یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمرات نهایی

نمرات تمامی دروس ثبت سامانه دانشگاه شده اند اما تا زمانی که بنده اوراق امتحانی شما را تحویل مسول ثبت نمرات ندهم آنها برای شما قابل رویت نمی باشند.

امیدوارم که تا فردا ظهر اینکار را انجام داده و در عصر فردا همه کارنامه اعمال خود را بصورت کامل تری ملاحظه بفرمایید.

امیدوارم که از جانب من حقی از کسی ضایع نشده باشد(مطمین هستم نشده است  ) و بازهم امیدورام که اگر شده است شما ببخشید(که باز هم مطمینم نمی بخشید )... .

بدرود 

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام استاد بخدا نمره هم ندی عزیزی؟ خدایش حرف نداری.

r-h-b شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام استاد
یعنی فردا که ما نمرات خودمونو توی سایت دانشگاه ببینیم سوپرایز میشیم ؟
ای ول

پورابوالقاسمی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

با سلام

به امید پیشرفت در تمام مراحل زندگیتان

موفق باشید

.......... شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

پیا بهمئی چه کردی بامون ؟
همه چی فردا معلوم میشه !

کارگر شما شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام استاد
استاد عکس های پایان ترم چی شد چرا توی وبلاگ نگذاشتید ؟

ناکام یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام جناب بهمنی ، قبل از ورود به دانشگاه جایی کار میکردم البته دولتی نبود یک کارخانه صنعتی بود که با هدف ارتقای شغلی وارد دانشگاه شده بودم البته با صاحب کارخونه هم صحبت کرده بودم اون هم تشویقم کرد واسه درس خوندن که بهم گفت مدرک بگیر من هم با کلی ذوق و شوق اومدم دانشگاه بعد دو هفته مونده بود به امتحانات پایان ترم که ترم اخرم بود صبح که رفتم سر کار در کمال ناباوری حکم اخراجم از طرف صاحب کارخونه صادر شده بود ! بعد که علت را که جویا شدم بهم گفتن علت اخراجیت مرخصی گرفتن واسه دانشگاه بود که هفته ای فقط یک روز و گاه گداری مرخصی ساعتی میگرفتم الان هم خدا رو شکر مدرک گرفتن ولی چه فایده به قیمت از دست دادن کارم تموم شد ! با حقوق ۴۰۰ هزارتومن که بیشترشو میدادم دانشگاه برنامه ریزی کرده بودم که بعد از تموم کردن دانشگاه و ارتقای شغلی قرار بود استین بزنم بالا برم خاستگاری ولی ..... خدایا به امید تو . استاد عزیز ببخشید وقت شما رو گرفتم فقط خواستم بگم درس خوندن و مدرک گرفتن واسه ادمهایی خوبه که پارتی داشته باشن .

چی بگم والا
انشالله شما هم برید سرکاری جدید

دانشجویان پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام

استاد میشه خواهش کنیم تا حذف و اضافه دروس تحقیق در عملیات 2 و سیستم خریدرا شما ارائه بدهید
شانس ما بود مدیریت کارخانه را که ارائه دادیم متاسفانه شامل حال ما نمی شود
چند تن از دانشجویان

واقعا نمی دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد