یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

پروژه کلاسی

دوستانی که علاقه مند به ارایه پروژه کلاسی و کسب دو نمره ی تشویقی هستند در این هفته با نماینده ی کلاس هماهنگ کرده و به من اطلاع دهند.

موضوع پروژه آزاد است اما چه بهتر که در زمینه مسایل مربوط به مدیریت در صنایع و یا موارد مربوط به آن باشد.

یادآوری می کنم که زمان ارایه پروژه در جلسات آخر بوده و همچنین شرایط آن مانند ارایه سمینار می باشد و تعداد عزیزانی که می توانند در هر کلاس ارایه پروژه نمایند محدود می باشد.


نظرات 11 + ارسال نظر
صادق خان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

آقایی دکتر خسته نباشید، میخوای زخم معده بگیری با این پروژه ای کلاسیت، من که اولین نفرم که پروژه ارائه بدم

بده

گمشده چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

استاد سلام
من دوباره برگشتم
خوشحالی

تیرت به سنگ خورد
واسه همبن برگشتی

زینب کردزنگنه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام استاد حال شما خوبه

قبلا شنیده بودم که یه وبلاگ خصوصی داری که شعرها و مطالب قشنگی میزارید

اگه امکانش هست آدرس وبلاگ رو برام ایمیل کنید

دانشجو و نماینده قدیمتون

ایمیلتون غلطه

مهبود پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

پس چی شد این جزوه ی مدیریت کارخانه

دانشجو حسابداری پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

به زودی 2 هزار و 676 نفر در شرکت نفت استخدام می شوند

نفت نیوز: معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از موافقت وزیر نفت و صدور مجوز انتخاب، استخدام و به‌کارگیری 2 هزار و 676 نفر در شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

hossein جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام استاد حال شما.
استا می گم مدیریت تولید فصل 1رو دانلود کردم ولی وقتی می خوام بازش کنم errorمیده میشه کمکم کند.

اشکال از نرم افزار آکروباتریدر سیستم شما است.نسخه ی جدید آن را نصب کنید

sharghi جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام
استاد چرا آدرس وبلاگ شخصیتون رو به ما نگفتین این همه اصرار کردیم

به کس دیگری هم نگفتم شک نکنید
آنجا فضایی است برای گفتن ناگفته ها
فقط برخی از دوستان خیلی خیلی کنجکاو قبل از اینکه من اسم و فامیلم را از آن حذف کنم توانستند آن را بیابند.
اگر قرار بود همه آنجا من را بشناسند که دیگر نمی شد در آن ناگفته نوشت.
من آدرس آن را به کسی ندادم

hossein شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام استاد.میخواستم در مورد اخلاقتون سر کلاس بگم
البته ببخشید که نظر میدم هر کسی اخلاق مربوط به خودش رو داره
اخلاقتون خیلی عالیه بجز اینکه خیلی خیلی سخت گیری می کنید همین فکر نمی کند بیش از حد سخت گیری می کنید
واقعا ببخشید استاد

اخلاق نسبیه
هرکسی خلق خوی خاصی داره
شاید شما درست بگید
اما من هم بعد از چندین سال تجربه در زمینه تدریس به این نقطه رسیدم که اینگونه برخورد کنم
حتما حکمتی داره

hossein سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ

راستی استاد درباره ی مدیریت تولید .آکروباتریدر جدید نصب کردم ولی بازم باز نشد .

عجب
از سایر دوستان که توانستن دانلود کنند بگیرید

مرضیه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

درود بر شما
به به میبینم که دوباره این بحث شیرین پروژه و کنفرانس شروع شده
استاد خداوکیلی کمتر تن بچه ها رو بلرزون
استاد من میتونم علمی کاربردی شرکت کنم واسه گرفتن لیسانس مدیریت صنعتی؟
یه دانشگاه جفت خونمون (کورش) دایر شده ظاهرا علمی کاربردیه میخواستم ببینم شما اطلاعاتی از اون دارید یا نه؟
سپاسگزارم

حتما باید بررسی کنید که شورای گسترش وزارت علوم مجوز براش صادر کرده و مدارکش رو تایید می کنه یا نه
اگر از طریق آزمون سراسری دانشجو بگیره احتمالا مدرکش مورد تاییده
اگر نه امکان داره بعدا مسایلی داشته باشه

لوک چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
من آمدم

یه وای وای هم میگفتید خلاص ص ص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد