یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

کارآموزی 91921

دانشجویان لیست زیر گزارشات خود را جهت ارایه کنفرانس پروژه کارآموزی در طی دو هفته ی آینده آماده نمایند.زمان دقیق ارایه در آینده ای نزدیک از همین طریق به اطلاع شما رسانده خواهد شد.در صورت تمایل می توانید پیشنهاد روز ارایه را در نظرات همین پست وارد نمایید.

محمد

ازما

الهام

باقری پور

صادق

حمیدی کیا

حسن

صادقیان لو دریچه

سجاد

عبداله نیا

طاهره

فرهادی

نسترن

کجباف

راضیه

یزدان پناه

نظرات 4 + ارسال نظر
۸۷۰۲۸۰۹۱۲ سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام استاد
امیدوارم حالتون خوب و سرحال باشید ، بعد از مدتها خواستم یه سلام و عرض ادبی کرده باشم خدمتتون ، امیدوارم سربلند و موفق باشید. باتشکر دانشجوی اسبق شما

سلامت باشید
متشکرم
ای کاش حداقل نام خانوادگی خود را می نوشتید
حالا باید لیستهای این 6 سال را بگردم تا شما را بیابم!!!

روزبه رجبی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://aehdaa.loxblog.com/

سلام استاد عزیز خسته نباسید .
وبلاگ زیبایی داری .
خوشحال میشیم به وبلاگ منم سر بزنی استاد .
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم .
موفق پیروز و سربلند باشی .
با علی

۸۷۰۲۸۰۹۱۲ پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

باعرض سلام خدمت شما استاد محترم

از اینکه پاسخ دادید تشکر میکنم ، بنده سیده الهام مختاری هستم دانشجوی کاردانی اسبق مدیریت صنعتی و اکنون انشجویی کارشناسی حسابداری اهواز هستم. با آرزوی موفقیت

سلامت باشید خانم مختاری

صادق خان یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

وااااااای خدایی من. کم کم دارم معروف میشم. اسمم توی وبلاگ جناب دکتر در اومد. خدای من چقدر ذوق زده شدم..

متاسفانه ناچار شدم اسمتو بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد