یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

باران

بزن باران

نظرات 25 + ارسال نظر
باکلاس دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

خدایا به خاطر بارون این نعمت بزرگی که به ما عطا فرمودی تو را شاکرم خدایا به خاطر قوت قلب و شهامتی که بهم دادی که بتوانم درسهایم را با استاد پاک دلی چون بهمنی بگیرم شاکرم استاد بهمنی دوستت داریم بخدا برایمان فرقی نمی کنه از پنجره میخوای پرتمان کنی بیرون یاTNTبذاری منفجرمان کنی هر کاری بکنی ولی ما دوستت داریم الان هم سرکار در حال حل مسائل تجدید نظر شده هستم ببخشید از استادبهمنی میترسم اما بخدا خیلی ماهی

جلل الخالق

شاعر دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

باز باران با ترانه
با گوهرهای فراوان
می خورد بر بام خانه
یادم آرد روز باران
گردش یک روز دیرین
خوب و شیرین
توی جنگل های گیلان
کودکی ده ساله بودم
شاد و خرم
نرمو نازک
چست و چابک
با دو پای کودکانه
می دویدم همچو آهو
می پریدم ازلب جوی
دور میگشتم ز خانه
می شنیدم از پرنده
داستان های نهانی
از لب باد وزنده
رازهای زندگانی
بس گوارا بود باران
وه چه زیبا بود باران
می شنیدم اندر این گوهر فشانی
رازهای جاودانی, پندهای آسمانی
بشنو از من کودک من
پیش چشم مرد فردا
زندگانی خواه تیره خواه روشن
هست زیبا, هست زیبا, هست زیبا
قیصرامین پور- روحش شاد

یادش بخیر

شروین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن
سرود زندگی سر کن دلم تنگه ... دلم تنگه
بخواب ، ای دختر نازم بروی سینه ی بازم
که همچون سینه ی سازم همه ش سنگه... همه ش سنگه
نشسته برف بر مویم شکسته صفحه ی رویم
خدایا ! با چه کس گویم که سر تا پای این دنیا
همه ش ننگه ... همه ش رنگه

همه ش در گیر یک رنگه
سیاهی تا ابد در فالمان پر رنگِ پر رنگه
بزن باران بشور و پاک کن مارا
بزن باران
دوا کن درد دلها را

شروین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

استاد خیلی دلم واستون تنگ شده
خیلی خیلی زیاد

سرتون سلامت باشه
من هم دلم تنگ شده برای تمام دوستان قدیم
هرکجا هستید
لبخند کنج دلتون باشه

شروین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

نگاهت می کردم
گفتم وای!
چه زیبا شده ای!
بانوی من!
دستم را گرفتی
خدا گفت؛
چه لحظه ی باشکوهی!
شماها عشقبازی کنید
من هم خدا می شوم.
و...
خلقت جهان را شروع کرد
سه روزش صرف اندام تو شد
سه روزش خرج دست های من
روز هفتم
صدای تو را
جوری درآورد
که تا ابد دلم بریزد.
(عباس معروفی)

شروین دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

از صبح صدات کردم
اصلاً به روی خودم نیاوردم که نیستی.

شاعر دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

بزن باران که صحرا لاله گون است
بزن باران که به چشمان یاران
جهان تاریک و دریا واژگون است
بزن باران که به چشمان یاران
جهان تاریک و دریا واژگون است
بزن باران بهاران فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است
بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
بزن باران خدا بازیچه ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
بزن باران به نام هرچه خوبیست
به زیر آوار گاه پایکوبیست
مزار تشنه جویباران پر از سنگ
بزن باران که وقت لای روبیست
بزن باران بهاران فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است
بزن باران و شادی بخش جان را
بباران شوق و شیرین کن زمان را
به بام غرقه در خون دیارم
به پا کن پرچم رنگین کمان را
بزن باران که بیصبرند یاران
نمان خاموش! گریان شو! بباران!
بزن باران بشوی آلودگی را
ز دامان بلند روزگاران
بزن باران بهاران فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است
بزن باران که دین را دام کردند
شکار خلق و صید خام کردند
بزن باران خدا بازیچه ای شد
که با آن کسب ننگ و نام کردند
بزن باران به نام هرچه خوبیست
به زیر آوار گاه پایکوبیست
مزار تشنه جویباران پر از سنگ
بزن باران که وقت لای روبیست
بزن باران بهاران فصل خون است
بزن باران که صحرا لاله گون است

مرهم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام استاد ازنتایج دکترا چه خبر خبری نشد

تا الان خیر
احتمالا قبول نشدم که چیزی نمی گند
می خوان غصه دار نشیم

sharghi سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
عشق بارونینا استاد . هروقت بارون میاد مطلب میذارید.

وا

دانشجوی مدیریت صنعتی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

استاد سلام خسته نباشید یه سئوالی ازتون داشتم.استاد اگر یه نفر فوق دیبپلم مدیریت صنعتی دانشگاه ازاد داشته باشه وامتحان کنکور سراسری بده ولیسانس مدیریت دربیاد میتونه درسهای فوق دیبلمو تطبیق کنه که جلوتربیفته.دانشگاه دولتی قبول میکنن؟

اگر مدرک کاردانی را داشته باشید قبول می کنند و فقط به شما چند واحد پیش نیاز می دهند

لوک پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام
استاد خوب هستید تشریف نمی یارید دانشگاه شوشتر شدیدا؛ به شما نیاز هست؟؟؟؟

به سلامتی شما هم شوشتری شدید؟
من برای رفتن به واحد اهواز هم تمایل چندانی ندارم...شرایط خوبی نیست.چه برسد به آمدن تا شوشتر!
کلا اتمسفر خوبی بر محیط دانشگاهی حاکم نیست

صاحبی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام استاد حال شما خوبین!دانشگاه و کلاسا که بدون من خوش میگذره!استاد من هفته ای 2.3بار به وبلاگتون سر میزنم ی چی بگم.....ببخشیدا....اما واقعا حال و هوای ترمای پیش نیست خ سوت و کور شده وبلاگ...خلاصه دلم کلی تنگ شده.

سلام
عروس خانم
حال شما
شما لطف دارید
درست حدس زدید
کمی فرسوده شدم.
دست تنها هم کلنجار رفتن با این همه کار سخته
سعی می کنم کمی تغییر بوجود بیاورم
به امید خدا

صادق خان یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

باران میبارد. به حرمت کداممان،نمیدانم. من همین قدر میدانم باران صدای پای اجابت است، خدا با همه جبروتش دارد ناز میخرد. ناز کن... روز بارانیت مبارک

واه
چقدر قشنگ
اصلا بهت نمیاد از این حرفا بلد باشی شازده

8821811007 یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام استاد احوالات شریف ،خوبین شما بخدا دلمون یه ذره شده براتون انشالله هر کجا که باشید شاد ،خرم و بیروز باشید و البته مثل همیشه سرحال و سلامت

به به
خجسته ی مردم آزار
آخه فکر کردید من ابر رایانم که شماره دانشجویی همتان را از بر باشم؟
دل ما هم برای همه ی دوستان قدیم تنگ شده
هرکجا هستید مثل همیشه خندان باشید

شاگرد شما یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام استاد واقعا خسته نباشی 3 ساعت صحبت کردن کم نیست
استاد شنیدم وبلاگ یا سایت بخصوصی داری اگه میشه به ما بدی

سلام
شرمنده
نمی توانم دروغ بگویم که وجود ندارد
اما بهتر است آنجا کسی مرا نشناسد
انسان زمانی را می خواهد برای خودش بودن
و در فرهنگ ما این خود بودن هزینه دارد

نمیگم کیم سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ق.ظ

استاد‏ ‏چی‏ ‏بم‏ ‏میدین‏ ‏وبلاگتونو‏ ‏لو‏ ‏ندم؟
هزینه‏ ‏داره‏ ‏خب

از دست شما میرم پاکش میکنم م م م م

صادق خان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

آقای دکتر مشکوک میزنید با این وبلاگ خصوصیتون، حالا میخوای اونجا چکار کنید که کسی نباید شما را بشناسه

قانون سوم نیوتن رو نقض کنم

صادق خان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

جیگرتو بخورم جیگری

مگر خودتان ماشین ندارید که چشمتان دنبال ماشین دیگران است؟

صادق خان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

استاد یه پست بذارید واسه حرفای آزاد، جالبه . حرفای آزاد بچه ها را میشه شنید

نه الان کم آزادید؟ !!!
اگر آزادترتان بذارند که دیگر ...

نیلوی آبی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام امیدوارم که مثل همیشه سلامت وسرحال باشین.
شنیدیم این ترم دیر میرید سر کلاس ، فیلمهای بی ربط میذارین خواستم ببینم راست میگن یا شایعه ست

راست میگن
فیلم هندی هم داشتیم!!!!!!!!!!!

دانشجو پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت استاد گرامی و سخت گیر
استاد روز دانشجو هستش یه خورده دلت به حالمون بسوزه اخه گناه داریم خیلی سخت میگیری

سلام
به روی چشم
دلم سوخت
.
.
خوبه؟نه بذار کمی بیشتر باشه!
.
.
دل سوختنم به پایان رسید
خداحافظ

فرشاد پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

استاد سلام خسته نباشی این ترم هم خودکارهای معروفت رو میاری کلاس یاد 25 صدما به خیر

سلام م م م
فرشاد خان
نه
این ترم به این نتیجه رسیدم که...
فقط آبی و قرمز

بهراد شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
در شبهای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار
ای بارون
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به سرخی لبهای سرخ یار
به یاد عاشقای این دیار
به کام عاشقای بی مزار
ای بارون
ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
در شبهای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار
ببار ای ابر بهار
با دلم به هوای زلف یار
داد و بیداد از این روزگار
ماه رو دادن به شبهای تار
ای بارون
ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
در شبهای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار
ای بارون
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
دلا خون شو خون ببار
بر کوه و دشت و هامون ببار
به یاد عاشقای این دیار
به کام عاشقای بی مزار
ای بارون
ببار ای بارون ببار
با دلم گریه کن خون ببار
در شبهای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار
ای بارون
با دلم گریه کن خون ببار
در شبهای تیره چون زلف یار
بهر لیلی چو مجنون ببار
ای بارون
شاعر: علی معلم
این شعر با زیبایه خاصی توسط استاد شجریان اجرا شده(پیشنهاد میکنم حتما گوشش بدین) فوق العادست.... فوق العاده....

بله
خیلی قشنگه
صدای شجریان و سبک خوندنش برای این ترانه کم نظیره...تنظیم آهنگش همر خیلی زیباست

sharghi یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ


واقعا جواباتون عجیب غریبه !!!!!!!!!!!!!
من فقط میام تو سایت نه واسه مطالب جدید فقط واسه جوابای جدید شما هردفعه ام از دفعه قبل واسم عجیبترن

غریبا عجیبا!

دانشجو یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

ببار ای بارون ببار
بر دلم گریه کن خون ببار
در شب تیره چون زلف یار
بحر لیلی مجنون ببار - ای بارون

فدای غم های تو
خون می چکد از چشمای تو
بی تاب روی زیبای تو
میسوزه عالم در پای تو - ای آقا

خون دل آسمون
زبون میگره صاحب زمون
ای امان ای امان ای امان
عمه جان عمه جان عمه جان - عمه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد