یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

سوالات مدیریت کارخانه و تحقیق ۱

امروز ساعت ۱۰ سوالات دو درس تحقیق در عملیات یک و مدیریت کارخانه رو تحویل دادم. 

هر دو امتحان سختن 

مدیریت ۲۴ سواله و ۱ ساعت ۱۵ دقیقه زمان داره 

تحقیق در عملیات ۱ هم تعریفی داره هم مساله.یازده سوال که یکساعت و نیم براش در نظر گرفتم.

نظرات 9 + ارسال نظر
۸۹۰۲۴۸۵۰۹ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

استادعزیز سلام،اینکه ۲۴ سؤال دادید عالیه ولی فکر نمیکنید که زمانش کم باشه؟البته اگه جوابها یه جمله ای باشه میرسیم.

زمانش بسه
جوابش هم یک جمله ای نیست
قرار نیست که بیست بگیرید
امتحانهای من فقط بمنظور انداختن دوستانه

دانشجو سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام استاد
برای تحقیق 2 آیا از نرم افزار هم سوال میدید ؟
اگر که میاد یه مثال بدید که ما با طرز سوال آشنا بشیم اگر که از نرم افزار سوال نمیاد که چه بهتر - چون بعضی از دوستان سیستم ندارند که بخوان تمرین کنن .
باسپاس

نمیاد

محمد فردوسی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

خدارو شکــــر ما تحقیق دو داریم.
استاد اگه سخت بگیری ترم دیگه باهاتون نمیگیرم هاااان :))))

واقعااااا؟
راست میگی؟
تو رو خدا؟
یک امتحانی بگیرم که خودم هم نتوانم جواب سوالاشو بدم

صاحبی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام به بهترین استاده دنیا
خوبین استاد!!!حال واحوال..........
استاد به این اعتقاد دارین که تمومه خوبی های دنیا در هر زمینه ای یک بار واسه ادم تکرار میشه اما تا دلت بخواد بدی؛اینا رو گفتم که بگم واقعا شما در مقام استادی واسه من یک بار واسه اولین واخرین بار سعادته نشستنه چند ترم سره کلاس هاتون رو داشتم واقعا تو این دنیایی که انقدر هیچی دیگه سره جاش نیست انقدر بی محبتی اوج گرفته انقد درگیری ها زیاد شده خیلیه که یه استادی که یک ساله پیش باهاش کلاس داشتی انقققققققدددددددد خوب باشه که هنوز که هنوزه یادش از ذهنت نره.میدونین که تو خونه ما همه میشناسنتون حتی انقد از شخصیت خاص شما واسه شوهرم گفتم که اومدیم مزاحمتونم شدیم.خلاصه سرتونو درد نیارم استاد واسه من استادی شخصیتی مثل شما تکرار نشدنی هستش.
واستون یه عالمه ارزوی خوب دارم به وسعت خوبیای خودتون.
(جهت اطلاعات دوستان عزیز بنده فارغ تحصیلم)

متشکرم
شرمنده می کنید
اما خودمانیم
خوب شد این نکته ی در پرانتز آخر رو نوشتید
وگرنه دوستان شبهه برشان می داشت که درآخر ترمی....
باز هم سپاسگزارم
شایسته اینهمه لطف نیستم
من هم انسانی هستم با کمی ها و کاستی های زیاد
خوب
آدمیزادم دیگررررر
شما شاید
بیشتر خوبیهای من را دیده باشید
اما
این به معنای نبود بدی در بنده نیست.
شرمنده کردید
من هم به داشتن دوستانی چون شما افتخار می کنم

دانشجو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

بذار ببینیم و بعد تعریف کنیم

دیدی

صادق خان شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

استاد واقعا شما خیلی خوبید، شما نه اینکه استاد بلکه یک دوست خوب هستید، البته نه فقط برای من بلکه واسه همه...
من شاید بعضی از بحث های درسیتون را متوجه نمیشم ولی رفتار ، کردار ، محبت به همه و... را تونستم یاد بگیرم البته تا حدودی، اگه همه را یاد میگرفتم که میشدم استاد بهمنی که ما لیاقتش را نداریم
(البته لازم به یاد آوری دوستان عرض کنم که من ترم آخرم)(

فرشاد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

استاد سلام پوسشون رو بکن تازه جهت اطلاع نتایج هم به این زودیا نمیزنه تا حسابی تو حول و ولا بمونید از نمره دادن هم خبری نیست دوستان{شوخی کردم}


راست میگه

محمدرضا قاسمی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

باسلام خدمت استاد گرامیم خیلی دلم برای کلاسهاوروزهاییکه در دانشگاه با شما وبچه ها بودم تنگ شده ودوست دارم بازهم در مراتب بالاتر با شما درس داشته باشم زیرا بهترین خاطرات من در کلاسهای شما بود امیدوارم بچه های این ترم قدر شما را بدانند و مثل ما بعدها شما را یاد کنند خیلی دوستتان دارم وبه امید دیدار یکشنبه 24/10/1391

به به
جناب قاسمی
آقا ما دلمون تنگ شده براتونا
فیس بوک نیستی؟؟؟

شروین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام
استاد اگه فیس بوک دارید خوب منم ادد کنید لطفا.
اینجا دیگه نظر خصوصی نداره!!!! میخواستم اسمم رو بگم اددم کنید

اتفاقا نظر خصوصی داره...فرستادن پیام به مدیر سایت رو در صفحه ی بلاگ پیدا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد