یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

خاطره‌ای از شرقی

یه خاطره کوتاه اما به نظرخودم بامزه
اول دبستان که بودم وقتی کلاس بندی شدیم رفتم سرکلاس یه کمی که گذشت تشنم شد از معلم اجازه گرفتم برم آبخوری بلند شدم رفتم تو حیاط مدرسه بعدکه از آبخوری برگشتم به فکرم زد یه نگاهی به حیاط بندازم همینطور که میرفتم چشمم افتاد به زنگ مدرسه که اونموقع تو حیاط مدرسه بود من که روز اولم بود و اطلاعی نداشتم از این چیزا صداشو در آوردم یکدفعه دیدم همه بچه ها ریختن تو حیاط
چند دقیقه بعدشم ناظممون اومد به حسابم رسید البته نه حساب فیزیکی و فرداش با مامانم رفتم مدرسه 
جدی بودا فکر نکنید داستان گفتم

نظرات 10 + ارسال نظر
صادق خان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

شرقی جان خیلی باحال بود من که کلی خندیدم

صادق خان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

یادش بخیر... کلاس پنجم دبستان که بودم یک معلمی داشتیم که به عنوان کاردستی میگفت هر کدام 2تا تخم مرغ رنگ میکنید اونهم به سلیقه ی خودتون که هرکی خوب رنگش کرد نمره بهش میدم، ماهم تخم مرغ رنگ میکردیم براش میبردیم... آخرش این معلم عزیزمون با یک پلاستیک پر از تخم مرغ میرفت خونه.. فکر کنم تا 2ماه پول غذاش فراهم بود...

+۲۲ شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

ای شرقی فضول

دکتر سارا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

خیلی بانمک بود

شروین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

شرقی از کلاس اول ابتدایی خاطره گفت- منم از اول ابتدایی یه خاطره می گم.
خانم کلاس اولمون اسمش خانم آمولازاده بود. یه روز داشتند دیکته می گفتند دختری که پشت سر من بود منیژه م بهم سقلمه زد و گفت این کلمه که گفت چطور نوشته می شه- منم بهش گفتم: بهت بگم که خانم منو دعوا کنه. اما دلم طاقت نیاورد دفتر دیکته ام رو بالای سرم گرفتم و بهش گفتم بنویس.
خانممون صدام زد و یکی محکم زد توی گوشم که مقنعه ام از سرم افتاد بعد گفت بشین همین جا بنویس
منم نشستم روی زمین زیر پای معلممون بقیه دیکته رو نوشته.
نتیجه ای که از این برخورد گرفتم این بود که بعد از اون به تمام کسانی که تقلب می خواستن تقلب می رسوندم اما این دفعه طوری که معلم - دبیر یا استاد متوجه نشه

صادق خان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

بانمک... یا با مزه بود، مگه خاطره هم بانمک میشه

به صادق خان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

تخم مرغ رنگ کن قورباغه رنگ کن میشود

به صادق خان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

بانمک با مزه جالب همش یکیه
ولی اگه بخوای گیر بدی اره درست میگی همون بامزه

لوک پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

توانا بود هرکه دارا بود

sharghi جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

شروین جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد