یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

شروع کلاسها

با درود فراوان و همچنین شاد باش به مناسبت شروع نیمسال تازه تحصیلی.با توجه به تماسهای بسیار دوستان در مورد زمان شروع کلاسهای نیمسال اول به اطلاع کلیه ی علاقمندان به درس و دانشگاه می رسانم اینجانب از تاریخ 91/07/08 کلاسهای خود را تشکیل می دهم.

خندان باشید و از آخرین روزهای تعطیلی لذت ببرید

نظرات 12 + ارسال نظر
sharghi شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

استاد بهمنی و شروع کلاسا از 8 مهر
جلل الخالق عجب شانسی
انقدتعجب کردم سلام یادم رفت
سلام.

سلام م م م م
یعنی به ما نمیاد؟؟؟

صادق خان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

استاد کلاساتون کی شروع میشن!

صادق خان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

استاد واسه روز اول کلاس چندتا مثبت میدین؟

هیچی
اصلا این ترم خشمی شدم که نگو

<<<<<<< یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.y.goolshan@yahoo.com

ایمیلتون اشتباستا!

وحید دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ق.ظ

8
سلام
استاد به جون خودم اشک شوقه یه وقت فک نکنی به خاطر 8 مه ها!!!!!!!!!!!!!

اینم اشک شوق بنده

+۲۲ دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

عجب روزگاری داشتیم با استاد بهمنی این جزوش شده بود جزوی از عضو بدنم هر جا میرفتم مقداری از برگه هارو با خودم میبردم حتی یه شبی رفته بودیم جشن تولد چنتا از برگه های مدیریت کارخانه رو برده بودم باخودم چون نزدیک امتحانات بود هی سوالات میومدن تو ذهنم مجبور بودم برم سراغ برگه هایی که تو جیبم باهام بودن .
اینقدر خوندمش که اخر شدم نمرمو سانسور میکنم نمیگم ولی با نمره خوبی قبول نشدم .
ولی اگه میخاین نمره بگیرین از استاد باید باهاش بجنگین

یاد سریال جنگجوهای کوهستان افتادم
این دلاوری که شما در زمینه ی مدیریت کارخانه انجام دادید آدم رو یاد دلاوران لیانشانپو می ندازه

دانشجو ی مدیریت صنعتی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

استاد سلام.استاد میخواستم بدونم شنبه 8 شهریور از ساعت چند دانشگاه هستیدید.وکدوم کلاس هستیدید.

شما؟

شروین پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

این دوست عزیزمون که اسمش <<<<<<<< بود (کم و زیاد حروف اسمتون رو ببخشید)
اینقدرم عصبانی بود داشت یه ریز داد می زد یه دفعه چی دید یا چی شنید که اونطوری ذوق زده شد!!!!!!!!
اصلا مگه موقع داد زدن می تونست چیزی بشنوه یا ببینه!!!!!!
یاللعجب......

کلا تاثیرات ماه مهره
مهر دانشجویان را چپ اندر قیچی می نماید

دانشجوی مدیریت صنعتی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

استاد 870280871هستم استاد حالا که منو شناختیید جواب سئوالمو بدید.

به به
سلام
خوب حالا سوالتون چی بود؟؟؟

مرضیه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

درود بر شما استاد محترم و دانشجویان عزیز

روزی یک پادشاه از وزیران خود می خواهد که یک انگشتر برای او بسازند که هر موقع خوشحال است بدان نگاه کند ناراحت شود و هر موقع ناراحت است بدان نگاه کند خوشحال شود. وزیران بعد از چند روز یک انگشتر به پادشاه دادند که روی نگین آن نوشته شده بود:

«این نیز می گذرد»

روزها و هفته ها دارن مثل صاعقه میان و رد میشن از همه فرصتها به بهترین شکل استفاده کنید ای کاش منم الان دانشجو بودم که این لحظه ها رو از دست نمیدادم
استاد تو رو خدا پیگیری کنید که کارشناسی رشتمون رو دانشگاه اهواز بیاره آخه ما با این شرایط نمیتونیم بریم یه شهر دیگه واسه درس خوندن

انشالله میاره
اما باور کنید از دست من کار زیادی بر نمی آیید بجز در س خواندن

870280871 یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

استاد سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم پنج شنبه دانشگاه هستیدید.

یعنی خداییش ته با حالیدها...
پنجشنبه چندم میشه؟
من از هشتم دانشگاهم و این رو تو سایت هم زدم....

870280871 جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

استاد شما هم خیلی باحال هستیدید.ای وای اصلا یادم نبود که شما سرموعدمقرر کلاسها رو تشکیل میدید.
با عرض معذرت بابت این سئوال وحشتناک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد