یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمرات امتحان پایان ترم مدیریت تولید

 با درود 

آخرین درس هم تصحیح شد و نتیجه ی آن جهت مشاهده خدمتتان ارایه می شود.نمرات نهایی را در سایت دانشگاه وارد نموده ام ولیکن تا تحویل اوراق به ثبت نمرات شما امکان رویت نمرات را نخواهید داشت.انشالله یا در ظهر شنبه و یا صبح یکشنبه آنها را به دانشگاه تحویل داده تا نتایج نهایی را ملاحظه بفرمایید. 

ایام بکام...

نمره امتحان-سه رقم آخر شماره دانشجویی  

۴۷۲-۳ 

۴۶۰-۱۴ (آفرین) 

۶۳۹-۱۰.۵۰ 

۶۸۱-۴.۷۵ 

۸۷۸-۸.۷۵ 

۵۴۲-۵.۲۵ 

۳۹۴-۳ 

۴۴۵-۸.۲۵ 

۵۵۹-۷.۲۵ 

۵۴۵-۵ 

۴۸۶-۱۴.۲۵(مرحبا) 

۵۵۷-۸ 

۸۴۸-۷ 

۰۵۵۸-۳.۲۵ 

۶۸۶-۹.۵ 

۵۰۰-۱۲.۲۵ 

۱۳۳-۹ 

۵۲۳-۸.۷۵ 

۴۵۲-۹.۷۵ 

۱۰۷-۶.۲۵ 

۸۵۵۸-۸ 

۳۴۳-۹.۷۵ 

۰۹۳-۱۱.۲۵ 

۰۰۷-۵.۵ 

۲۰۰۳-۱۲.۲۵ 

۶۶۸-۹ 

۵۰۸-۵.۲۵ 

۶۱۳-۹.۷۵ 

۳۸۷-۱۰ 

۶۴۷-۵.۵ 

۸۷۱-۱۰ 

۶۹۵-۸.۷۵ 

۷۲۸-۲.۷۵ 

۵۲۱-۷.۷۵ 

۰۲۷-۱۲.۷۵ 

۵۸۳-۵ 

۳۰۹-۹.۲۵ 

۰۸۰-۷ 

۵۹۸-۶.۷۵ 

۶۵۰-۱۰ 

۹۲۰-۵ 

۵۸۸-۱۰ 

۵۱۹-۸.۵ 

۵۹۰-۰.۷۵ 

۸۴۶-۵ 

۶۳۲-۱۱ 

۹۴۰-۱۱ 

۸۴۴-۱۳.۵ 

۷۸۷-۱۰ 

۳۵۷-۹.۵ 

۱۰۰۳-۱۱.۵ 

۱۳۲-۶.۷۵ 

۶۵۱-۱۳ 

۵۴۹-۱۰.۵ 

۴۹۲.۱۰.۵ 

۵۳۰-۱۱ 

۰۰۶-۱۱.۷۵ 

نظرات 7 + ارسال نظر
دوستان شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام استاد خوبید ؟؟
خسته نباشید با صحیح کردن ورقه ها.... استااااد اینقدر استرس نمره ها رو دارم که نگو !! استاد قطره ای از سخاوت و بخشندگیتونو امیدوارم نصیبمون کرده باشید

خجالت بکش ش ش ش ش

بنده خدا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام استاد: کسی که تمام جواب امتحان از رو برگه من نوشته بود وتازه من بعدازاینکه برگه جواب خودم بهش دادم بعد ازش گرفتم دو تا سوال دیگه که یکش مسئله بود ومطمئنم که درست جواب دادم از من یک نمره بیشتر گرفته وجدانا بری به کی بگی که محل بذاره .
استاد شماهم ایامت بکام

شما از نوشته های اون دوستتون خبر داشتید؟
از کجا معلوم که ایشون سوالاتی رو درست تر از شما پاسخ نداده باشند؟
اصلا شاید ایشون تقلبی همراه خودش آورده بوده و به شما نداده!
شاید هم من بنا به اختیاراتی که دارم صلاح دونستم و به اون کمک کردم.
اما در هر کدام از حالات فوق شک نکنید از نمره شما کم نکرده ام.
شاید به کسی کمک کرده باشم اما حق کسی را کاهش نداده ام.
برای کمک کردنم هم حتما چهارچوبی دارم.
پس
ایام شما بیشتر بکام

دانشجو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشی
استاد 2 مورد اخر شماره دانشجویی 003 میخوام بدونم کدومشون متعلق به من هستش
باتشکر

دانشجو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشی
استاد 2مورد اخر شماره دانشجویی 003 هستش میخوام بدونم کدومشون متعلق به من میباشد
باتشکر

8821811007 یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام و صد سلام خدمت شما که خدا فقط یه نمونه از شما به وجود اورده که از شانس بدتون دست ما داغوناه افتادید واقعا بجه های این ترم دست مریزاد دارن واقعا کل کاشتن بابا من فکر کردم تنبل تر از من تو عمرتون دانشجو نداشتید بعد این جند روزه که نمرات رو جک کردم به خودم امیدوار شدم جون فهمیدم از من اوراق تر زیاده بیجاره بهمنی جی کار کردی که خدا داره با این دانشجوها مجازاتت میکنه واقعا حیف اون حنجره خلاصه سرتون رو درد نیارم دلم براتون تنک شده بود کفتم اینجوری حالتون رو ببرسم فقط دعا کن یه کاری کیرمون بیاد از این بیکاری راحت بشیم بخدا مردیم از این بخور و بخواب دیکه حتی با جرثقیل هم نمیشه بلندمون کرد خیلی خیلی دوستون داریم انشالله همیشه سرحال و سرزنده باشید ومثل همیشه بر از انرزی مثبت

نه بابا اینجور نفرمایید
بچه های گلین
بالاخره درسه
یکی می خونه
یکی نمی خونه
این نشون خوب بودن و بد بودن که نیست
من هم دیگر مثل گذشته حرص نمی خورم برای درس دانشجویان

بنده خدا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ

استاد سلام
من دوست ندارم این قضیه رو کش بدم ولی همین قدر بگم کسی که من مدنظرم هست هیچی تو برگه ننوشته بود هیچ هیچ هیچ ودیگرتمام
من برای شما ارزش واحترام زیادی قائلم چرا که به فرموده حضرت علی
(ع): **من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا**

آخی...
عجب امتحانی...
آدم نمی دونه شما داشتید امتحان می دادید یا متن مذاکرات گوادلوپ را تنظیم می کردید !!!
به هرحال شک نکنید میزان نوشتن یا ننوشتن هر کس دیگری در میزان نمره ای که شما گرفتید هیچ اثری نداشته.
شما نمره ی خود را گرفته اید
ایشان هم نمره ی خودش را
لازم نیست نگران نمره ی ایشان باشید
بفکر عملکرد خودتان باشید
من شاید صلاح بدانم به هر دلیلی نمره ی کسی را بیشتر از محتویات برگه ی امتحانی درج کنم.این دیگر در حوضه ی اختیارات و حتی نظر شما نیست.اما شما این حق را دارید که از تناسب نمره و محتویات برگه ی خود مطلع شوید(این دو بحث با هم هیچ اشتراکی ندارند)
یادتان که هست...من سر کلاس گفتم...بنده عادل نیستم،ادعای عدالت هم ندارم

ناظر وبلاگ یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام استاد لطفاً قبل از ثبت نظرات آنها را اصلاح کنید
مثل این یکی که خیلی داغونه :
سلام و صد سلام خدمت شما که خدا فقط یه نمونه از شما به وجود اورده که از شانس بدتون دست ما داغوناه افتادید واقعا بجه های این ترم دست مریزاد دارن واقعا کل کاشتن بابا من فکر کردم تنبل تر از من تو عمرتون دانشجو نداشتید بعد این جند روزه که نمرات رو جک کردم به خودم امیدوار شدم جون فهمیدم از من اوراق تر زیاده بیجاره بهمنی جی کار کردی که خدا داره با این دانشجوها مجازاتت میکنه واقعا حیف اون حنجره خلاصه سرتون رو درد نیارم دلم براتون تنک شده بود کفتم اینجوری حالتون رو ببرسم فقط دعا کن یه کاری ........ بیاد از این بیکاری راحت بشیم بخدا مردیم از این بخور و بخواب دیکه حتی با جرثقیل هم نمیشه بلندمون کرد خیلی خیلی دوستون داریم انشالله همیشه سرحال و سرزنده باشید ومثل همیشه بر از انرزی مثبت

غلط املایی در نوشتار اکثر ما وجود دارد...خود من زیاد مرتکب چنین اشتباهاتی می شوم
آیین نگارش هم معمولا رعایت نمی گردد چون محیط نوشتار و مخاطبان اغلب رسمی نیستند
مهم رساندن مفهوم است
زیاد به این جزییات غیر مهم توجه نفرمایید
مهم همین بودن ها و دوستی هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد