یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

برنامه کلاسی

دوستان عزیز

برنامه ی کلاسی من در حال تغییر و تحول است!

حتما در هفته ی آینده از برنامه کلاسهای خود با من مجددا پرینت تهیه کنید تا در جریان تغییرات آن قرار گرفته و دچار مشکل نشوید.

تا امروز کلاسها با حداقل تعداد دانشجویان تشکیل شده است و برای همین تدریس نکرده ام

باید کمی بیشتر سخت گیری کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
شروین پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

کمی بیشتر یعنی دقیقا چقدر!!!!!!! یعنی چقدر دیگه جا داره سخت گیر باشید و نیستید!!!!

یک مثال بزنم
پنج شنبه رفتم دانشگاه
کلاس ساعت 8 هیچکس نیامده
کلاس ساعت 10 یکنفر آمده
کلاس ساعت 1 یک نفر آمده
خوب این نشانه ی چی هستش؟؟؟
باید پوست کند

صادق خان جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ق.ظ

آقای دکتر فکر کنم با تغیر وتحول دلار کلاس های شما هم در حال تغییر و تحولن... آخر زمان است دیگه...

والا

sharghi جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

استاد میشه تغییراتو تو سایتتون هم بزنید اگه خواستیم مزاحمتون بشیم بتونیم پیداتون کنیم

به روی چشم
بگذارید قطعی که شدند به اطلاعتون خواهم رساند

870280871 شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

استاد میخواستیم یکشنبه با یکی از بچه ها میخواهیم بیایم دانشگاه باهاتون کار داشتیم و میخواستیم بیایم ببینیمتون.کلاس سایتو تشکیل میدید ساعت 11تا 12که بیایم دانشگاه.

یکشنبه کلاسهای من تشکیل نمی شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد