یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمرات امتحان پایان ترم سیستم خرید، انبارداری و توزیع

درود دوباره

اینگونه که پیداست بساط تقلب در جلسه ی امتحان این درس به شدت جفت و جور بوده...

نمره امتحان-سه رقم آخر شماره دانشجویی

080-3.75

571-6.75

627-9.75

590.3.75

133-8.75

364-7.25

695-9

632-7.75

125-7

647-3.25

500-10.25

819-10

531-10

593-6.5

920-6

542.6

460-8

846-6.5

530-7

006-7

523-7.25

003-12.25

002-6.75

613-9.75

452-5.5

518-9.25

093-9.75

343-10.5

132-9

486-14مرحبا

508-3.75

559-5.75

467-6.25

545-4.5

506-5.5

394-5

787-8.5

525-9

598-7

681-8.75

طغرلی-7

نظرات 7 + ارسال نظر
زنگنه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ

سلام استاد صبح بخیر ، نمرات با نمره کلاسی است یا باید با نمره کلاسی جمع بزنیم ؟ (امیدوارم همینطور باشدیعنی جمع بزنیم)

بدون نمره کلاسی

بی نام چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

عرضه اش را دارن نگاه تحقیق 2 بکنید چه بلایی سرشان آمده این همه این دانشجوهای بدبخت را انداختید که چی بشه باز ما لااقل یک نمره ای آوردیم خدا میداند اگه تحقیق2 داشتیم چه بلایی سرمان می آمد

نوش جانشان
شما از چه ناراحتید
شکر خدا ندارید
پس حرص نخورید
ضمنا
زورتان نکرده اند بگیرید

مارال (۸۹۰۲۴۸۶۸۱) چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام استاد خدا قوت من بخدا درمورد مدیریت تولید خیلی بدشانسی آوردم تورخدا منو کمک کن همون روز صبح عموم تصادف کرد براتون نوشته بودم .من موقعی که سرجلسه اومدم هنوز حتی جنازه رو تحویل نگرفته بودیم تور خدا کمکم کن پاس بشم.میدونم شما همیشه به دانشجواتون لطف میکنید وبرای پیشرفتشون به هربهانه ای تو کلاس نمره میدین .دیگه این دفعه رو بخشش کنید بهم ممنونم

خدا بیامرزدشون

بی نام پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

به خدایی که قبول داری من با اون دانشجوهایی که از سر جلسه بیرون اومدن و صحبت کردم اطمینان دارم حداقل 12 تو برگه میگیرم و فکر نکنم کسی نبود که تو برگش اینقدر درست جواب داده باشه اما معلوم نیست چه منطقی داری تو نمره دادن . من که حلالت نمیکنم دیگران شاید از سر این رفتارت بگزرند . در ضمن با این نمره دادن و این طور امتحان گرفتن چیزی به عیارت اضافه نمیشه یا امتحان درست بگیر یا برگها رو درست تصحیح کن اخه میخواهی کجا رو بگیری یا گرفتی ما خبر نداریم اقای به اصطلاح استاد. تنها میتونم بگم متاسفم برای شما .1 نصیحت لطفا شب ها قبل از خواب فقط 5 دقیقه به عملکرد روزی که گذراندی فکر کن و با وجدانی که (اگه داری) به خودت نمره بده نگرانم یک وقت به خودتم نمره قبولی ندی

شما از عملکرد خود مطمینی؟
پس بیا تا پاسخنامه ات را مقابلتان قبل از تحویل به ثبت نمرات دوباره با هم مرور کنیم
مردانگی داشته باشید و اگر بیشتر از حقتان به شما نمره داده بودم قبول کنید که بیندازمتان.
اگر اینقدر شهامت ایستادن پای حرفتان را ندارید زبان در کام بگیرید و سیاه را سپید و سپید را سیاه نشان مدهید...
من به آن خدایی که شما می پرستید اعتقادی ندارم!!!
من به خدایی اعتقاد دارم که می گوید از تو حرکت از خدا برکت
نه فقط از خدا برکت برکت برکت اما امان از یک حرکت بنده ی خدا...
نوشتن هزار باره جملات بی ربط در پاسخنامتان که دلیل بر نمره دادن من به آن همه مهملات نمی شود...
ضمنا
من به قضاوت آدمیان هم نیاز ندارم
مهم این است
که می دانم
پای در مسیر درست نهاده ام

جولی زنگنه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام استاد خوبی سلامتی

استاد یه حقیقت من خودم ار برگه امتحانم خبر دارم میدونم این نمره ای هم که گرفتم زیاد تر اون چیزیه که نوشتم
از امتحان که اومدم بیرون به حسینی کیا گفنم من 2 هم نمیگیرم چون میدونم چه چرت و پرتایی تو برگه نوشتم
من این ترم مشکل داشتم شاید خیلیا مث من مشکل داشته باشن استاد و نتونسته باشن بخونن
ولی خوب دیگه استاد
خودت دانشجو بودی میدونی اینا شیرینیه برگه امتحانه (کجاش شیرینه آخه )
استاد غلط کردیم اشتباه کردیم از ترم بد میخونیم
استاد کمک کن به همه بچه ها
خدا خیرت بده

پر رو

بی نام پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

با سلام جناب استاد بهمنی من دانشجویی هستم که یاد گرفته حاصل زحمت خودم رابخواهم نه بیشتر چه از راه خواندن درس و یا به قول شما تقلب سر امتحان ولی اگر تصور شما این است که با سیاه کردن برگه انتظار نمره دارم کاملا اشتباه میکنید نظر شما هر چه که باشد در جایگاه استاد برای من دانشجو کاملا محترم است .دوست گرامی جناب اقایی بهمنی این را بدانید اگر حتی % کمی به نمره شما در برگه پایان ترم خودم احتمال میدادم این قدر قاطعانه سخن نمیگفتم .انسان جایز الخطاست و دوست عزیز شما هم از این قاعده مستثنی نیستید و همینطور بنده .در ضمن خیلی مشتاق بودم به اتفاق شما برگه امتحانم را بررسی میکردیم شاید من زیادی خوشبین هستم ولی افسوس بنا به دلایلی این امکان وجود ندارد لا اقل برای من .با وجود این مسایل بابت زحمات طول ترم شما خسته نباشید و ارزوی موفقیت در اینده کارییتان میکنم . راستی یک نصیحت دوستانه کمی به دانشجوهایتانبیشتر کمک کنید با توجه به تمام جهات که حق باشماست

هر جور راحتید

بنده خدا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

دوست عزیز بی نام وقتی که طرف مقابل شما انتقاد پذیر نیست و در پی اینه که فقط کم نیاره چرا اینقدر خودت رو اذیت می کنی فعلا دور دستشونه .

واقعا شما فکر می کنید حساب من حساب دور داشتن و زور داشتن است؟
نه خیر عزیز دل برادر
تنبلی و سرگشتگی خود را آویز انتقاد ناپذیری بنده نکنید.یک ترم خوابیدید و نچنبیدید حالا آسمان ریسمان فلان و فلان می بافید.
آن عزیز را گفتم همینگونه که با ایمان می نویسی بیا و برگه ی امتحانت را ملاحظه کن.اگر نمره بیشتر می گرفتی که نوش جانت من از شما عذر خواهی می کنم و نمره ات را می گذارم.اما اگر به ایشان بیشتر نمره داده بودم قبول کند که با هر نمره ای که داشته بیندازمش...کسی که از کرده ی خود مطمین است و به این سادگی دیگران را به انواع اقسام تخیلات متهم می کند بهتر است جرات اثبات حرف خود را داشته باشد.
در آن جایی که باید انتقاد می کردید و من می شنیدم این کار انجام شد.اکنون که در پس بی نامی و بنده خدایی نیشتر می زنید به گوش این حقیر نمی رود که نمی رود.
هر وقت آنقدر حسابتان خوب شد که بفهمید دو دو تا چقدر می شود بیاید و با نام خود انتقاد کنید و بعد اگر من جواب ناروا دادم آن وقت بگویید نرود میخ آهنین در سنگ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد