یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

پیشنهاد کنید

با درود و سلام

امیدوارم که از تعطیلات تابستانی لذت ببرید و همچنین در این ماه پر فیض و برکت هر چه بیشتر به آرامش و مهرورزی دست یابید.

برخی از دوستان در پیامهای خصوصی و عمومی که گذاشتند پیشنهاد داده اند تا زمینه ی ارتباط دوستان در سایت فراهم شود.

مثلا آقا صادق گل پیشنهاد پست خاطره نویسی را داده اند و دوست دیگری پیشنهاد اضافه کردن چت روم و چت کردن عمومی در ساعات مشخصی از ماه را ارایه نمودند تا دوستان بتوانند از حال هم خبر داشته باشند.

یا عزیز دیگری پیشنهاد کردند که به علاقه مندان نام کاربری داده شود تا آنها هم بتوانند در یادگار مطلب پست کنند.

تمام اینها پیشنهادات خوبی است و من موافقم اما شخص یا اشخاصی باید قبول زحمت کنند که این مجموعه را مدیریت نمایند.

همچنین اگر شما پیشنهاد دیگری دارید من استقبال می کنم و حاضرم آن را بررسی کنم.دوستانی که تمایل و وقت و اینترنت مجانی دم دستشان هست برای مدیریت کردن گزینه های بهتری هستند.البته کمی هم آگاهی به پنلهای وبلاگ لازم است.

سر کار خانم امیری هم اگر قبول زحمت کنند تا تغییرات را در یادگار بوجود آورند که مزید امتنان است.

نظرات 15 + ارسال نظر
نیلوی آبی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

پیشنهادات خوبی هستن ما استقبال میکنیم

خوب پس بسم الله

مرضیه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ http://marziyehamiri.blogfa.com

درود بر شما
استاد اختیار دارید من در خدمت اسلام و مسلمین هستم اگر کاری از دست من بر می آید در خدمتم البته اگر اطلاعات و آگاهی آن کار را داشته باشم

اسلام ومسلمین به شما مدیونند

صادق خان یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

مرسی استاد... ولی استاد بنظرم اگه شما خودتون کل مدیریت را در دست بگیرید خیلی بهتره و باعث شادی همه ی ما میشه...

ای بابا
کار و زندگی را چه کنیم؟

sharghi یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

خیلیییییییییییی هم خوب
به خصوص اضافه کردن چت روم

شما هم بشوید مسول روابط عمومی

sharghi چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

منظور استاد

همینجوری

صادق خان پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ق.ظ

استاد جان کجایی ، کم پیدا شدی دلمون تنگ شد.. بقول یکی از بچه ها مشکوک میزنی

من که می گویم بیاید قبول مسولیت کنید شماو سایر دوستان هم باشید

گمشده پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

استاد سلام
من بازم اومدم
ولی هرچه بیشتر بی رحمانه منو روندی ولی بازم هستم و مقاوم تر از قبل
منم هستم ولی بشرطا و شروطا ..

باشه
اما وای به حالت
وای به حالت
وای به حالت
اگر کسی رو اذیت کنی

ربیعی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

پیشنهادی ندارم؟

آفرین

مرضیه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

درود بر شما
استاد یه چت روم لینک کنم؟

لینک کنید
میشه یه برنامه بذاریم
دور هم گپ بزنیم

صادق خان جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ق.ظ

استاد جان پس این پست خاطرات را نذاشتید دیگه... راستی... شما که اصلا نیستید حتی اگه میخوایم خاطرمون را بنویسیم تا خود شما تاییدش نکنید که نمیتونیم بخونیم و شما هم اصلا که نیستید.. پس استاد جان ما مزاحمت نمیشیم شما درستون را بخونید ببخشید.. ولی من خیلی شما را دوست دارم

خیلی سرم شلوغه اما اگر بچه ها بخوان به قدر کفایت سعی می کنم وقت بذارم

رضا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
خوبی آقای بهمنی تعطیلات خوش میگذره.
ترم آینده با مدیر گروهی شروع میکنیدََاستاد خدایش یکم هوایه شاغلا رو تو ترم جدید داشته باشین ما که رفتیم خوبی بدی دیدید حلال کنید اگه بد حرف زدیم حرف نسنجیده زدیم .
امیدوارم همیشه پرانرژی باشید.

متشکرم
با توجه به تغییر تحولات دانشگاه معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد
از لطف شما متشکرم

ماندانا فروتن یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.goftemanedaneshjoee.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
استاد دیگه به وبلاگمون سر نمیزنید ؟ یعنی اینقدر بده ؟
از روز اولی که تشریف اوردین یه کوچولو بهتر شده البته بنظر من ، خوشحال میشم دوبار ه به وبلاگمون سر بزنید و اشکالاتشو بگید نظرات شما در همه حال مفید و سازنده است .

چرا اما خیلی کم
می خواهم اگر بشوداز یک گروه از دوستان کمک بگیرم برای انجام کارهای وبلاگ
به آنجا هم سر می زنم

دانشجو یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام استاد نماز روزتون قبول
استاد سرتون انقدر شلوغ که وقت نمی کنید وبلاگ به روز کنید
بییایم کمکتون کنیم؟

استقبال می کنم

گمشده یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

چرا ؟؟؟
چرا آخه چرا ؟؟
چرا فقط تو رو خدا چرا ؟؟؟

ندا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام استاد خوبین؟استاد دلم تنگه کلاساتونه به خدا.
استاد من درخواستم رفته کمیسیون شما تاکی اهوازین واسه معرفی به استاد؟

هستم
نگران نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد