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

perfect

سلیقه دوستانه

... شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
نمرات نهایی کی وارد سایت دانشگاه میکنید

انشالله تا آخر این هفته

دانشجو شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

بابا دلت خوشه به جای این جنگولک بازیها نمراتو اعلام کن

والا تا جایی که من می دانم شما آخر جنگولک بازی هستی

شروین شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

استاااااد سبز!!!!!!!!!
stooooppppppppp

استغفرالله

دلم کرفته شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

جقدر زشته وبلاک

صادق خان شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

وای استادمون چقدر سخت گیر شده

نیلوی آبی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ


چقدر خشن استاد!!!
حالا شد یه چیزی!

صادق خان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام دوستان، اسم هر کسی که دوست دارید را به صورت فارسی بنویسید و به 81331 ارسال کنید خبرهای جالبی برایتان ارسال میکنن...
و ما هم را در این امر خیر دعا کنید.

گمشده یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

استاد عزیزم
سلام واقعا چقدر بده استادی رو دوست داشته باشی که برخلاف همه نظریه ها خیلی بده خیلی ... ها من الان دو ترم و نزدیک به یکساله باهاتم از زمان اون لره تا این زمان ولی کو
کو ذره ای نشان از صمیمیت تو

بیست یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

به جای اینکه قالب و موزیک عوض کنی به فکر حل کردن برگه امتحانات باش؛خدا رو خوش نمیاد اینقد اذیت کنی.

عرض کردم من قالب عوض نمی کنم
یکی از دوستان مدیریت این کار را بر عهده دارند
من درگیر برگه هیا شما هستم
مدیریت تولید هم تمام شده
تحقیق دو و سیستمهای خرید در حال تصحیح هستند
خیلی وقت می گیرند
بویژه تحقیق 2

BEHrad یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

با سلام. . .
خسته نباشید . . . امیدوارم حالتون خوب باشه.
بعد از چند هفته بلاخره اومدم و دوباره مهمان وبلاگتون شدم استاد ( البته مهمان که نه ، بیشتر میشه گفت مزاحم )
استاد مبارک باشه میبینم که کلا ضاهر وبلاگ رو عوض کردین. خیلی عالی شده... رنگ سبز . . . موزیک ارامش دهنده... قالب برگ ها... انگار ادم اومده وسط طبیعت...
خیلی عالی شده . . . بازم مبارکه . . .
بازم مزاحم میشیم استاد. . .
شاد باشید و سلامت . . . خدا نگهدارتون باشه

سلام
مشتاق دیدار
دوستان مدیریت قالب را بر عهده دارند
سلیقه ی من نیست

sharghi یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

به به حالا شد
هرچی باشه فقط آبی نباشه

چی بگم والا

صادق خان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

استاد جان رسیدن بخیر... ببخشید استاد ، میشه تمام درسها که صحیح میکنید مثل کارخونه که قبل از اینکه توی سایت وارد کنید توی وبلاگ بزنید. با تشکر

شروین یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

زبان خامه ندار سر بیان فراق
وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

salam یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

salam ostaaaaaaaaaad chera nomre mano nazadid
890248622

نزدم!!!!
13

دانشجوی حسابداری یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

استاد سلام
وبلاگتون قشنگ شده ولی ولی ولی.....................................
یه خورده ای بچه گانه شده، انگاری مهدکودک گلهاست
بازم خوبه آب و رنگ داره

عرض کردم سلیقه ی دوستانه

دانشجو یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام استاد رسیدن بخیر دله ما خونه اونوقت شما میگردین تولید افتاده هم داشتیم

بلا دور باشد انشالله
تولید هم افتاده دارد
تحقیق هم دارد

raziye یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام
استاد اگه یکی با شما کار داشته باشه باید چه نوع گلی به سرش بگیره؟؟؟؟
بابا جواب بدید این گوشیتونو
چه روزایی دانشگاهید؟

ترجیحا رس قرمز...همینجا بفرمایید در خدمتتون هستم

گمشده دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

استاد سلام چرا نمره من اینقدر پایینه
مگه نمی دونی من میخوام معدلم بالا باشه تا بتونم بدون کنکور برم کارشناسی

بیشتر می خوندی

بیست دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

مرسی استاد از جواب قانع کننده ات .خودمون داریم وقت جنابعالی رو می گیریم.

قربانت

صاحبی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام استاد
کلی خسته نباید استاد من اکه به امید خدا تمام درسای این ترم رو با شما پاس بشم فقط واحد کارخانه رو دارم که خودتون فرمودین تابستون میتونم باهاتون معرفی به استاد بگیرم میخواستم بدونم کی باید اقدام کنم.استاد باور کنید خیلی به مدرکم نیاز دارم.ممنون

نمرات که ثبت شدند اقدام کنید
البته اگر پاس شدید

گمشده چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

استاد عزیز
من خیلی خوندم ولی خدائیش قسم میخوری به هیچکی
کمک نکردی هیچ سفارشی رو قبول نکردی هیچ تلفنی رو اثر ندادی
همه رو مثل هم نمره دادی
حالا اگه اینجا هرچی می نویسی سعی کن پیشه وجدانتم همونو بگی
بخدا حاضرم قسم بخورم به خیلی ها کمک شایانی کردی که اگه یه صدم از اون کمکارو به من میکردی حالا 16م بیست شده بود
ولی خوب اشکال نداره من همینطوری هم معلم بالاست و نیازی به کمک دیگران ندارم
همیشه سعی کردم رو پا خودم بایستم و همه مشکلاتم رو حل کنم تا نیازمند خلق خدا نشم چون هیچ فایده ای نداره

وجدان من به شما ارتباطی نداره
من نه ادعای عدالت دارم نه ادعای ...از کسی نمره ای کم نمی کنم...اگر به کسی اضافه کردم به همه اضافه خواهم نمود...
اینهمه آسمون ریسمون نبافید

مرضیه چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

درود خدمت استاد گرامی و همه دوستان محترم

جناب گمشده اومده بودن وبلاگم یه نظر گذاشتن که میخوام اینجا بهش جواب بدم
میخواستم بگم خدمت گمشده که بزرگتر از وجودت حرف نزن و هر حرفی که میخوای بزنی اول راجع بهش فکر کن خیلی خوب فکر کن
چرا که از کوزه همان برون تراود که در اوست ...
من به عنوان یک انسان آزاده انتظار دارم فرد تحصیلکرده‌ای مثل شما خیلی زیباتر از اینها حرف بزنه ، شوخی و مزاح و خنده هم جای خود داره و یه اندازه ای باید براش قائل شد
به امید روزهای زیباتر ...
ای کاش ...
استاد ببخشید که اینجا جواب گمشده رو دادم
بدرود

مرضیه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

درود بر شما
پاسخ گمشده رو خوندم و فقط میخواستم بگم
اگر در صحنه حق و باطل نیستی، اگر شاهد عصر خودت و شهید حق بر باطل نیستی، هر جا می‌خواهی باش. چه به شراب نشسته و چه به نماز ایستاده. هر دو یکیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد