یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

امتحان مدیریت کارخانه و سوالات تحقیق دو

برگه های مدیریت کارخانه را خیلی سریع نظری انداختم

از انتظارم پایین تر بودند

بجز چند نفری که معلوم بود وقت گذاشته اند اکثر دوستان برداشتهای شخصیشان را از بیشتر سوالات نوشته بودند.هنوز شروع به تصحیح اوراق نکرده ام.

اما جالب تر اینکه

عزیزی برگه را سفید تحویل داده و فقط در آن دعای فرج آقا امام زمان را نوشته...

تازه آخر امتحان هم به من گفته استاد ترم آخرم نندازیمون

آخه خوشتیپ

آخه دانشمند

آخه ...

.

.

بگذریم

امروز سوالات تحقیق دو نهایی شدند.شش سوال که شانزده نمره دارند.مدت زمان امتحان هم دو ساعت است.

امتحان تحقیق دو ساده است اما محاسبات آن زیاد می باشد.حتما ماشین حساب بیاورید.

امروز تا یکی دو ساعت دیگر امتحان تحقیق یک شروع می شود.

باید آماده رفتن به دانشگاه بشوم

به شدت سرما خوردم

فکر کنم نفرینهای امتحان اول بوده

احتمالا بعد از امتحان تحقیق یک انفکتوس بزنم

نظرات 22 + ارسال نظر
دانشجو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

خدا نکنه
ترم بعد دوست دارم دوباره با استاد خوبم کلاس بگیرم
مراغب خودت باش استاد

دانشجو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام استاد
استاد اگه خیلی فکر میکنید خب بقیه امتحانات اسان طرح بفرمائید

دانشجوی تنبل پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

عزیزی برگه را سفید تحویل داده و فقط در آن دعای فرج آقا امام زمان را نوشته...

تازه آخر امتحان هم به من گفته استاد ترم آخرم نندازیمون

آخه خوشتیپ

آخه دانشمند

آخه ...

.

.

( خدا بزرگه )

نه خدایش اگر چیزی توی برگه نوشته بود با توجه به اینکه ترم آخرشه کمک نمی کردین ؟ (البته در حد امکان نه که ۹.۵ نمره کمک کنین )

جواب هر سوالی هرجایی نمیشه داد اخوی

تنبل تنبلا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
چرا من نمیدونستم امروز ساعت 2امتحان داری
خو منم داشتم

sharghi جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

.

خوشحال

sharghi جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

.

شروین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

یادش به خیر بعد از امتحانا چه جیغ و دادی راه مینداختیم پشت کلاساُ
راه می افتادیم دنبال استادا و جوابارو می پرسیدیدمُ
ههیییییی
جوووونی کجایی که یادت به خیر

وااااااااا
یعنی می خواید بگید الان پیرید؟
پس من چیم؟

آذرخش شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام استاد گرامی امیدوارم همواره خوب و سلامت باشید. خداقوت و سلام برسانید.

سلامت باشین

۹۰۰۲۴۰۰۲۷ یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ق.ظ

تنتون سالم استاد من یکی که همیشه برایتان دعای سلامتی و شادکامی می کنم الان دارم تحقیق 2 میخونم امروز امتحان دارم استاد بی زحمت اگه میشه در اولین فرصت اگه برایتان مقدور بود بهم بگید نمره پاس کردن را میارم یا نه چون دور از جانتون سرمای شدید خوردم میترسم در جمع و تفریقها قاط بزنم

نیلوی آبی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام استاد
توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید اگه دوست دارین حالتون زودتر خوب بشه یا بقیه امتحانا رو آسون بگیرید یا چند نمره ارفاق بدین

عمرا

بر و بچ یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام استاد
امتحان تحقیق ۲ رو خیلی پیچوندی یعنی واقعاْ ۲ ساعت کم بود چون خیلی تمرکز می خواست . ولی در کل دستت درد نکنه . خواهشاْ حتی المقدور تولید و سیستم رو آسون بگیر .
مرسی

خداییش سخت نبود
اما سرعت عمل می خواست

مارال دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام استاد محترم خدا قوت خدا انشاالله سلامتی بهتون بده که حالتون خوب باشه وبا انرژی مثبت به برگه هامون نگاه کنی .البته اول سلامتی خودتون بعدانرژی مثبت برا برگه هامون .
بدرود پاینده باشید.

محمدرضا قاسمی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

با سلام خدمت استاد گرامی :
با تشکر از پاسخی که فرمودید... این بنده ی حقیر عضو فیس بوک نمیباشم ولی ایمیل خودرا در پایین صفحه درج نمودام


mohamad.ghasemi75@yahoo.com

دانشجو مهمان سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام استاد و خسته نباشی
استاد لااقل بخاطر ما که مهمان هستیم یه خورده امتحان مدیریت تولید اسون بیار
استاد ( مهمان حبیب خداست )

دانشجوی ترم مهرماه 90 چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید امیدوارم به دانشجویان نمره کم نداده باشید چون در معدل انها تاثیر دارد وهمیشه کمک یار دانشجویان وپر بار کننده برای شما ارزوی موفقیت در مراحل بالاتر را دارم ومساعدت به دیگراندرپناه حق

باکلاس چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام استاد عجب خوشی به جوانهای این دوره زمانه نیامده دلمان خوش بود به یک پنجشنبه تا یکمی سرکلاس شما خوش باشیم بخدا قسم اینی که دارم میگم واقعیته اما حتی شما هم به ما رحم نکردید امتحانی از ماگرفتید که نفهمیدیم اصلاً از کجا در بیائیم دستتان درد نکنه آخه چرا با مرام کم دانشگاه آزاد از ما بیگاری میکشه شما دیگه چرا رفیق حالا کی نمراتمان را می زنید من که نا امید ناامیدم

صادق خان پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

استاد دعای فرج در امتحانات شما چند نمره داره

.-.-.-.-.-. جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

یه استاد روز اول میاد میگه که نگران قبول شدن نباشید من کسی رو نمی اندازم
یکی هم میاد میگه که ارث پدرم هست و حال می کنم بندازم و امتحان رو سخت بگیرم
من این نظر سنجی رو از دوستان دارم که تفاوت و نگرش این دو بزرگوار در چیست ؟
خواهشاْ جواب منطقی بدید نه که مسخره بازی در بیارید .
باسپاس

والا به قرآن

ن.س جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

مردم درس نمی خونن نمره می خوان.
وااااا ... چه چیزاااااا...
استادی مواظب خودتون باشید این یک دستوره از طرف ما بچه ها

قربان شما بچه ها

دانشجو جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

در خواب دیده شده هفت استاد لاغر هفت دانشجو چاق را خوردند
تعبیر:مشروطی در راه است
باتشکر
معبد آمون

پولها جمع کنید که شش ترمه می شوید

یه عاشق شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام استاد ببینید استادعباسی چه حالی به دانشجوهایش داده به همه سه نمره داده واسه تحقیق و کیفیت شما هم بد نیست از این کارها برایمان بکنید ثواب داره

خوب من هم در طول ترم نمره های مختلفی بهتون دادم....ندادم؟؟؟

۸۹۰۲۴۸۶۸۱(مارال) سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام استاد خوب هستید .بخدا من ۶ترمه شدم منو نندازید ۶واحدباشما داشتم .والا بلا خیلی خوندم .ازبس به خودم فشارآوردم تو خوندن که نمره چشمم رفته بالا میخام کلی هم هزینه کنم عینکم عوض کنم .تورا خدا مارا دریاب میدونم شما همیشه به دانشجواتون لطف دارید درسته باشون شوخی میکنید که من میندازم وازاین حرفا ولی جدا میگم در طول ترم به هر بهانیی نمره کوچلو میدین که روی هم جمع میشند یک کمک خوبی میشن واسه آخر ترم .ولی ما هم باز چشم طمع داریم به استاد خوش قلبی مثل شما که درک کنید ماشرایطمون خاص شاغلا ومادرا .استاد میخام به حرفتون عمل کنم که بهم گفتی برو بشین خونه به بچه هات برس پس لطفا باهم همکاری کنید که من هرچه زودتر بچه داریمو بکنم .

یعنی واسه خوندن دراسی من نمره چشت رفت بالا!!!؟؟؟
هزینه عینکت رو فاکتور بیار حساب کنم تا یر به یر شیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد