یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

یــادگــار

هــر چنــد جوانیــد .... سیمــرغ جـهانیــد

برنامه ترم جدید

ردیف

کد درس

نام درس

پسر

دختر

زمان تشکیل

جنسیت

1

11175

مدیریت کارخانه

12

4

پنج شنبه -- 20:00 - 17:00 -- 104

مختلط

2

11175

مدیریت کارخانه

29

0

چهارشنبه -- 20:00 - 17:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

مرد

3

11175

مدیریت کارخانه

0

29

پنج شنبه -- 17:00 - 14:00 -- 104

زن

4

11164

تحقیق درعملیات 2

12

0

پنج شنبه -- 10:00 - 08:00 -- 704_ مخصوص گروه کامپیوتر

مرد

5

11181

مدیریت تولید

4

10

پنج شنبه -- 13:00 - 10:00 -- 102

مختلط

6

11178

پروژه (کاراموزی)

9

2

 

مختلط

نظرات 11 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
استاد چرا تحقیق عملیات 2 را برای مدیریت صنعتی ارائه ندادید
چرا فقط آقایان پس خانم ها چی ؟
خواهشا ارائه بدهید
ما دیگه چقدر بدشانس هستیم
مجددا خواهش بی نهایت
اون هم روزهای پنج شنبه یا اصلا هرروز که خودتون مایل هستید فقط ارائه بدهید و سیستم خرید هم همینطور
سعی می کنیم این ترم بهتر درس بخوانیم

کلاسها تفکیک جنسیتی شده اند.گر در مواقع ضروری.

دانشجو جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام استاد عزیز . استاد کلاسها از این هفته شروع میشه یا هفته دیگه

از هفته ی آینده

یونسی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام استاد وقت بخیر ببخشید استاد میخواستم بدانم میشه ما که کلاس مدیریت کارخانه را روز 5شنبه گرفتیم را اجازه دهید با کلاس چهارشنبه بیایم سخته برام 5 شنبه را هم سرکلاس بیایم ممنونتان میشوم (بخاطر همه کمکهایی که به ما کردید نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم )

تغییر سکشن بدهید.اجازه چنین کاری را نخواهم داد.هرچند که این برنامه هم احتمالا تغییر می کند

behrad یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام . . .
استاد، عجیب حس فضولیم گل کرده که بدونم:
چرا تعداد زیادی از دروستون در کلاس 704 تشکیل میشن؟
ترم های قبل هم همینطور بود...

در واحد اهواز اساتید را برای کلاسها برنامه ریزی می کنند نه کلاسها را برای اساتید

بهراد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

جولی زنگنه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام استاد خوبی سلامتی
میگم استاد من مدیریت کارخانم 5 شنبه بود
حالا اومده 4 شنبه با زبان تخصصی 3 تداخل پیدا کرده خوب این چه کاریه منو میزاشتن همون 5 شنبه خوب تداخل پیدا کرده من چیکار کنم
استاد بدبختی 2تا درسم هم نیستن 4 تا از درسام با هم تداخل پیدا کردن
تا قبل انتخاب واحدم اینجوری نبودن انتخاب واحدمو تغییر دادن همین مختلط و مردو زنش که کردن تمامشون تداخل پیدا کردن
عجب !!!
یخه کیو بگیرم استاد ؟
هیچی با این حساب که باشه من باید 4 تا از دروسمو نصفه از سر کلاساشون بلند شم برم که به اون یکی کلاسم برسم خو چه کاریه؟

باتشکر لطفا راهنمایی کنید بینم چه کار کنم

فکر اینم که چطور از تداخل خارجت کنم

بنده خدا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

استاد سلام
یک پیشنهاد دارم ویک سوال
پیشنهاد : من درروزی که شما کلاس ها را ازنظر جنسیتی تفکیک کردید با کلاس دیگه ای تداخل کلاسی پیدا میکنم وپیشنهادمن اینکه شما بجای تفکیک می توانید کلاس از پرده بین خامها وآقایان استفاده کنید وبه این شکل تفکیک جنسیتی بفرمایید
واما سئوال: اولین جلسه درس مدیریت کارخانه دقیقاً چه روزی می باشد

والا من تفکیک نکردم پیشنهادتون رو به تفکیک کننده ها بدید
از هفته ی آینده

دانشجو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ق.ظ

سلام
لطفا برای مدیریت صنعتی بخصوص برای خانم هاتا حذف و اضافه تحقیق 2 را ارائه بدهید

با سپاس فراوان

والا دست من نیست
من هم سربازم

دانشجو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

چه سربازی ؟

اگر دست شما نیست پس چرا تحقیق عملیات 2 کامپیوتر را گرفتید
شما که تحقیق 1 عملیات صنعتی راقبلا گزفته بودید به جای کامپیوتر ؛ صنعتی را می گرفتید

گروههای مختلف برنامه را هر ترم به بنده پیشنهاد می دهند
با توجه به وضعیتم(زمان،حداکثر واحد،گروه و...)
بخشی از آن یا همه ی آن را می پذیرم یا رد می کنم
این ترم تا کنون هیچ درسی را حذف نکردم
هر درسی که به بنده پیشنهاد شد پذیرفتم
خروجی آن همین است که مشاهده می کنید
کسی به بنده تحقیق یک پیشنهاد نداد
مفهوم شد؟؟؟

دانشجو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
مفهوم بود
منظورم ترم قبلی بود و گفتم دنباله تحقیق 1 را که داده بود با روش خودتان 2 را بگیریم
خودتان پیشنهاد می دادید بجای کامپیوتر
درضمن ساعت وزمان کامپیوتر خوب بود
میشه ما هم بیایم در کلاس کامپیوتر

این واحد متعلق به بچه های مدیریت صنعتی است

شوخ طبع اگاه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام استاد
اخر کلاسهارو دارن تفکیک جنسیتی میکنن اخه چرا ما که همه خواهر برادر هستیم .... بگذریم ... این هم نمیگم دوباره بگذریم ... گذشتم ... از بس که گذشتم خوردم به دیوار
عجب استادی داریم ما که اینقد راحت میتونیم باهاش شوخی کنیم

یکم دیگه بگذررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد