یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

نمایش نمرات

اوراق امتحانی شما تحویل مسئول ثبت نمرات شد.

امکان رویت نمرات را دارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
۹۰۰۲۴۰۰۲۷ یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام استاد یه دنیا ممنون نمیدانم چطور تشکر کنم خدا خیرتان دهد (دنیا و فقط استاد بهمنی)

شکوفه جوانان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

ما خیلی مخلصیم

دانشجو یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

همیشه میگن که قضاوت عجولانه نکنید ، انشاالله که خداوند از سر تقصیرات ما بگذره و ما رو ببخشه و همچنین شما استاد گرامی و بزرگوار .
استاد شما با برخوردهایی که می کردید و همچنین امتحاناتی که گرفتید خیلی بچه ها رو ترسوندید و حتی بعضی از ما از درس خوندن دلسرد شدیم ، اما بعد از مشاهده نمرات در سایت دانشگاه همه چیز بکلی تغییر کرد ،استاد زمانی رسالت خود را نشان می دهد که دانشجویان را راغب به ادامه تحصیل کند نه اینکه دانشجویان را از ادامه تحصیل دلسرد کند مطمئن باشید که شما با این کار رسالت خود را به درستی انجام دادید ، امیدوارم که همانگونه که دل بچه ها را شاد کردید خداوند دلتان را در دنیا و آخرت شاد کند انشاالله .
موفق و پیروز و سربلند باشید .

موفق باشید
فکر نمی کنم اینقدر که شما می گویید نمرات دلگرم کننده بوده باشند.بیست و پنج نفر افتاده داشتیم...و 45 نفر فقط ده آورده اند. و کلا نمره ی 90 نفر زیر 12 است.
در کل حدود 65 درصد دانشجویان زیر 12 نمره گرفته اند.از حال آنها هم باید پرسید...
قبلا هم گفته بودم به کسانی که نشان دهند درس را خوانده اند کمک می کنم.

دانشجو مهمان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

باعرض سلام خدمت استاد گل و گرامی
با سپاس از زحمات جنابعالی در طول ترم که واقعا خیلی نکته های مهم و مفید ارائه دادید و مورد استفاده بنده بود و واقعا برای من یکی بعنوان تجربه لحاظ میکنم و اما از نمرم خیلی راضی هستم و دست شما خیلی درد نکنه و پاداش شما خدواند متعالی دهد و اما شما اول ترم میگفتید شمر دانشگاهم ولی بالعکس دراومد خیلی باوفا و مهربان بنظرم میرسی و با دست باز تصحیح کردید و در پایان ما که مهمان بودیم و این ترم ما نیستیم ما را حلال کن و ببخش.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد