یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

امتحان

دوستان عزیز در حال طرح سوالات هستم



نظرات 15 + ارسال نظر
hossein یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://hosseinbaghban.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید
استاد تورو خدا آسون بیارید که ایشالله دیگه ترم بعد مارو نبینید

اصن این دلم من اجازه نمیده از شما دوستان عزیز جدا شم م م م

شکوفه جوانان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ق.ظ

آقای واقعا" خسته نباشید...........................

درمونده نباشید

آرین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام استاد
امیدوارم درطرح سوالات آسان موفق وموید باشی.((انشاا...))

اصلا این حرفا تو گروه خونی من نیست

باکلاس دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

استاد پدرمان در آمد هوایمان را داشته باش

به ژدرتان سلام من را برسانید بگویید برگردد سر جای قبلیش خوبیت ندارد بخاطر چهارتا امتحان هی جا بجا شود

دانشجو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

خدا به همه ی ما رحم کنه !!!

اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء

الان وقت قرآن رو سر گرفتنه
آ مومنا

بهراد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام....
استاد الان یک روز وخورده ای از گزاشتن این پست میگزره اما نظری در مردش داده نشده!!!!
به نظر شما دلیلش چیه؟
الف) بچه ها ترسیدن ... و دل اینو ندارن که نظر بدن
ب) بچه ها نشستن پای درساشون
ج) استاد نظرات رو تایید نکرده
د) هیچکدام

گزینه ج

صادق خان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

واااای خدای من . من که از همین الان استرس گرفتم وای بحال روزی که با استاد بهمنی امتحان داریم..
خدا عاقبت من یکی را بخیر کنه

هیکل گلدونی تو توی فیس بوک به این حرفا نمیاد

صادق خان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

واااای خدای من. من که از همین الان استرس گرفتم وای به حال روزی که با استاد بهمنی امتحان داریم...
خدا عاقبت من یکی را بخیر کنه

دشمنان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ق.ظ

خدا بخیر کنه

با رالهی ما را بر تمام دشمنان ژیروز بگردان
آمین یا رب العالمین

دشمنان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ

خدا بخیر کنه

بنده خدا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

عرض سلام خدمت استاد عزیز و گرامی
استاد بخاطر ما که نه دلت برا ما نمیسوزه ولی بخاطر اون خدایی که دلش برا ما میسوزه سوالات امتحان مدیریت تولید رو اسان طرح بفرمائید
نصر من الله و فتح قریب

بخدا بگید نماینده تام الاختیارش رو امشب بفرسته به خوابم ببینم می تونم به توافقی باهاش برسم یا نه

محمد . ف سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

استاد فکر کنم ب به پ نزدیک تره تا ژ
اگه پ کیبوردتون خراب شده بجا پ ستاره بزارین

غلط املایی پیش میاد
ملا لغطی شدیدااااا

hossein سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://hosseinbaghban.blogfa.com

سلام استاد تحقیق 2 چی شد
تورو خدا آسون بیارید

هیچ کدوم از امتحانام آسون نیست

ن.س جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

چقدر شما دوست داشتنی هستید آخهه.مرسی جوابا رو

همه نظرشون اینجور نیسسسسسستا ...حالا بذار نمره ها رو بزنم می بینی

ن.س دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد