یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

عید فطر

روزیست که از دعا و سجاده همی

تا عرش خدا به اوج رفتی و کمی

از دلهرها خلاص گشتی و بسی

با حول حال خوش نشستی و رهی



این روز عزیز بر تمام مومنان خجسته باد

نظرات 22 + ارسال نظر
صادق خان یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

روزهای خدا، خدا حاقظ ؛ لحظه های دعا ، خدا حافظ ؛ تو و شبهای عاشقانه ی تو ، تو و آن ربنا ، خداحافظ ؛ میگذاری مرا کنار دلم ، میروی بیصدا ، خدا حافظ، خداحافظ... عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت ... عید توفیق بر شما عزیزان مبارک باد

دانشجو دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

پالایشگاه لاوان استخدام می کند

شرکت پالایش نفت لاوان در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد 194 نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط را استخدام کند.

به گزارش پانا نیوز به نقل از پالایش نفت لاوان، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پالایگاه نفت لاوان در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد 194 نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته‌‌های مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، حسابداری، مدیریت با گرایشهای متفاوت، از طریق برگزاری آزمون ‌کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به‌صورت قرارداد مدت معین در چارچوب قانون کار انجام می‌شود.

لازم به تذکر است با توجه به شرایط کاری در شرکت پالایش نفت لاوان و ماهیت اقماری بودن آن، صرفا داوطلبان مرد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پالایش نفت لاوان به نشانی www. Lorc .ir مراجعه کنند.

نیلوی آبی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام استاد
عیدتون مبارک نماز روزه تون قبول.

علىپورعلى چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

تابوتى سیاه
درشبى سرد و بارانى,
گرفته فضاى جنگل تنهایى
صداى جغد و پرواز خفاشها.
تو در کنار درخت سرو
ایستاده رو به مرداب تنهای, میپیچد صداى زوزه باد در ساقه ها ى نارون رعنایی,
نظاره کنان بودى تابوت سیاهى را.
جغدى ز دل سوزش یک ناله ز دل سر داد
خفاش بدو خندید زاغى نهیبش داد.
در لحظه سکوت بشکست.
یک قهقه سر دادى
آنم نه براى شوق یک خاطره ات یاد شد,
لرزش به تنت افتاد اشکت هویدا شد،
زانو و دوپا شل گشت،
بر سجده که افتادى باران شدید تر شد.
زاغک به کنارى جست ،خفاش به غارش رفت،جغدم ز جا برخواست.
یک رعد همى کم بود با برق گلاویز شد.
سروم در آتش سوخت نارون ز کمر خم شد!
خاطره ات این بود!!!
افتاده در تابوت؟؟؟
آرى تن من بود!!!!


شاعر:على علیپور

شروین پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

عید همه مسلمین مبارک

دکتر سارا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

استاد با اجازه لینکتون کرم

ن.س پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

استادمون شاعر هستناااااااااااااا. من که میدونستم اونایی که نمی دونن بدونن.
آقا اجازه نمیشه رنگ وبلاگ قرمز شه موزیکش هم شادتر شه.آفرین آفرین.

به خانم امیری بگید...این قالب عوض کردن کار بنده رو سه برابر می کنه...باید کلی تغییر کد توی قالب داده بشه بعد از انتخاب قالب جدید

صادق خان شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

در کنار حرم امام رضا<ع> دعاگویی شما استاد عزیز و دوستان گرامی هستم... الهم عجل لولیک الفرج

بسیار سپاسگزارم

صادق خان یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

استاد خیلی دلتنگت شدم اونهم بدجور...

آه جبهه کو برادرهای من!!!

علىپورعلى دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ق.ظ

استاد دوست دارم
اون اخمت تو حلقم
شرقى جان خوبى؟؟؟
به آجیم بگو خیلى بى معرفتى

مگه اخم تو حلقم میره؟؟؟؟

870280871 دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

استاد سلام.میخواستم بدونم چه روزهایی دانشگاه هستیدید.

تا مهر ماه دانشگاه نمی روم

صادق خان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

آنقدر سرگرم اوقات فراقت بودم که فکری به حال روزهای فراقت نکردم

صادق خان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ میگم:پ ن پ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سرکار!

صادق خان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

ولم کن تا ولت کنم!.... جمله استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!

صادق خان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! میگم: پ ن پ میخوای آرزوی سلامتی برام بکن.

صادق خان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم :»میرم« بگه:»نرو«... کسی را میخوام که وقتی گفتم:»میرم« بگه:»صبر کن منم باهات بیام، تنها نرو!«

تنبل تنبلا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

اصن من قهررررررررررررررم م م م
پ چرا نظرات من ثبت نشده ه ه ه ه!!!!!!

حسین زاده سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

باسلام

سلام اقای بهمنی عیدتون مبارک استاد این نرم زبان تخصصی ۳ ارئه نمی دید؟

متشکرم
عید شما هم مبارک
خیر

اسیه علی نژاد سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

استاد سلام .ببخشید استاد جزوه ی تحقیق درعملیات 2 رو باید از کجا گیر بیارم من به هیچ کدوم از بچه ها که با شما تحقیق درعملیات 2 داشتن دسترسی ندارم.استاد جزوه تحقیق درعملیات2 روهم داخل وبلاگتون نذاشتین استاد حالا باید چه کار کنم.باید از روی چی بخونم.

نه جزوه رو باید از دوستان بگیرید
من اون جزوه رو فقط سر کلاس گفتم
می تونید مباحث جزوه را هم از کتاب بخوانید ولی خیلی سخت است
سیمپلکس ثانویه
سمپلکس تجدید نظر شده
حمل و نقل بطور کامل
تحلیل حساسیت

sharghi جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

مرسی آقای علیپور
حتما بهش میگم

sharghi جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

علیپور احیانا با گمشده نسبتی نداری؟؟؟؟
نبودی؟؟؟؟؟

sharghi جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام استاد
تابستون شد و شما همچنان سرتون شلوغه و کم پیدایید

زندگیست دیگررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد