یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نکته ای بسیار مهم برای دانشجویان ترم پیش اول ۹۱-۹۲

با سلام 

 

دوستان عزیز با توجه به امکان قبولی بنده در مقطع دکترا(البته پس از مصاحبه علمی نتیجه نهایی صادر خواهد شد) امکان جابجایی کلاسهای پنج شنبه به روز دیگری در میان هفته وجود دارد.عزیزانی که با مشکل مواجه خواهند شد ترجیحا با اساتید دیگر دروس خود را اخذ نمایند و یا اینکه آنها را بصورت مهمان در واحدهای دیگر اخذ کنند. 

نظرات 13 + ارسال نظر
پدرام سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://goldenball.ir

ی سری ب ما بزن.

چشم حتما

دانشجو سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

شرکت گاز استخدام می کند 12:59

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از فراخوان این شرکت برای جذب 700 نفر نیرو در پاییز امسال با هدف کار در پالایشگاه‌های جدید پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش پانا نیوز به نقل از وزارت نفت، محمدمهدی هادی زاده با بیان این که این فراخوان با هدف تامین نیروی انسانی متخصص به منظور فعالیت در فازهای جدید پارس جنوبی انجام می شود، گفت: این آزمون ویژه آقایان و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد بود.

وی رشته های شیمی، مکانیک، برق و پالایش را از جمله رشته های مورد نیاز در این فراخوان اعلام و اظهار کرد: نیروهای پذیرفته شده در آزمون علمی، پس از گذراندن مراحل استخدامی و دوره های آموزش (تئوری و عملی) در پالایشگاه های فازهای جدید پارس جنوبی مشغول به کار خواهند شد.

89 سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

بابا دکتر

خودتی

مریم عبدالهی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام استاد عزیز
خبر خیلی خوبی بود مبارک باشه و آرزوی موفقیت برای شما در تمام مراحل زندگیتان همراه با سلامتی شما و عزیزانتان را از خداوند مهربان
خواهانم.

به خانم عبدالهی خودمان
حال شما
متشکرم
امیدوارم شما هم هر جا باشید سلامت و شاد باشید

صادق خان پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

استاد جان تبریک میگم

باور کنید هنوز هیچ خبری نشده
فردا دس نگیرید بگید مصاحبه رد شد
مثل مدیر گروهی بودااااا
کلی ما را فیلم نمودید

خاکستری پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

ایشالا که قبول نمیشی

با دعا گربه خاکستری بارون نمیاد
البته
خودم هم فکر کنم نشوم

آذرخش پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

آفرین به استاد خودمون تبریک میگم آرزوی بهترینها را برایتان دارم

به به
من فکر نمی کردم اینهمه از دوستان قدیم هنوز به این کلبه خرابه سری بزنند
بسیار خوشحال مان کردید
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید

شروین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

هنوز قبولی قطعی نشده پیشاپیش قبولی شمارو تبریک میگم،چون ایمان دارم به هر آنچه لایق آن هستید دست خواهید یافت،
راستی آقای دکتر من چند وقته مهره چهارم ستون فقراتم درد میکنه شما چه دارویی تجویز میکنید!!!!

خدا بگم ...البته مطمینم سال دیگه قبول میشم.
تجویز من اینه
شوهر کن
هزارتا درد دیگه می گیری که این دردات رو کاملا فراموش می کنی

sharghi پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام استاد
یه خبر
خیلی خیلی شاهکارکردم مدیریت صنعتی امیدیه قبول شدم
بیشتربچه ها شوشتر قبول شدن

به به
مبارک باشه
خوشحالم کردید
من مطمین بودم شما قبول می شید
دانشگاهش زیاد مهم نیست
مهم اینه که خودتون چطور عمل کنید
وگرنه تفاوتش ۵ تست بیشتر نیست

ن.س شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

تنبل تنبلا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

منم میخوام وقتی بزرگ شدم دکتربشم م م م م م!!!!

بععععععععععععععععععععععله

مرضیه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

درود بر شما
امیدوارم حال و احوال شما استاد محترم و همه بچه ها خوب باشه و زندگی به کامتان بگذره
از دیدن این مطلب خیلی خوشحال شدم امیدوارم که هر چه زودتر زحماتتان به نتیجه برسد و نظاره گر روزهای شاد همراه با موفقیت در میان خانواده و اجتماع باشید
اما استاد یه توصیه بهتون دارم به عنوان یک خواهر، نگذارید دیگه بابا بزرگ بچتون بشین خب
هر چیزی جای خودش رو داره
در هر صورت خیلی از این خبر خوشحال شدم و به شما و خانوادتون این موفقیت رو صمیمانه تبریک میگم.
این روزها کمتر فرصت میکنم که بیام سراغ کامپیوتر و نت به خاطر همین از دنیا عقب افتادم
بدرود

متشکرم
اما
هنوز خیلی زوده
من به عشق دیدن نوه و نتیجه و ندیده و ... زندگی نمی کنم
واقعیت این است که وجود خودم از وجود کودک نیامده مهمتر است.اگر انسانی نتواند در زندگی به آن چیزی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند مطمینا به نحو برآزنده ای فرزندش را هم تربیت نخواهد کرد.
(ویا حداقل این تصور من از تربیت فرزندان است)
بنده هنوز جای رشد و ترقی دارم و آرزوهای فراوانی در سر داشته که تا برنامه ی مشخصی برای دستیابی به آنها مشخص نکنم حاضر به گام نهادن در این مسیر نیستم.
ضمنا امثال من و شما که مانند پدر و مادرهای قدیم دو جین بچه نمی خواهند.
یک دانه دختر ملوس می خواهم که......
اما آنهم به وقتش
به نظر خودم بین سی و پنج تا چهل بهترین زمان برای ....
بگذریم خوب حالتون چطوره؟

مرضیه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://madareaftab.blogfa.com

درود بر شما استاد گرامی و همه دوستان محترم

استاد من و همسر و فرزندم به لطف ایزد منان خوب و خوشیم . اتفاقا همسرم هم سلام مخصوص خدمت شما دارد. استاد با این حرفهایی که زدید یاد همون دختره افتادم که رفته بودن خواستگاریش در جواب گفت نه من هنوز میخوام پله های ترقی رو یکی یکی بالا برم حالا مقصد این پله که عرض کردم نامتناهیست و فکر کنم سرش به آسمان برسد
یک تجربه لری میگوید که ...... بگذریم

استاد یادآور میشوم که همسرتان درگیری بیشتری با بچه و بچه داری دارد تا شما و تا پایان درس شما یک پرستار بچه میتواند به همسرتان کمک کند و تا زمانی که بچه به سنی برسد که نیاز به شروع تربیت اصولی دارد شما دیگر آرد را بیختید و الک را اویختید

سلامت باشند ایشالله
خوب دیگه ....هر کاری برای پول دارها راحته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد